استخر بادی ایزی ست طرح کیتی

intex 28104NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی ایزی ست طرح کیتی اینتکس استخری جدید از نوع اتوماتیک که ساخته شده از جنس PVC با الیاف شمعی بوده و از لبه بادی از نوع PVC می باشد. این کالا دارای رنگ بندی و طراحی کودک پسندانه ای بوده که می تواند برای سنین کودکان و نوجوانان بخصوص دختران بسیار جذاب باشد. این استخر از قابلیت راه اندازی اتوماتیک بهره برده که تنها با باد نمودن قسمت لبه و جاری نمودن آب درون آن به راحتی راه اندازی می شود. 

استخر های بادی همواره به دلیل ویژگی های منجصر به فردی که دارند می توانند نیاز های کودکان را به طول کامل برطرف کنند. استخر های بادی به دو صورت معمولی و سنتی و استخر های ایزی ست که هر کدام ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند اما استخر های ایزی ست در صورتی که فضای کافی برای قررا گیری آن وجود داشته باشد شرایط بهتری دارد. و می تواند طول عمر بیشتری داشته باشد. استخر های ایزی ست در سالهای اخیر با طراحی های متنوع و زیبایی همراه شده است تا نظر کودکان را به سوی خود جلب کند. در این میان برخی مدل ها برای کودکان دختر و برخی دیگر نیز برای کودکان پسر تولید شده اند که ویزگی های منحصر به فرد ظاهری را به همراه دارد. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب نقد و بررسی این محصول برای شما عزیزان عنوان کنیم. با ما همراه باشید. 

طراحی

ظاهر این استخر بادی بسیار زیبا و دوست داشتنی بوده و همانطور که در بند پیشین به آن اشاره کردیم از ظاهری دخترانه بهره می برد. دیواره های این استخر رنگ صورتی داشته و بدنه از دو قسمت اصلی بهره می برد. قسمت اصلی بالایی که بادشو نیز می باشد کاملا ساده است اما طرح های پایینی آن از انیمیشن و استیکر های کارتونی هلو کیتی بهره می برد تا نظر کودک را به سوی خود جلب کند. طرح روی بدنه به واقع زیباست و نظر شما را به سوی خود جلب خواهد کرد. بر روی بخشی از دیواره ها دو حفره برای قرار دادن . اتصال پمپ تصفیه قرار داده شده است که نیاز به تعویض آب را در مدت زمان های کوتاه از بین می برد. در حالت کلی ظاهر این محصول بسیار جذاب بوده و مدل های دیگری از این استخر بادی با طرح های ماشین ها، هوا پیما ها و داستان اسباب بازی ها تولید و عرضه شده است که بسته به سلیقه خود می توانید آن ها را نیز انتخاب کنید.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه استخر بادی ایزی ست طرح کیتی از نوع الیاف شمعی و برزنت بوده که از پلاستیک پی وی سی برای روکش آن استفاده شده است تا از ضخامت کافی برخوردار باشد. این نوع جنس بدنه بر خلاف کیفیت بالای خود انعطاف بسیار مناسبی داشته تا در حجم و اندازه بسیار کوچکتری قابل جمع شدن باشد. این ویژگی موجب می شود تا به راحتی استخر مربوطه را در هر مکانی حمل و جا به جا کرد. این بدنه مقاومت خوبی در برابر نور ، گرما و دمای مختلف آب داشته به همین دلیل با خیالی آسوده می توان از آن در فضای باز استفاده کرد. جنس لبه استخر نیز از پلاستیک پی وی سی بوده که به صورت باد شو می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد در نظر گرفته شده برای این استخر معادل 183 سانتی متری متر قطر و ارتفاع: 51 سانتی متری بوده که یکی از کوچکترین ابعاد در نظر گرفته شده برای استخر های بادی ایزی ست می باشد. این ابعاد با وجود کوچک بودن می تواند برای استفاده بزرگسالان و سنین کودکان بسیار مناسب باشد. ابعادی که شامل حالت راه اندازی شده این کالا بوده و در زمانی این استخر را جمع کنید ابعاد آن بسیار کوچکتر خواهد شد تا به راحتی در هر محل مورد نظری جای بگیرد. ارتفاع ذکر شده برای این استخر تا لبه بادی بوده که عمق مفید آن حدود 40 سانتی متر خواهد بود. این عمق مفید حجم 85 الی 90 درصدی استخر را شامل شده که ظرفیت آب 896 لیتر را به همراه خواهد داشت. این ظرفیت آب برای تفریحات آبی کودکان و آب درمانی سنین بزرگسال مقداری بسیار مناسب خواهد بود. وزن بسته بندی این محصول نیز 4 کیلوگرم بوده که وزنی مناسب و قابل قبول برای این کالا خواهد بود.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این استخر بادی در ابتدا لازم است فضای کافی و بزرگی را برای قرار گیری آن بیابید که تا حد ممکن برای جلوگیری از صدمه دیدن تراز باشد. سپس استخر را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، در ادامه قسمت بالایی را با استفاده از پمپ، باد کنید و شلنگ آب را درون استخر بیندازید تا به صورت کامل پر شود و ارتفاع آن نیز به صورت خودکار افزایش پیدا می کند. در ابتدای پر شدن بدنه استخر لازم است تا کف استخر را به صورت مرتب باز کنید تا از چروک شدن پس از پر شدن کامل جلوگیری شود. پس از این عمل استخر آماده استفاده می باشد. در صورت خرید پمپ تصفیه می توانید شلنگ های موجود در بسته بندی را به بدنه متصل کرده و پس از راه اندازی آن را روشن و هواگیری کنید.

نوع گرد
 قطر 183 سانتي متر
 ارتفاع 51 سانتي متر
 ظرفیت 886 لیتر
 وزن 4 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC با الیاف شمعی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 مناسب کودکان و نوجوانان
 طراحی و رنگبندی داخلی شاد
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...