استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس

Intex 57149

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس

استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس یکی از استخر های بادی مدل 2018 از سوی شرکت اینتکس می باشد این استخر بادی طراحی بسیار متفاوتی با مدل های پیشین این شرکت دارد و با توجه با محصولاتی همچون تشک بادی روی آب طرح بستنی و یا میوه ها و ... این کالا نیز از مشابه آنها و تولید شده است. بخش اصلی بدنه آن آبی رنگ می باشد و کف آن با دایره های رنگی که نقش شکلات را دارند و ما بیشتر آن را با نام اسمارتیز  (Smarties) می شناسیم تزئین شده  اند. بخش های لبه سرسره و لبه استخر نیز زرد و نارنجی بوده که یاد آور شکلات های پیچی هستند. سرسره نیز با کف قهوه ای که دارد نقش شکلات کیت کت را در این محصول ایفا می کند تا مجموعه ای از رنگ های زیبا و شاد برای ساخت آن مورد استفاده قرار گیرند که کودک را مجذوب خود می کند. بدنه استخر بادی طرح آبنبات از وینیل ساخته شده است و ضخامت آن 0.30 میلی متر می باشد.

این استخر به طور کلی شبیه به آبنبات و شکلات است که با یک بار دیدن تصاویر محصول می توانید به راحتی آن را ببینید، برای همین است که کودکان علاقه بسیاری به استفاده از استخر بادی دارند و شما می توانید این محصول را برای بازی آن ها خریداری کنید تا در یک شرایط مناسب، کودکان بتوانند به تفریحات آبی بپردازند. شما می توانید استخر بادی را در خانه راه اندازی کنید تا کودکان در جلوی چشم شما بازی های خود را داشته باشند. این محصول می تواند برای تمامی سنین کودکان مناسب باشد و از آن جایی که عمق کم برای استخر بادی در نظر گرفته شده است، شما می توانید بدون مشکل اجازه دهید تا کودکان سن پایین نیز از استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس استفاده کنند. برند اینتکس معروف ترین برند تولید کننده استخر بادی است که شما نیز بهتر است از محصولات این شرکت خریداری کنید.

توجه داشته باشید که استخر بادی سرسره دار اینتکس یک محصول آمریکایی محسوب می شود که تولیدات آن در کشور چین است، در واقع می توان گفت که استخر بادی تحت لیسانس آمریکا ساخته شده و کیفیتی فوق العاده دارد، به طور کلی اگر بخواهیم برند های مختلف محصولات بادی را با یکدیگر مقایسه کنیم، باید بگوییم که برند اینتکس بیش از هر برند دیگری در دنیا شناخته شده و محبوبیت بالایی دارد. اینتکس این محصول را در ابعاد بزرگ 295 سانتی متری با عرض 191 سانتی متری تولید کرده است که یک ابعاد بزرگ بوده تا علاوه بر یک کودک، چند کودک دیگر نیز بتوانند از استخر بادی استفاده کنند و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند . پس اگر دوست دارید که استخر بزرگی برای کودکان خود داشته باشید، استخر بادی سرسره دار کودک اینتکس یک انتخاب درست وعالی برای شما خواهد بود.

استخر بادی سرسره دار طرح ابنبات

استخر بادی سرسره دار کودک طرح ابنبات یک محصول زیبا و جذاب ساخت شرکت اینتکس بوده که طراحی منحصر به فرد این محصول ان را به یکی از محبوب ترین استخر های بادی موجود در بازار تبدیل کند. در ادامه این مبحث به بررسی تخصصی این محصول خواهیم پرداخت پس با ما همراه باشید....

طراحی

طراحی این محصول شاید مهم ترین خصوصیت این استخر بادی باشد که به همین دلیل محبوبیت زیادی دارد. در این بخش قصد داریم تمامی نقاط این محصول را از نظر رنگ بندی و شکل ظاهری مورد بررسی قرار دهیم. کف این استخر بادی به صورت یکدست ابی رنگ تولید شده است.کناره های این محصول دو عدد سرسره کوچک برای بازی کردن و سر دادن توپ به داخل استخر تعبیه شده است که یکی صورتی و دیگری نارنجی رنگ است که در داخل هر یک رنگ سفید نیز دیده می شود. در بخش انتهایی این محصول طرح ظاهری سه عدد ابنبات چوبی دیده می شود که برای چشم نواز تر کردن این محصول قرار گرفته است. هم چنین وسط این استخر دیواره و دروازه ای وجود دارد که به صورت هلالی شکل می باشد. ولی مهم ترین مزیت این محصول داشتن یک عدد سرسره بادی در وسط این استخر می باشد که کودک می تواند با این محصول نیز لحظات مفرحی را سپری کند. رنگ کف این محصول نیز مانند شکلات ها و در واقع اسمارتیز های رنگی تولید شده است که باعث شده بسیار چشم نواز شود. در کنار این محصول نیز شش عدد توپ رنگی وجود دارد که کودک شما می تواند با ان ها نیز بازی کند.

