استخر بادی با طرح پو

intex 57494

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح پو محصولی فوق العاده و شگفت انگیز برای استفاده کودکان شما می باشد، از این کالا می توانید در منزل حیاط و یا مسافرتی استفاده کنید. باد کردن و راه اندازی آن نیز در مدت زمان کمتر از چند دقیقه انجام شده و آماده استفاده می شود. عمق این استخر 61 سانتی متر بوده و با ابعاد مناسبی که دارد می تواند مناسب استفاده در حمام های بزرگ نیز باشد. استخر بادی طرح پو از محصولات جدید اینتکس می باشد که با طراحی شش ضلعی همراه شده است. طول این کالا 191 سانتی متر و عرض آن نیز 178 سانتی متر می باشد. رنگ لبه بالایی و دیواره های آن زرد رنگ و قسمت کف باد شو آن نیز آبی رنگ می باشد. به علاوه دیواره بیرونی استخر با طرح شخصیت های کارتون پو همراه شده است که زیبایی بسیاری را به این محصول بخشیده است.

این استخر بادی مناسب بازی و تفریحات آبی چند کودک با سنین بالای 6 سال به طور همزمان بوده و قابل استفاده در شرایط مختلف همچون درون منزل یا بیرون منزل می باشد. ساخته شده از جنس PVC به همراه برچسب تعمیرات . بدون شک این محصولات بسیار دوست داشتنی می تواند هدیه ای بسیار عالی برای کودکان باشد که می توانید در فصول گرم سال که در پیش رو قرار دارد ، بستر های آبی خنک و با طراوت را برای آن ها ایجاد کنید  این استخر بادی در دو طرح ساخته شده است که شباهت بسیار زیادی به یکدیگر داشته و می توانید در هنگام خرید ، استخر خود را مشخص و سپس سفارش دهید . در ادامه مطلب شما را بیش از پیش با این محصولات پر فروش و محبوب آشنا خواهیم کرد ، تا با کسب اطلاعات بیشتر اقدام به خرید استخر بادی کنید .

دوام استخر بادی

همانطور که مشخص است این استخر به صورت بادی طراحی شده است و با باد شدن مخازن لایه لایه راه اندازی و قابل استفاده می شوند ، اما به دلیل نوع ساختار و لایه های نازک این سوال برای مشتریان پیش آمده است که آیا دوام استخر بادی خوب است ؟ آیا این محصولات را می توان به صورت دائمی استفاده کرد یا خیر ؟ تولید کننده استخر بادی با طرح پو شرکت بزرگ اینتکس می باشد که با تجربه کاری بسیار بالایی که دارد ، این محصول را در بالا ترین سطح کیفی تولید کرده است که قصد داریم با بررسی بیشتر محصول به دوام بالای آن پی ببریم . در واقع یکی از مهم ترین فاکتور ها در کیفیت و دوام بالای استخر بادی و حتی دیگر محصولات و کالا ها جنس محصولات می باشد ، در این رابطه توضیحات جامعی در بخش نقد و بررسی ارائه شده است که می توانید آن را مطالعه کنید . اما جنس این استخر از پی وی سی می باشد که در واقع یکی از برترین اجناس با خاصیت لاستیکی می باشد که برخلاف مواد پلاستیکی کاملا سازگار با محیط زیست وسلامت انسان است ، نام دیگر این جنس وینیل می باشد . وینیل در برابر رطوبت ، نور افتاب ، فشار و ضربه بسیار مقاوم است ، به همین دلیل استفاده مداوم از آن در زیر آفتاب و در مجاورت با آب ، هیچ صدمه ای به استخر وارد نخواهد کرد .

و اما در کنار جنس عالی ، نوع طراحی استخر بادی نیز می تواند در کیفیت آن تاثیر گذار باشد . هر چه ضخامت و قطر دیواره های استخر زیاد تر باشد به مراتب آن استخر با دوام تر خواهد بود . با توجه به اینکه دیواره های استخر به هیچ جایی متصل نیستند شرکت اینتکس برای ساخت دیواره ها از طراحی سه لایه استفاده کرده است تا اینچنین دیواره های استخر را تقویت کند . با توجه به اینکه ساختار تک لایه برای دیواره ها می تواند فشار بیشتری را بر لایه ها زیاد کند ، طراحی سه لایه مقاومت بیشتری داشته و به خوبی میتواند وزن 541 لیتر آب را به خوبی تحمل کند . همچنین ضخامت دیواره ها می تواند به کودکان اجازه دهد تا بر روی لبه های استخر بنشینند . اینتکس همچنین برای مقاومت بیشتر کف استخر و همچنین جلوگیری از سایش آن قسمت کف استخر را به صورت دو لایه و با ضخامت بیشتر تولید کرده است .

