استخر بادی با طرح خرچنگ

bestway 53058

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با طرح خرچنگ، محصول بست وی با طراحی زیبا و چشم نوازی می باشد که ویژگی های پنهان و آشکار بسیاری دارد. این استخر بادی ساخته شده از ماده ای به نام وینیل بوده که در برابر فشار آب و نور مستقیم خورشید مقاومت خوبی داشته و با توجه به حجم باد کوچک دیواره استخر، می توان آن را به سادگی و در مدت زمان بسیار کوتاهی راه اندازی کرد. در میانه بدنه این محصول یک بخش بادی کوچک تعبیه شده است که در صورت فشرده شدن و نصب شلنگ آب، فواره های کناری فعال شده و آب را به داخل استخر منتقل می کنند . از نگاهی دیگر این محصول دارای فواره تعاملی است . استخر های بادی را می توانید به سادگی در خانه نیز راه اندازی کرده و داخل آن را به جای آب ، با توپ های رنگی پر کنید تا به عنوان استخر توپ از آن استفاده کنید . ابعاد کوچک بسته بندی شده محصول می تواند به شما اجازه دهد تا به سهولت محصول بادی خود را در سفر ها نیز همراه داشته و از آن ها در سفر نیز استفاده کنید . رده سنی این استخر برای کودکان بالای 2 سال می باشد که با نظارت والدین می توانند در کنار دوستان خود به بازی و تفریح بپردازند .

استخر هایی به مانند استخر بادی طرح خرچنگ به دلیل ابعاد کوچکی که دارند، در هر جایی قابل راه اندازی بوده و حتی می توانید استخر را با خود به مسافرت ببرید تا در هر جایی که دوست دارید ، بتوانید استخر را راه اندازی کرده تا کودکان بتوانند در سفر یا در حیاط و حتی در صورت بزرگ بودن تراس یا حمام راه اندازی کنند . در صورت حفاظ داشتن پشت بام ، می توانید این استخر را در پشت بام خانه نیز راه اندازی کنید . پس نتیجه میگیریم که محدودیتی در رابطه با استفاده و راه اندازی استخر بادی وجود ندارد و تنها یک سطح صاف و تمیز نیاز است که مساحت بزرگی به اندازه استخر داشته باشد تا بتوانید آن را باد کنید . این فضا باید به گونه ای باشد که بتواند این استخر را که طول 165 سانتی متر و عرض 150 سانتی متری دارد ، در خود بگنجاند.

ارتفاع استخر بادی طرح خرچنگ بست وی 63 سانتی متر است که با در نظر گرفتن چنگال های عروسکی خرچنگ می باشد ، اما عمق آن کم بوده و 20 الی 25 سانتی متر می باشد ، به همین جهت است که کودکان سنین پایین می توانند از استخر بادی استفاده کنند . ظرفیت آب استخر بادی 129 لیتر است که ظرفیت کمی برای این استخر کوچک محسوب شده و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید استخر بادی را باد کرده و سپس داخل آن را با آب پر کنید . برای پر کردن استخر به طور کامل نیاز به 129 لیتر آب خواهد بود . چندین حلقه بازی پلاستیکی برای استخر در نظر گرفته شده است که کودکان می توانند از آن ها برای بازی های بیشتر استفاده کنند . این استخر برای یک یا دو کودک مناسب خواهد بود .

استخر بادی با طرح خرچنگ از جذاب ترین و دوست داشتنی ترین استخر های بادی طراحی شده برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان می باشد که می توانید آن را به عنوان هدیه ای بسیار دوست داشتنی برای کودکان تهیه کنید . استخر های بادی نزد کودکان بسیار محبوب هستند ، زیرا می تواند محیطی شاد و مفرح را در خانه برای بازی های جذاب آبی فراهم کند تا در روز های گرم تابستان بتوانند در حیاط خانه در کنار دوستان و هم سن و سال های خود به بازی و تفریح بپردازند .

استخر های بادی ویژگی های بسیار زیادی دارند که سبب محبوبیت آن ها نیز شده است ، در رابطه با ویژگی ها و بررسی بیشتر استخر بادی با طرح خرچنگ ، در ادامه توضیحات و نقد هایی در رابطه با محصول انجام شده است که اگر قصد خرید استخر بادی دارید ، توصیه می کنیم که با مطالعه آن ، اطلاعات بیشتری را کسب کرده و به بهترین شکل خرید خود را انجام دهید .

