استخر بادی با سرسره و اسباب بازی کودک

bestway 53068

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با سرسره و اسباب بازی کودک از سری محصولات سرگرمی کودک می باشد که توسط برند بست وی روانه بازار های جهانی شده است . این محصول در همان ابتدای عرضه به بازار توجه بسیاری از خریداران وسایل سرگرمی کودک را به خود جلب کرد . جنس این محصول از وینیل دو لایه می باشد که با ضخامت 0.24 میلی متری که دارد از سری محصولات با کیفیت بسیار بالا در میان محصولات بادی کودک محسوب می شود . درون این محصول یک حلقه ی بسکتبال وجود دارد که کودک می تواند با استفاده از توپ های موجود در آن به بازی بسکتبال بپردازد . همچنین درون این استخر بادی یک سرسره ی کوچک نیز تعبیه شده است که سرگرمی را در این استخر بادی دو چندان کرده است . همچنین این محصول مناسب برای رده ی سنی بالای دو سال نیز می باشد . این استخر بادی به علت حمل و نقل راحت و وزن کم  می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما و یا حتی استفاده در حیات منزل نیر باشد . در تابستان می توانید این محصول را در حیات خانه قرار داده و در زیر نور آفتاب به آب تنی بپردازید . به همراه این محصول برچسب تعمیییرات نیز وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید از آن در جهت رفع  مشکل به وجود آمده برای محصول استفاده کنید و به روز زیبای خود ادامه دهید.

از بازی های دیگری که در استخر بادی کودک بست وی طراحی شده است می توانیم به بولینگ اشاره کنیم ، همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این استخر بادی دارای سرسره بوده و انتهای سرسره یک سطح لیز و بلند است تا کودکان بتوانند در هنگام استفاده از سرسره ، مسافت زیادی را سر خورده و لذت ببرند . کودکان می توانند بولینگ ها را به صورت ایستاده و در انتهای سرسره قرار دهند تا پس از لیز خوردن با آن ها برخورد کرده و آن ها بیاندازند . دقیقا کودکان می توانند به مانند توپ بولینگ عمل کنند و آنها ضربه بزنند . کودکان می توانند به همراه دوستان خود مسابقه داده و هر کدام که بولینگ های بیشتری را بیاندازد از امتیاز بیشتری برخوردار شود . در ضمن در کنار استخر بادی توپ های رنگی نیز وجود دارد که می توانند از آن ها نیز استفاده کنند . 

در قسمت دیگر استخر بادی یک دروازه وجود دارد که در مرکز آن توپی آویزان است تا کودکان بتوانند به توپ ضربه زده و تفریحات خوبی را داشته باشند . این توپ به صورت بادی بوده و هیچ آسیبی را به کودکان وارد نخواهد کرد . تمامی بخش های استخر بادی ایمن سازی شده است و با توجه به بادی بودن استخر ، اصلا به کودکان صدمه ای وارد نخواهد شد . حتی بخش سرسره نیز دارای محافظ است تا کودکان در هنگام سر خوردن به بیرون پرتاب نشوند . توجه داشته باشید که کودک می تواند بنا به علاقه ای که دارد سرسره را برداشته و فضای بیشتری را در استخر داشته باشند . این سرسره می تواند وزن بالایی را تحمل کند و به همین دلیل کودکان به راحتی می توانند از آن استفاده کنند .

استخر بادی با سرسره و اسباب بازی کودک

استخر بادی با سرسره و اسباب بازی کودک یک محصول خاص و جذاب بوده که درون خود چندین بازی دیگر را نیز جا داده است. این محصول بادی را قصد داریم در این مطلب مورد نقد و بررسی خود قرار دهیم پس با ما همراه باشید تا به طور کامل با این محصول زیبا اشنا شوید....