پر فروش ترین برند های استخر بادی

از راه های رسیدن به یک استخر بادی با دوام و با کیفیت این است که این محصولات را از بهترین و پر فروش ترین برند های استخر بادی خریداری کنید . با توجه به تحقیقاتی که فروشگاه تهران اینتکس در رابطه با پر فروش ترین برند های استخر بادی انجام داده است ، بنابراین با کسب اطلاع از برند های معتبر و پر فروش می توانید در خرید استخر بادی کودک با کیفیت و اصل موفق باشید . از برترین برند های استخر بادی می توان به برند های اینتکس ، بست وی ، اینتایم و جیلونگ اشاره کرد که به طور حتم از هر نوع برند دیگری از محبوبیت بالایی برخوردار است . در مقایسه بین این 4 برند ، بدون شک دو برند آمریکایی اینتکس و بست وی در صدر پر فروش ترین ها قرار دارند و این دو برند در واقع مهم ترین رقبای یکدیگر در این عرصه هستند که با یک رقابت سالم سعی کرده اند تا محصولات خود را با طراحی های بسیار زیبا و البته بسیار مقاوم طراحی کرده اند ، از این رو مشتریان زیادی را نیز در سراسر دنیا به خود جذب کرده است . 

فروشگاه تهران اینتکس با توجه شرکت های تولیدی استخر های پیش ساخته در سراسر دنیا ، سعی کرده است تا برترین و پر فروش ترین مدل ها را در فروشگاه خود موجود کند تا خریداران گرامی بتوانند در داخل کشور به برترین مدل های استخر بادی دسترسی داشته باشند و بتوانند این محصولات را از برند های مطرح با قیمت مناسب و با ضمانت اصالت از فروشگاه خریداری کنند . شما عزیزان می توانید با مراجعه به دسته بندی استخر بادی کودک و بزرگسال انواع این محصولات را در ابعاد و اشکال مختلف خریداری کنید . توضیحات کاملی در رابطه با هر محصول آورده شده است که با مطالعه جدول مشخصات و قسمت توضیحات یا نقد و بررسی می توانید اطلاعات جامعی را نسبت به محصول یافته و با مقایسه بین آن ها مناسب ترین استخر را برای کودک خود خریداری کنید . لازم به ذکر است که استخر ها بر اساس عمق و ابعادی که دارند برای سنین خاصی قابل استفاده هستند که می بایست آن را در نظر داشته باشید .

انواع پمپ باد مناسب برای استخر بادی

یکی از راه های بسیار ساده ای که ممکن است برای راه اندازی استخر بادی به دهنتان برسد ، فوت کردن با دهان می باشد ، اما با توجه به ابعاد بزرگی که استخر بادی کودک فوق و مدل های دیگر شاید این کار روشی خسته کننده و زمانبر باشد ، از این رو شاید بهتر باشد که برای راه اندازی استخر های بادی از پمپ های باد استفاده نمایید . با توجه به اینکه استخر بادی کودک طرح پو فاقد پمپ باد می باشد نیاز است تا با خرید پمپ باد آن را به راحتی و سادگی راه اندازی نمایید . در فروشگاه انواع پمپ های باد مناسب برای استخر بادی وجود دارد به صورت مختصر انواع آنها را نام می بریم تا با کسب اطلاع از آن ها مناسب ترین پمپ را تهیه کنید . از سری پمپ های غیر برقی می توان به پمپ های باد دستی و پدالی اشاره کرد ، این نوع پمپ ها نیازی به جریان برق ندارند و با قدرت دست و یا پا می توانید استخر بادی را راه اندازی کنید . در پمپ های باد دستی همانطور که مشخص است با قدرت دست می توانید با تکان دادن سوپاپ پمپ ، هوا را به داخل استخر پمپاژ کنید ، برای پمپ های باد پدالی نیز با استفاده از پا می توانید روند پمپاژ را انجام دهید . با توجه به ظرفیت مخزن هر دو مدل می توان گفت که قدرت پمپ های پدالی بیشتر از دستی است . البته پمپ های باد دستی به نسبت سایر پمپ ها قیمت ارزان تر و مناسب تری دارند .