جنس و کیفیت بدنه

در خرید یک محصول بادی معیار اصلی معمولا جنس و کیفیت بدنه ان محصول می باشد که باعث می شود مشتری بیشتر به خرید ترغیب شود. این محصول از جنس رویه وینیل بهره می برد که مقاومت فوق العاده بالایی دارد. ضخامت هر یک از لایه های این محصول 0.30 میلی متر است که باعث شده این محصول به راحتی اسیب نبیند. هم چنین جنس کف این استخر بادی هم از نوع وینیل بوده که تحمل وزن بالایی دارد و اسیب دیدگی را به حداقل رسانده است.

ابعاد و وزن

ابعاد و وزن یک محصول یکی از دغدغه های مشتریان می باشد مخصوصا برای ان دسته از افرادی که قصد دارند از این استخر در منزل یا یک مکان عمومی و مسکونی استفاده کنند. این کالا دارای ابعاد ( طول : 295 سانتی متر ، عرض : 191 سانتی متر ، ارتفاع : 130 سانتی متر ) می باشد که در مقایسه با بقیه استخر ها با این قابلیت های فراوان کم جا بوده و فضای زیادی را اشغال نکرده است. ظرفیت اب این استخر 374 لیتر است که می توانید در مدت زمان کوتاهی ان را از اب پر کنید. البته این ظرفیت اب به دو دسته مختلف تقسیم شده است. ظرفیت محفظه بزرگ اب این استخر 206 لیتر و ظرفیت محفظه کوچک تر ان 168 لیتر می باشد. یکی دیگر از خصوصیات این محصول تحمل وزن ان است که می تواند تا 81 کیلو گرم وزن را تحمل کند که مناسب برای بازی چندین کودک به طور هم زمان می باشد.

روش نصب و مراقبت و نگهداری

روش نصب این محصول به گونه ای است که هر یک از نقاط ان به صورت جداگانه و از طریق محفظه های باد تعبیه شده باد خواهند شد. ابتدا این محصول را از بسته بندی خارج کرده و سپس ان را بر روی یک سطح هموار قرار دهید. سپس با استفاده از یک پمپ باد شخصی می توانید این محصول را به سرعت باد کنید. بعد از باد کردن هر یک از محفظه ها را به صورت جداگانه ببندید تا باد از ان ها خارج نشود. در انتها نیز اگر قصد داشتید این محصول را جمع کنید نیاز است تا مجدد هر یک از محفظه ها را باز کرده و با کمی فشار هوا را از داخل ان خارج کنید. برای مراقبت از این محصول نیز کافی است ان را در مدت زمان طولانی جلوی نور خورشیید قرار ندهید چون این کار در بلند مدت از کیفیت محصول می کاهد. هم چنین اشیا نوک تیز را از این محصول دور نگه دارید که اسیب نبیند. در کنار این محصول البته چند عدد برچسب تعمیرات وجود دارد که باعث شده در مواقع اسیب های احتمالی بتوانید خودتان به راحتی ان را رفع کنید.

جمع بندی

استخر بادی سرسره دار طرح ابنبات یک محصول تمام عیار بوده که دارای سرسره و چند عدد توپ بادی می باشد تا با استفاده از ان ها ساعت ها کودک شما را شاد سازد. اگر قصد خرید یک محصول بی نظیر را برای کودک خود دارید پیشنهاد ما این است که این استخر بادی را از دست ندهید و همین الان ان را از طریق سایت نمایندگی اینتکس با کیفیت بالا خریداری نمایید.

نوعخانگی
ظرفیت 374 لیتر
طول 295 سانتی متر
عرض 191 سانتی متر
ارتفاع 130 سانتی متر
جنس رویه وینیل
ضخامت لایه ها 0.30 میلی متر
جنس کف وینیل
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای وسیله های بازی مجزا و سرخود
 دارای تاج و فواره طرح آبنبات
دارای حلقه های طرح لالی پاپ
رنگ بندی جذاب و زیبا
 مناسب سنین زیر بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...