استخر بادی با تخته وایت برد

bestway 52212

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با تخته وایت برد یکی از محصولات جدید و نوآورانه می باشد که توسط شرکت چینی بست وی تولید شده است. این استخر بادی از دیواره ای با رنگ های مختلف بهره می برد. بخش اصلی و تم رنگی بدنه استخر سفید می باشد اما حلقه هایی به رنگ های نارنجی آبی زرد سبز و قرمز بهره می برد. بدنه فرم مربعی داشته و ابعاد آن کاملا مناسب است. تفاوت اصلی بدنه این استخر بادی اینتکس با سایر استخر های بادی بخش بلند تر دیواره آن است که با جنس ویژه ای همراه شده است که با ماژیک های همراه محصول می تواند نقش یک تخته وایت برد را برای کودک ایفا کند. در قسمت کناری بدنه این استخر یک ساک برای قرار دادن ماژیک ها و لایه وینیل نقاشی دارد که بسیار کاربردی است . استخر بادی می تواند وسیله ای تشویق کننده برای کودکان برای درس خواندن نیز باشد و حتی با بازی به تمرینات خود بپردازند و حتی به نقاشی کشیدن در کنار دوستان خود ، ذهن را تقویت کرده و تفریحات سالمی را انجام دهند . بدین ترتیب از بازی های رایانه ای و گوشی های موبایل دور خواهند شد .

استخر بادی با تخته وایت برد

پس با خرید استخر بادی فوق می تواند علاوه بر فضای شادی که برای بازی کودکان ایجاد می کنید ، آن ها را تشویق کنید تا با این روش حتی بتوانند دروس خود را تمرین کنند و حتی اگر کودکتان سن پایینی داشته باشند بتوانند بر روی تخته وایت برد نقاشی کنند . دیواره نگهدارنده تخته وایت برد نیز به صورت بادی است و با راه اندازی استخر بادی ، این بخش نیز راه اندازی شده و تخته به صورت ایستاده قرار خواهد گرفت تا کودکان بتوانند بهتر از آن استفاده کنند . بدنه این تخته نیز ضد آب است و اگر آب با آن برخورد داشته باشد، مشکلی برای تخته ایجاد نشده و نگران خرابی آن نباشید . شرکت بست وی یکی از خلاق ترین شرکت ها در زمینه تولید محصولات بادی است که با توجه به استخر های منحصر به فردش بسیار محبوب شود . فروشگاه اینتکس نیز استفاده از استخر های بادی برند بست وی را پیشنهاد می کند . 

طراحی استخر بادی به صورت مربعی بوده و طول و عرض به 127 سانتی متر می رسد . ارتفاع استخر بادی با در نظر گرفتن تخته وایت برد به 84 سانتی متر می رسد ولی عمق آن در حدود 25 سانتی متر می باشد تا کودکان خردسال بتوانند به راحتی از استخر استفاده کنند . با 118 لیتر می توانید به طور کامل استخر را با آب پر کنید تا کودکان مشغول بازی شوند . کودکان می توانند از این استخر به مانند استخر توپ استفاده کنند، برای اینکار بایستی توپ های رنگی تهیه کنید و استخر را با آن پر کنید . اگر حمام بزرگی در خانه دارید ، می توانید استخر را داخل حمام راه اندازی کنید تا کودکان در این فضا از استخر استفاده کنند . زمانی که استخر بادی را بسته بندی کنید، محصول ابعاد کوچکی را خواهد داشت و به همین ترتیب نگهداری از آن بسیار ساده خواهد بود .

استخر بادی کودک با تخته وایت برد از استخر های بادی کودک و نوجوان است که دارای طراحی منحصر به فرد است ، همانطور که از نام محصول مشخص است این استخر بادی در کنار خود تخته وایت بردی دارد که کودکان می توانند علاوه بر آب بازی و آب تنی ، بر روی تخته نقاشی بکشند . استخر های بادی قابلیت حمل آسانی داشته و راه اندازی آن ها ساده است بنابراین به سرعت می توانید استخر را راه اندازی و استفاده کنید . اما در این مطلب قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات محصول را در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان معرفی کنیم ، پس در ادامه همراه ما باشید .