 

سری دیگر پمپ های باد ، پمپ هایی هستند که با قدرت برق کار می کنند ، این نوع از پمپ ها نیز با توجه به نحوه کارکرد به سه دسته پمپ باد برقی سیمی ، فندکی و شارژی تقسیم می شوند . پمپ های سیمی به صورت مستقیم به پریز برق متصل شده و بیشترین قدرت را در میان پمپ های باد دارند اما از این پمپ ها در جاهایی که برق وجود ندارد نمی توانید استفاده کنید ، پس اگر قصد استفاده از استخر در محیط های خارج از خانه را دارید ، پمپ های غیر برقی و حدالامکان پمپ هایی سیمی را انتخاب نکنید . پمپ های باد فندکی با قابلیت اتصال به جای فندکی خودرو کار کرده و با کمک برق دینام یا باتری می تواند کار کند ، این پمپ ها برای کسانی که بیشتر در سفر هستند می تواند بسیار کاربردی باشد از این رو اگر صاحب ماشین هستید و با خودرو شخصی سفر می کنید می توانید از این پمپ ها استفاده کنید . و اما پمپ های باد شارژی نیز قابلیت شارژ شدن دارند بنابراین می توانید از آن ها نیز در سفر ها بهره ببرید و محصولات بادی خود را راه اندازی کنید .

استخر بادی کودک بهتر است یا استخر ایزی ست کودک؟

استخر های بادی به دو دسته استخر بادی معمولی و استخر بادی ایزی ست تقسیم بندی می شوند که هر دو آن ها در ابعاد مختلفی ساخته شده و مناسب برای کودکان و برخی مدل ها مناسب برای بزرگسالان می باشد . استخر های بادی ایزی ست برخلاف استخر های بادی معمولی که تنوع ساختاری بسیار زیادی دارند ، تنها به صورت گرد ساخته شده و تنها دارای لبه های بادی هستند و برخلاف مدل های معمولی دارای دیواره غیر بادی می باشند . استخر های ایزی ست در مقایسه با استخر های بادی کودک معمولی مقاومت و دوام بسیار بیشتری دارند ، اما به دلیل جنس و هزینه ای که بابت ساخت آن انجام شده است ، قسمت بالا تری نیز دارند . استخر های ایزی ست نیز ابعاد مختلفی دارند که نمونه های کوچک آن بسیار مناسب برای کودکان می باشد ، البته نمونه های بزرگ تری از این محصولات نیز طراحی شده اند که برای شنا خانواده و گروهی بسیار مناسب هستند به طوریکه بزرگ ترین آن ها دارای قطری بیش از 6 متر می باشد . اگر هزینه برای شما مهم است بدون شک استخر های بادی کودک مناسب تر خواهند بود .

تعمیرات و نکات مهم در نگهداری استخر بادی

استخر های بادی اگر چه محصولاتی با دوام و با کیفیت هستند و بیشتر عوامل محیطی و همچنین رطوبت و یا نور آفتاب به محصول آسیبی وارد نمی کند ، اما برخورد هر گونه شئ تیز و برنده ای می تواند سبب آسیب دیدن به استخر بادی شود ، بنابراین باید در حفظ و نگهداری از آن ها دقت کافی را داشته باشید . مهم ترین نکته این است که عواملی که می تواند به استخر آسیب وارد کند را به کودکان خود بگویید و آن ها را آگاه کنید . چه بسا گاز گرفتن و یا چنگ زدن با ناخن توسط کودکان نیز می تواند به استخر آسیب وارد کند . بهتر است از زیرانداز ها برای راه اندازی استخر بر روی آن استفاده کنید . اگر قصد استفاده از استخر به عنوان استخر توپ دارید و آن را در خانه استفاده می کنید نیازی به زیرانداز نخواهد بود تنها جارو کشیدن سطح فرش یا موکت می تواند مفید واقع گردد . هر گونه شئ و یا سنگ ریزه های کوچک نیز می تواند به کف استخر آسیب وارد کند . در صورتی که قصد استفاده طولانی از استخر داری می توانید سطح استخر را با پارچه و یا درپوش هایی که در فروشگاه اینتکس به فروش می رسد استفاده کنید . زمانی که استخر پر است اقدام به جابجایی استخر نکنید .

با توجه به تمامی مسائلی که در رابطه با استخر های بادی و امکان آسیب دیدگی آن ها گفته شد ، شما می توانید در صورت بروز آسیب نسبت به تعمیر آن اقدام نمایید چرا که این محصولات قابلیت تعمیر و پنچرگیری دارند . برای تعمیرات تنها نیاز است تا برچسب های تعمیراتی را تهیه کرده و با استفاده از آن ها قسمت آسیب دیده را تعمیر کنید . نحوه تعمیرات در دفترچه راهنما محصول آورده شده است و کاری نسبتا ساده است . برای پنچرگیری تنها نیاز است تا برچسب را برداشته و آغشته به چسب مخصوص کنید ، سپس آن را بر روی قسمت سوراخ شده بچسبانید و سپس آن را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . زمانی که استخر آسیب دیده است بهتر است سریعا آب استخر را خالی کنید تا وسعت آسیب دیدگی افزایش نیابد . آب شدن بدنه بر اثر حرارت غیر قابل تعمیر خواهد بود . شما می توانید محصول خود را برای تعمیر برای فروشگاه تهران اینتکس نیز ارسال نمایید تا فروشگاه تعمیرات استخر بادی شما را انجام دهد .

