استخر بادی با توپ و حلقه آکواریمی

bestway 51120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با توپ و حلقه آکواریمی از جدید ترین نوع استخر های بادی گرد با توپ و حلقه بادی همراه بوده که از طراحی بدنه جدید ترین برخوردار می باشند. این استخر بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته که از بدنه ای با طراحی گرد برخوردار می باشد. بدنه ای با دیواره دو لایه که هر کدام به صورت مجزا توسط پمپ های بادی راه اندازی می شوند. این محصول نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر آب نیز قابل استفاده خواهد بود. همچنین این کالا به دلیل داشتن وسیله های بازی بادی همراه خود می تواند تاثیر بیشتری در سرگرمی کودکان در این استخر بگذارد. این کالا در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن وزن و حجم کم در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود.

علاوه بر اینکه خود استخر بادی اینتکس از پی وی سی ساخته شده است، حلقه شنا و توپ بازی که در کنار استخر قرار داده شده است نیز از همین جنس ساخته شده و کاملا بادی هستند . حلقه شنا یک ابزار دوست داشتنی و پر طرفدار است که می تواند بر روی آب شناور بماند و زمینه ساز شناور شدن کودکان بر روی آب شود . به طوریکه کودکان می توانند بر روی حلقه شنا نشسته و بر روی آب شناور بمانند و بازی کنند . این طراحی بی نظیر توسط شرکت بست وی صورت گرفته و حتی دارای مدل های دیگری است تا کودکان بنا به علاقه خود آن ها را خریداری کنند . البته که استخر بادی آکواریومی فوق نیز جذابیت های خاص خود را داشته و بسیاری از کودکان علاقه زیادی به استفاده از این مدل دارند . از مزیت های دیگر استخر بادی با توپ و حلقه آکواریومی می توانیم به بدنه ضد حساسیت آن اشاره کنیم .

بنابراین پوست کودکان بر اثر برخورد با استخر آسیبی ندیده و حساسیتی نشان نخواهد داد ، دلیل آن هم این است که مواد اولیه استخر بادی طبیعی بوده و از مواد شیمیایی در ساخت آن استفاده نشده است . این استخر گرد و زیبا در قطر 138 سانتی متر با ارتفاع 51 سانتی متر ساخته شده است و نکته مثبت آن ، عمق بالای استخر بادی می باشد تا کودکان بتوانند استخری عمیق داشته باشند و به خوبی از حلقه شنا موجود در کنار محصول استفاده کنند . با وجود اقلام همراه استخر بادی ، وزن آن تنها به 1.3 کیلوگرم می رسد که وزن بسیار پایینی برای استخر محسوب شده و جابجایی آسانی را می توان برای استخر متصور بود . حتی نگهداری از استخر بادی نیاز چندانی به فضای بزرگ نخواهد داشت ، چرا که اگر استخر بادی را بسته بندی کنید ، ابعاد کوچکی خواهد داشت .

استخر بادی با توپ و حلقه آکواریومی از سری محصولات زیبا و کارآمد شرکت بست وی می باشد که با ظاهر و طراحی  زیبا و نیز دارا بودن توپ و حلقه بازی جذاب می تواند نظر هر کودکی را به خود جلب نماید . بدنه این محصول زیبا از مقاوم ترین متریال موجود در نظر گرفته شده است که طول عمر و کیفیت قابل توجهی به آن بخشیده و مدت زمان زیادی مورد استفاده شما قرار خواهد گرفت . از دیگر ویژگی های مهم آن می توان به ابعاد و وزن مناسب ، نوع طراحی و کارایی آن اشاره نمود که در ادامه این مطلب به صورت دقیق به آن پرداخته و شما را در خرید استخر بادی طرح دار همراهی می نماییم ...