تولید و ساخت استخر بادی با تخته وایت برد

استخر بادی با تخته وایت برد فوق توسط شرکت بزرگ بست وی طراحی و تولید شده است ، بنابراین می توان آن را در دسته استخر های بادی اورجینال و اصلی خارجی دانست ، بست وی سعی کرده تا با طراحی های جدید تر ، استخر های بادی متنوعی را با کارایی های متفاوت تولید کند تا علاقه مندان به این محصولات بتوانند با سلیقه خود خرید استخر بادی را انجام دهند . اگر والدین قصد دارند تا استخر های بادی را جهت بازی برای کودکان خود خریداری کنند و آن ها را علاوه بر بازی به نقاشی و ... تشویق کنند ، استخر بادی با تخته وایت برد گزینه خوبی برای شما خواهد بود ، چرا که کودک می توانند علاوه بر آب بازی ، بر روی تخته نقاشی بکشد .

ابعاد و عمق استخر بادی کودک 

این استخر بادی در ابعاد نسبتا بزرگی ساخته شده است ، به طوریکه کودکان می توانند با دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند ، طراحی این استخر در واقع به صورت مربعی ساخته شده است که طول هر ضلع آن 127 سانتی متر می باشد ، همچنین ارتفاع این استخر 84 سانتی متر و عمق آن 30 سانتی متر می باشد . با توجه به عمق این استخر ، استفاده از محصول برای کودکان زیر سه سال توصیه نمی شود چرا که خردسالان نمی توانند تعادل خود را حفظ کنند و مساحت این استخر نیز به گونه ای است که کودک نمی تواند در یک محل معین قرار گرفته باشد . البته بازی کودکان سنین پایین تر در کنار والدین بلامانع است .

ویژگی های استخر بادی با تخته وایت برد

تخته وایت بردی که در این استخر به کار گرفته شده است به مانند تمامی وایت برد ها به وسیله ماژیک نوشته می شود ، ماژیک های انتخابی نیز بایستی از نوع وایت برد باشد تا بتوان آن را پاک کرد . نوجوانان نیز می توانند بر روی این تخته وایت برد حتی تمرین های درسی را انجام دهند و به دوستان تدریس کنند ، در واقع استخر بادی با تخته وایت برد یک هدیه برای تشویق کودکان به درس خواندن و بازی کردن می باشد ، تا بدین ترتیب بتوانید کودکان را از بازی های اینترنتی و موبایل دور کنید .

راه اندازی استخر بادی با تخته وایت برد

لازم به ذکر است که تکیه گاه تخته وایت برد نیز به صورت بادی طراحی شده است . برای راه اندازی محصول شما می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید تا سریعتر بتوانید استخر را راه اندازی نمایید . کف این استخر غیر بادی طراحی شده و تنها لبه های آن و همچنین تخته محصول به صورت بادی در نظر گرفته شده است ، تخته به صورت سرخود بر روی استخر طراحی شده است ، به همین دلیل با باد کردن لبه های استخر ؛ تخته نیز راه اندازی می شود . توصیه می کنیم که استخر های بادی خود را بر روی زیر انداز راه اندازی کنید ، زیرا زمین های زبر می تواند سبب آسیب دیدن استخر شود ، بهتر است قبل از راه اندازی استخر ، زمین را جارو کنید .

جنس استخر بادی با تخته وایت برد

با توجه به آسیب پذیر بودن استخر های بادی و نازک بودن لایه های وینیل این استخر ، ممکن است بر اثر ساییدگی و یا برخورد اجسام تیز با محصول ، بدنه استخر ها پاره  یا سوراخ شود ، به همین دلیل شرکت های سازنده محصولات بادی برچسب هایی را با عنوان برچسب تعمیرات طراحی کردند که با استفاده از آن ها می توانید استخر بادی خود راپنچر گیری کنید ، تعدادی از این برچسب های تعمیراتی در کنار محصول موجود است که می توانید از آن استفاده کنید ، اما شما می توانید این برچسب ها را با تعداد بیشتری از فروشگاه اینتکس خریداری کنید .

نوع مربعی
 طول 127 سانتي متر
 عرض 127 سانتي متر
 ارتفاع 84 سانتی متر
 ظرفیت 118 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 نوع بدنه طرح دار
 جنس کف وینیل
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
دارای تخته وایت برد
 ارگونومی ساخت دو طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...