استخر بادی با طرح پو

استخر بادی شش ضلعی طرح پو از سری استخر های بادی تفریحی کودکان با طراحی شیک و کودک پسندانه بوده که برای استفاده در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. استخر های بادی با طراحی بدنه شش ضلعی در چند مدل تولید شده اند که همگی محصول شرکت اینتکس می باشند. استخر هایی که به داشتت کیفیت ساخت خوب نسبت به قیمت مناسب خود معروف می باشند به همین دلیل همیشه از فروش بسیار مناسبی برخوردار بوده اند. یکی از ویژگی های بسیار خوب این استخر ها قابلیت استفاده از آنها به عنوان استخر توپ نیز می باشد. برای بررسی کامل این استخر همراه ما باشید تا در ادامه آشنایی بیشتری با این کالا پیدا کنید...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت بدنه این کالا همانطور که اشاره کردیم از نوع شش ضلعی بوده که از ساختار بدنه دو لایه بهره مند است. قسمت کف آن طراحی ساده داشته و یک دریچه مخصوص تخلیه آب نیز در این قسمت از بدنه تعبیه شده است تا به راحتی آب درون استخر را از این محل خارج شود. هر لایه از ساختار دیواره بدنه یک دریچه باد مجزا داشته که برای راه اندازی کامل این استخر می بایست از تمام دریچه این کالا را باد کرد. از نظر طراحی قسمت بیرون بدنه نیز در مدل های گوناگونی از جمله طرح پو و طرح TOY تولید شده که باعث زیبا تر نشان دادن استخر خواهد شد.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه از مهمترین عوامل استفاده و خرید محصولات بادی بر شمرده می شود در این استخر نیز مورد توجه خریداران قرار می گیرد. این استخر بادی ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که از ضخامت و کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد. این جنس بدنه دارای مقاومت خوبی در برابر دمای آب بوده و در صورت قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب آسیبی به این محصول وارد نخواهد شد بنابراین می توان با خیالی آسوده از این استخر در فضای باز نیز استفاده کرد. از ویژگی های پر کاربرد بدنه این محصولات بادی داشتن انعطاف بالا برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که اجازه می دهد تا حمل و جا به جایی این محصول را بیش از پیش آسوده تر کند. همچنین در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه توسط بسته مخصوص تعمیرات شرکت اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعادی که برای استخر های شش ضلعی اینتکس در نظر گرفته شده معادل (طول: 191 سانتی متر ، عرض: 178 سانتی متر ، ارتفاع: 61 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای سنین کودکان خواهد بود. این ابعاد شامل تمامی قسمت ها بدنه در حالت راه اندازی شده می باشد و در تمامی مدل های خود هیچ تفاوتی نخواهد داشت. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا لبه استخر بوده به همین دلیل عمق مفید آن 5 الی 10 سانتی متر کمتر از ارتفاع ذکر شده خواهد بود تا از سر ریز شدن آب جلوگیری شود. استخر طرح پو دارای ظرفیت آب 541 لیتری بوده که حجم 90 درصدی بدنه را شامل خواهد شد. وزن بسته بندی آن نیز به 4.5 کیلوگرم می رسد که وزنی مناسب و سبک محسوب می شود.

نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این محصول نیاز به تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی دارد. برای تهیه این نوع پمپ باد می توان به قسمت پمپ های باد فروشگاه اینتکس اقدام کرد. پس از این کار باید با توجه به اندازه دریچه های باد روی بدنه استخر نازل پمپ باد متناسب با دریچه ها را وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این کالا را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به این محصول باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. برای همین مقدار باد زدن به این استخر نیز می تواند در مراقبت و نگهداری از آن بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین باید از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و از انجام حرکات پرشی خودداری نمود.

جمع بندی

استخر بادی طرح پو از سری استخر های بادی با کیفیت با طراحی زیبا بوده که از قیمت مناسبی برخوردار می باشد. این محصول دارای ساختار بدنه دو لایه بوده و امکان استفاده از آن به عنوان استخر توپ نیز فراهم خواهد بود. این کالا به دلیل حجم و وزن بسیار مناسب خود به راحتی در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود. این کالا از 48 ساعت مهلت تست و تعمیر برخوردار بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفیت 541 لیتر
طول 191 سانتی متر
عرض 178 سانتی متر
ارتفاع 61 سانتی متر
جنس رویه PVC
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC بادی
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 4.5 کیلوگرم
مناسب سنین بالای 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، پمپ باد

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...