طراحی و آرگونومی ساخت

یکی از ویژگی های مشترک اغلب استخر های بادی طراحی گرد بدنه می باشد که این نوع طراحی امکان استفاده از تمامی فضای محصول را فراهم نموده فضای بیش تری را در اختیار کودک شما قرار خواهد داد . به همین منظور شرکت بست وی این استخر بادی را نیز به صورت گرد طراحی نموده و به منظور افزایش  جذابیت و ایجاد تفاوت ظاهری با سایر استخر های بادی ، بدنه آن را با طرح زیبای آکواریوم پوشش داده که برای بسیاری از افراد جذاب به نظر می رسد . بدنه این محصول از دو حلقه با دریچه هوای مجزا تشکیل شده است که امکان راه اندازی آسان را فراهم آورده است . همچنین به منظور افزایش جذابیت و نیز سرگرمی کودک شما یک حلقه و توپ بادی با طرح اکواریوم نیز برای آن درنظر گرفته شده است که ساعت ها کودک شما را سرگرم می نماید . شایان ذکر است که کودک شما قادر به استفاده از این محصول در منزل و نیز فضای باز بوده و همچنین می تواند علاوه بر استخر آب به عنوان استخر توپ نیز آن را مورد استفاده قرار دهد .

جنس بدنه

علاوه بر زیبایی و نوع طراحی ، جنس و کیفیت محصول نیز از اهمیت ویژه ای برخوردار بوده و تاثیر بسزایی بر کارایی آن خواهد داشت . شرکت بست وی در ساخت این استخر بادی از سه نوع پی وی سی بهره گرفته است که بخش رویه از پی وی سی طرح چرم می باشد که مقاومت چشمگیری از خود به نمایش گذاشته است . در بخش کناری از پی وی سی طرح دار استفاده نموده که در عین زیبایی ، بسیار مقاوم بوده و کودک شما با خیالی آسوده قادر به استفاده از آن به عنوان تکیه گاه می باشد . بخش بسیار مهم آن که شرکت بست وی را در ارائه خدمات بی نیاز نموده است ، قسمت زیرین آن می باشد که از پی وی سی دولایه درنظر گرفته شده است که طول عمر و مقاومت محصول را تا حد قابل توجهی افزایش داده است .

ابعاد و وزن و ظرفیت آب

یکی از موارد بسیار مهم در استخر های بادی دارا بودن فضای کافی به منظور تفریح و بهره مندی از وزن مناسب به جهت حمل آسان می باشد . این استخر بادی دارای قطر 138 سانتی متر بوده که برای استفاده چند کودک به صورت همزمان مناسب می باشد و نیز می توان آن را در فضای محدود نیز مورد استفاده قرار داد . وزن آن در حدود 1.3 کیلو گرم بوده که می توانید به راحتی آن را حمل نموده و در هر مکانی به همراه داشته باشید . ظرفیت آب این استخر بادی 250 لیتر بوده که کاملا مناسب محصولی با این ابعاد می باشد.

مراقبت و نگهداری و خدمات پسی از فروش

به منظور افزایش طول عمر استخر های بادی و مراقبت و استفاده صحیح از آن تنها کافیست که از برخورد اشیاء نوک تیز به بدنه ممانعت نموده و در حین استفاده در فضای باز از یک زیرانداز مناسب استفاده نمایید . در صورت بروز آسیب دیدگی می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر نموده و مجددا مورد استفاده قرار دهید .

جمع بندی

استخر بادی کودک با توپ و حلقه آکواریومی یکی از استخر های بادی پرطرفدار و کاربردی شرکت بست وی می باشد که با دارا بودن بدنه ای مقاوم از طول عمر بالایی برخوردار بوده و در حین استفاده در فضای باز و در مقابل تابش نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد . طراحی این محصول قادر است تا نظر هر بیننده ای را به خود جلب نماید و نیز ابعاد و وزن مناسب آن امکان استفاده آسان را ایجاد نموده است . اگر شما نیز مجذوب این استخر بادی زیبا شده ای  می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با قیمت استثنایی از فروشگاه تهران اینتکس دریافت نمایید .


نوعخانگی، سفری
ظرفیت 251 لیتر
قطر 138 سانتی متر
ارتفاع 51 سانتی متر
وزن 1.3 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت بست وی
وزن بسته بندی: 1.3 کیلوگرم
مناسب سنین کودکان
دارای توپ و حلقه بادی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...