استخر بادی با سایبان لاک پشتی

intex 57119

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سایه بان دار با طرح لاک پشت که ساخته شده برای کودکان وهمچنین نوزادان بوده و می توان علاوه بر سرگرمی به عنوان وسیله حمام کودک نیز استفاده نمود. این استخر سبک با داشتن ابعاد (قطر: 102 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) می تواند تا مقدار 15 لیتر آب درون خود جای دهد. بدنه این کالا از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و می توان علاوه بر منزل در هوای آزاد نیز استفاده نمود.

استخر بادی کودک محصول سال 2015، با سایبان بادی طرح لاکپشت و کف باد شونده که راحتی کودک را در تمامی شرایط تامین می کند. طرح آکواریومی پایینی، فوق العاده زیبا، با ابعاد مناسب، حجم آب 45 لیتری، وزن کم، قابل استفاده در هنگام مسافرت و یا در حمام . یکی از بهترین ابزار ها برای بازی کودکان تا سن 3 سالگی، قیمت مناسب، ساخته شده از الیاف PVC.

استخر بادی گرد با سایه بان طرح لاک پشت محصولی از سری استخر های بادی اینتکس می باشد، که مناسب نوزادان و کودکان کمتر از سه سال می باشد، از این استخر می توان در شرایط متنوعی استفاده نمود که هر کدام از این شرایط  کودک به تفریح خود و شما نیز به امور خود خواهید رسید، بدون آنکه مزاحمتی از سوی کودک برای شما وجود داشته باشد، وجود سایه بان نیز با مقاومت مناسب و برای جلوگیری از آقتاب زدگی کودک و ثابت نگه داشتن دمای آب فوق العاده کاربردی می باشد. لازه به ذکر است به دلیل بادی بودن قسمت سایه بان، ماده PVC استفاده شده در آن دو لایه بوده و طول عمر بسیار بیشتری را به همراه دارد، چرا که عدم تابش مستقیم نور خورشید به لایه های اصلی آن موجب افزایش طول عمر آن می باشد. در ادامه قصد داریم تا توضیحاتی را تحت عنوان نقد و بررسی به اطلاع شما عزیزان برسانیم. پس با ما همراه باشید.

طراحی 

طراحی این استخر بادی فوق العاده زیبا و دلنشین می باشد که متناسب بازی اغلب کودکان به شمار می آید. رنگ ها و استایل استفاده شده در ساخت این استخر بادی اینتکس باعث جذب و تشویق آنها به انجام بازی های آبی و سالم می شود که یکی از بزرگ ترین مشکلات کودکان امروزی می باشد بخش پایینی آن گرد بوده و لبه ها و کف باد شو به همراه دارد، کف استخر به همراه لبه های کناری آن رنگ آبی داشته و لی قسمت بالایی لایه شفاف با طرح انیمیشنی دارد، به علاوه سه ستون کشیده شده تا بالای استخر نیز به همین صورت می باشند. بخش بالایی نیز طرح لاکپشت داشته و سبز رنگ می باشد. در حالت کلی این استخر بادی یکی از زیبا ترین استخر های بادی تولید شده تا به امروز بوده که ارزش خرید را دارد.

مشخصات فیزیکی

قطر این استخر با احتساب لایه بیرونی 102 سانتی متر بوده که با وجود ارتفاع یا عمق 15 سانتی متری آن ظرفیت 15 لیتر را به همراه دارد، این میزان مناسب آبتنی های تنهای کودک می باشد با این وجود در صورت جریان داشتن آب درون استخر لذت بیشتری نیز به همراه خواهد بود. ابعاد سایه بان بالایی نیز کمی کوچکتر استخر می باشد با این وجود 

طرح جنس بدنه

بدنه استخر بادی گرد با سایه بان طرح لاپشت نیز به صورت کامل از PVC می باشد لایه PVC استفاده شده در این محصول کاملا دو لایه بوده و از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است، در صورتی که تصوری مبنی بر سوراخ شدن های مکرر در ذهن شما نقش بسته، بهتر است کمی در این مورد تجدید نظر کنید چرا که استخر بادی با سایه بان بادی طرح لاکپشت به سادگی سوراخ نشده و می توان از آن در شرایط متنوع و مسافرت نیز استفاده نمود. 

طرح روی بدنه این محصول از اشکال و بخش های ساده تشکیل شده است که به صورت ترکیبی به زیبایی خاصی را به این محصول اعطا کرده اند. لبه و دیواره های استخر از PVC شفاف ساخته شده است که بر روی خود طرح گیاهان دریایی و ماهی را داراست. ستون های میانی نیز به همین صورت می باشند که در واقع وظیفه نگهداری از سایه بان را بر عهده دارند، سقف یا سایه بان این استخر در تم اصلی سبز رنگ در فرم های روشن تر و تیره تر تولید شده است که دارای طرح بندی فوق العاده شاد و دلپسند می باشد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر تنها لازم است مفظه های باد مربوط به آن را با استفاده از پمپ های دستی یا برقی از باد پر کنید. بهتر است برای انجام این کار از درچه های پایین تر استفاده کنید تا دچار مشکل خاصی برای یافتن سایر دریچه های تخلیه باد نداشته باشید. لازم به ذکر است که پیش از آغاز باد کردن استخر لازم می باشد تا محل نصب را کاملا پاکیزه و عاری از هر گونه شی تیز نگاه دارید تا دچار مشکل خاصی نشوید. در نظر داشته باشید که تمامی معایب ایجاد شده را می توانید با استفاده از برچسب تعمیرات بر طرف کنید. در حالت کلی می توان گفت که در صورتی که نیاز به استخر برای کودکتان با امنیت بالا و زیبایی منحصر به فرد داشته باشید می توانید از این محصول با قیمت مناسب آن استفاده کنید.

نوعگرد
ظرقیت آب15 لیتر
قطر102 سانتی متر
ارتفاع107 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهطرح دار
نوع سایه بانلاک پشتی
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد با سایه بان طرح لاک پشت
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 1.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...