طراحی و ساخت استخر بادی با طرح خرچنگ

نام استخر بادی فوق نیز به نسبت نوع طراحی و ساخت آن با نام استخر بادی طرح خرچنگ شناخته می شود ، چرا که شبیه به خرچنگ طراحی شده و ساختار عروسکی آن به همراه اشکال و رنگبندی استخر ، جلوه جذاب تری را به استخر بخشیده است . بخش کف استخر به رنگ آبی بوده و بخش های کناری آن و شاخک های خرچنگ نیز به رنگ قرمز است . رنگ آبی کف استخر نیز می تواند رنگ آب را آبی تر و جذاب تر نشان دهد . 

ساختار این استخر نیز به صورت گرد بوده که در واقع متشکل از یک حلقه بادی بوده که کف آن نیز از یک لایه دیگر پوشیده شده است تا اینچنین یک استخری با قطر 165 سانتی متر و ارتفاع 63 سانتی متری داشته باشیم . البته عمق استخر 20 سانتی متر بوده و همین موضوع نیز سبب شده است تا کودکان سنین پایین تر نیز بتوانند از استخر استفاده کنند . توجه داشته باشید که بخش کف استخر غیر بادی طراحی شده است و شاخک های کناری قرار گرفته در لبه استخر به صورت بادی طراحی شده اند .

در کنار استخر دو حلقه پلاستیکی قرار داده شده است که کودک می تواند آن را در روی شاخک ها پرتاب کرده و امتیاز بگیرد . بر روی بدنه استخر بادی ، دریچه هایی نیز قرار داده شده است که می توانید از آن طریق استخر را راه اندازی کرده و از انواع پمپ های باد نیز برای راه اندازی استفاده کنید . این محصول تک رنگ ساخته شده است و رنگبندی دیگری ندارد .

جنس استخر بادی با طرح خرچنگ

برای تولید و ساخت استخر بادی با طرح خرچنگ از جنس pvc استفاده شده است ، پی وی سی یا پلاستیک طبیعی منعطف از بهترین اجناس و مواد ها برای تولید استخر های بادی و سایر محصولات بادی می باشد که به دلیل عدم حساسیت های پوستی به آن و همچنین ضد آب بودن استخر سبب شده است که بسیاری از شرکت های بزرگ و مطرح به مانند بست وی از آن برای تولیدات خود استفاده کنند . بست وی نیز به عنوان بزرگترین تولید کننده محصولات بادی ، سعی کرده است تا با استفاده از لایه های ضخیم تر pvc کیفیت و دوام محصول را افزایش دهد . نام دیگر pvc نیز وینیل می باشد .

نحوه راه اندازی استخر بادی با طرح خرچنگ

در بخش طراحی و ساخت استخر بادی اینتکس با طرح خرچنگ اشاره شد که در بدنه استخر ، دریچه های بادی قرار دارد که از آن طریق می توانید محصول را راه اندازی کنید . برای راه اندازی بهتر و راحت تر شما می توانید از پمپ های باد نیز استفاده کنید ، نوع دریچه قرار داده شده در استخر سبب شده است تا شنا بتوانید با استفاده از انواع پمپ های باد که سری سوزنی دارد ، استخر را راه اندازی کنید .

البته ابعاد نسبتا کوچک استخر نیازی به استفاده از پمپ های باد قوی و قدرتمند ندارد ، بنابراین توصیه می شود که از پمپ های باد دستی استفاده کنید . میزان باد استخر را نباید بسیار زیاد در نظر گرفت ، زیرا سبب وارد شدن فشار به استخر خواهد شد . از سوی دیگر پر کردن استخر نیز می تواند به خودی خود ، بدنه را تحت فشار قرار دهد .

نوع خانگی
 طول 165 سانتی متر
 عرض 150 سانتی متر
 ارتفاع 63 سانتی متر
 ظرفیت آب 129 لیتر
 جنس رویه وینیلبراق
 جنس بخش کناری وینیل طرح دار
 جنس کف وینیل دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 2 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای آبپاش
 رده سنی: 2+
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...