طراحی

یکی از مهمترین بخش های این محصول طراحی ان است چرا که باعث شده تا کودکان زیادی را طرفدار خود کند. این محصول علاوه بر یک استخر بادی ، دارای چندین نوع اسباب بازی دیگر نیز بوده است که در ادامه به ان خواهیم پرداخت. در ابتدا اگر بخواهیم نگاهی کلی به این محصول بیندازیم گفتنی است که در وسط این محصول یک عدد سرسره زرذ رنگ وجود دارد که کودک شما می تواند با ان بازی کند. در جلوی این سرسره فضایی وجود دارد که نارنجی رنگ است و لبه های قرمز دارد که ان بخش مخصوص بازی بولینگ است که در جلو ترین نقطه این محصول چندین عدد  بولینگ نیز قرار گرفته است. در سمت چپ این محصول یک عدد سبد و تور بسکتبال قرار گرفته است که با استفاده از توپ بادی همراه این محصول کودک می تواند با ان نیز بازی کند. سمت راست این محصول نیز یک عدد حلقه و شی دیگر قرار گرفته است که فرزند شما با ان نیز می تواند مشغول شود. در انتهای این استخر بادی نیز یک عدددروازه وجود دارد که بر روی ان یک اسباب بازی دیگر اویز شده است که  ان هم یکی دیگر از وسایل سرگرمی این محصول تمام عیار می باشد. در بخش استخر این محصول رنگ کف ان نارنجی بوده و دور تا دور لبه های این محصول نیز ابی رنگ است که داخل ان چندین ستاره سفید هم وجود دارد تا به زیبایی های این محصول بیفزاید. رنگ سبد بسکتبال ، دروازه و حلقه پرتاب نیز ترکیبی از دو رنگ زرد و قرمز می باشد.

جنس و کیفیت بدنه

این محصول یکی از با کیفیت ترین و زیبا ترین محصولات شرکت بست وی می باشد. جنس رویه این استخر از نوع وینیل براق است که بسیار چشم نواز بوده و مقاومت بالایی در برابر ضربات و  هم چنین تحمل وزن کودک شما دارد. کناره های این محصول زیبا نیز همگی از جنس وینیل طرح دار می باشند که علاوه بر استحکام زیاد بر زیبایی این محصول افزوده اند. این کالا دارای کف بادی نمی باشد اما به دلیل داشتن لطافت بالا هیچ گونه خطری برای کودک شما ایجاد نمی کند و تا ساعت ها او را مشغول خواهد کرد. ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.24 میلی متر است که این ضخامت مقاومت بالایی را دارا می باشد.

ابعاد و وزن

این استخر بادی در کنار اسباب بازی ها و تفریحات زیادی که دارد دارای ابعاد و اندازه های خیره کننده ای است که به راحتی می توان از ان در هر مکانی استفاده کرد و نگران اشغال فضای زیاد نبود. ابعاد کلی این محصول ( طول : 435 سانتی متر ، عرض : 213 سانتی متر ، ارتفاع : 117 سانتی متر ) می باشد. ظرفیت اب این استخر بادی نیز 314 لیتر است که در مدت زمان کوتاهی می توان ان را پر کرده و استفاده کرد. این محصول مناسب برای کودکان بالای 2 سال است. 

روش نصب و مراقبت و نگهداری

نصب و راه اندازی این محصول به راحتی و در عرض چند دقیقه انجام می شود. در کنار این کالا یک عدد دفترچه راهنما وجود دارد که در صورت بروز مشکل می توانید با استفاده از ان به راحتی این محصول را راه اندازی کنید. اما در حالت کلی لازم به ذکر است که این محصول دارای 5 عدد محفظه باد است. شما با استفاده از یک پمپ باد شخصی می توانید به راحتی و به نوبت از طریق همین محفظه های باد اقدام به باد کردن ان کرده و از این محصول استفاده کنید. برای جمع کردن این محصول نیز فقط کافی است تا این محفظه ها را باز کرده و با فشار کمی باد را از ان خارج کنید. در رابطه با نگهداری و مراقبت از این محصول باید گفت که اگر شما شی نوک تیزی را به ان وارد نکنید و این اشیا را از ان دور کنید تا سالیان سال می توانید از ان استفاده کنید. البته در کنار این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت سوراخ شدن یا اسیب های احتمالی بتوانید ان را تعمیر کنید.

جمع بندی

استخر بادی با سرسره و اسباب بازی کودک یک محصول زیبا و منحصر به فرد بوده که علاوه بر داشتن یک استخر ابی دارای چندین وسیله و اسباب بازی نیز می باشد که کودک شما را تا ساعت ها مجذوب خود خواهد کرد. اگر به دنبال یک وسیله بازی زیبا و چشم نواز هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم این محصول را هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس خریداری کرده و از کیفیت ان اطمینان حاصل نمایید.

نوعخانگی، مسافرتی
ظرقیت آب314 لیتر
طول435 سانتی متر
عرض213 سانتی متر
ارتفاع117 سانتی متر
جنس رویهوینیل براق
جنس کنارهوینیل طرح دار
کف بادشو --
پمپ --
نوع پمپ---
رده سنی2+ سال
سایر ویژگی هاطراحی زیبای کودکانه
5 محفظه باد
دارای حلقه بسکتبال
دارای سرسره درون استخر
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...