استخر بادی ایزی ست با طرح ماشین ها

bestway 91026

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست کودک در طرح ماشین ها از دیگر استخر های گرد اتوماتیک در ابعاد بزرگ برای سنین کودکان و نوجوانان بوده که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی برزنتی می باشد. کالایی در میان بهترین استخر های تفریحی مخصوص سنین کم بوده که از قابلیت راه اندازی اتوماتیک بهره می برد. گفتنی است که راه اندازی این کالا کمی متفاوت تر از سایر استخر های بادی دیگر می باشد. تنها کافیست لبه این استخر را توسط پمپ باد دستی همراه این کالا باد نموده و سپس با جاری نمودن آب در درون استخر به شکل خودکار شکل خواهد گرفت. از دیگر ویژگی های این استخر می توان به داشتن دریچه مخصوص پر و خالی نمودن آب استخر اشاره کرد.

استخر بادی ایزی ست کودک یکی از بی نظیر ترین استخر های بادی است که شما می توانید انتخاب کنید . استخر های ایزی ست به دلیل اینکه به صورت استخر های سایز بزرگ ایزی ست پیش ساخته اینتکس تولید می شوند ، بهترین کیفیت را دارند و در مقایسه با سایر استخر های بادی برتر هستند . آسیب دیدگی در این استخر ها بسیار کمتر است و دلیل آن نیز عدم داشتن دیواره های بادی می باشد و تنها لبه این استخر ها بادی است . طرح و رنگ این استخر بادی نیز آن را جذاب کرده است . طرح آن که برگفته از طراحی ماشین های مسابقه ای است که یک انیمیشن دوست داشتنی است . ولی استفاده از رنگ قرمز در بدنه بیرونی و داخلی استخر ، آن را جذاب کرده است و زمانی که استخر را با آب پر کنید نیز ، آب قرمز دیده شده و برای کودکان می تواند هیجان انگیز باشد . 

اگر بخواهیم راه اندازی این استخر را با سایر استخر های بادی مقایسه کنیم ، باید گفت که راه اندازی استخر بادی ایزی ست با طرح ماشین ها بست وی بسیار آسان و راحت خواهد بود . معمولا این استخر برای دو الی سه کودک مناسب خواهد بود . تمامی استخر های ایزی ست به صورت گرد ساخته می شوند ، قطری که استخر بادی ایزی ست کودک دارد 244 سانتی متر است و ارتفاع محصول نیز 66 سانتی متر می باشد . در ضمن ظرفیت استخر بادی نیز 1126 سانتی متر می باشد . به دلیل بادی نبودن دیواره ها و ساختار بزرگ و قطر بیشتر کف استخر ، ظرفیت بالایی در این استخر ها جای می گیرد . بدنه مقاوم و چند لایه استخر ایزی ست نیز به خوبی می تواند وزن بالای این حجم از آب را تحمل کند ، بدون اینکه کوچک ترین آسیبی به آن برسد .

استخر بادی ایزی ست کودک با طرح ماشین ها

این محصول از استخر های بسیار زیبا و با کیفیت بوده که با طراحی جذابی که داراست ، خریداران و مشتریان زیادی را جذب خود کرده است . ما در این نقد و بررسی می خواهیم تا به طور کامل این محصول را بررسی کرده و معایب و مزایای آن را برای شما بیان نماییم ، تا از خریدی که می خواهید انجام دهید ، اطلاعات کاملی را داشته باشید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر هرماه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که در تصویر این محصول مشاهده می کنید ، این استخر دارای ساختاری گرد بوده ، و به رنگ قرمز می باشد . همچنین بر روی بدنه آن عکس انیمیشن ماشین ها طراحی و ساخته شده است که آن را بسیار زیبا و جذاب می کند . لبه این محصول به صورت یک حلقه بادی طراحی و ساخته شده است تا در وهله اول به عنوان یک تکیه گاه استفاده شود ، و در وهله دوم استحکام این محصول را بالا ببرد .

جنس بدنه

همیشه کمپانی های معروف و جهانی سعی بر این داشته اند تا محصولات کودکی را که طراحی و به بازار می فرستند ، در ابتدا دارای کیفیت بالایی باشد ، زیرا کودکان به هیچ عنوان در حین بازی به مراقبت از محصول دقت نمی کنند . به همین دلیل جنس دبنه این محصول از pvc با الیاف شمعی بوده که دارای کیفیت و مقاومت بالایی در برابر صدمات و آسیب های وارد شده از طرف کودکان در حین بازی می باشد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، ظرفیت آب و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است : قطر : 244 سانتی متر ، ارتفاع : 66 سانتی متر ، ظرفیت آب : 1126 لیتر و در نهایت وزن این محصول 3.9 کیلو گرم می باشد که بسیار سبک بوده و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول شما به یک پمپ برقی و یا دستی احتیاج دارید ، تا  آن را درون محفظه این کالا کرده و در عرض دو الی چهار دقیقه ، محصول مورد نظر خود را باد و برای فرزنتان راه اندازی نمایید . در خصوص نگهداری این محصول باید ذکر کرد که حتما سعی کنید تا پس از استفاده این محصول توسط فرزندتان ، آن را جمع کرده تا صدمات احتمالی شامل این محصول نشود . همچنین وسایلات تیز را از این استخر دور نموده تا صدمه و یا آسیبی به آن وارد نشود . اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا آسیبی به وجود آمد ، شما می توانید آن را با برچسب تعمیرات تعمیر نمایید ، همچنین می توانید آن را به نمایندگی اینتکس تهران آورده و با تعمیرات تخصصی ما ، محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی ایزی است با طرح ماشین ها یک محصول با کیفیت و جذاب بوده که توسط کمانی بست وی طراحی و ساخته شده است . طراحی این محصول به صورت گرد بوده و بر روی آن عکس انیمیشن محبوب ماشین ها چاپ شده است . جنس بدنه این کالا که به رنگ قرمز می باشد از pvc با الیاف شمعی بوده که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات و آسیب های احتمالی است . وزن این استخر 3.9 کیلو گرم بوده که بسیار سبک است و به آسودگی قابل حمل و یا جا به جایی می باشد . اگر می خواهید این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانی از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

نوع گرد
 قطر 244 سانتي متر
 ارتفاع 66 سانتي متر
 ظرفیت 1126 لیتر
 وزن 3.4 گرم
 جنس بدنه PVC الیاف شمعی
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 دارای دریچه های ورود و خروج آب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...