استخر بادی با عمق یک متر

intex 56483

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی با عمق یک متر

استخر بادی با عمق یک متر بزرگ اینتکس مناسب برای کودکان و بزرگسالان در ارگونومی گرد برزنتی محصولی برای تفریحات آبی کودکان و همچنین بزرگسالان در منزل و فضای باز که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. بدنه ای مقاوم و چند لایه که به راحتی در برابر شرایط جوی مختلف و آب های با دمای متفاوت مقاوم خواهد بود. از ویژگی بسیار خوب این کالا مقاوم بودن دیواره های این محصول بوده که تا یک متر عمق دارد و به راحتی می توان به آنها تکیه کرد. اگر عمق بیشتری را از این استخر بادی درخواست دارید ما میتوانیم انرا به صورت سفارشی برای شما تا عمق یک متر و پنجاه افزایش دهیم در تولیدی استخر بادی اینتکس عمق های استخر و همچنین ارتفاع و بلندی استخر ها را میتوان طبق سفارش مشتری تولید کرد و بنا به درخواست مشتری ابعاد و سایز ها را بزرگتر کرد در این روش لایه های روی بدنه استخر به دو برابر افزایش پیدا خواهد کرد و به آن استخر بادی دوبل گفته میشود که تنها در خصوص عمق استخر صدق میکند و و ارتفاع و عمق آنها را ۱ متر حتی بیشتر میتواند برساند پس اگر عمق استخر برای شما راضی کننده نبود میتوانید عمق یک متری آنرا نیز خریداری و سفارش دهید...

استخر بادی کودک با عمق یک متر با قیمت مناسب و ارزان بسیار شیک و زیبا و جذاب برای کودکان تا سن ۱۰ سال محصول شرکت intex دارای برچسب تعمیرات محصول شرکت اینتکس ، رنگ سبز و سفید ، مناسب برای کودکان و بزرگسالان ، قابل استفاده در منزل حیاط ویلا و...

شرکت اینتکس تولید کننده ی محصولات بادی بوده و یکی از برترین شرکت ها در زمینه ی تولید محصولات بادی می باشد . محصولات شرکت اینتکس تحت لیسانس آمریکا بوده و دارای کیفیت بالایی می باشند . استخر بادی گرد اینتکس نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت 

طراحی این استخر بادی به گونه ای می باشد که در نگاه اول توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . ارگونومی ساخت این محصول به صورت مستطیلی بوده و حس استخر های بتنی را به شما خواهد داد . این استخر به صورت دو طبقه بوده و از دو قسمت مجزا تشکیل شده است . بخش های بیرونی و کناری این محصول به رنگ آبی بوده و بخش داخلی آن طرح کاشی رنگ می باشد که این ترکیب رنگ زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است . 

جنس بدنه

محصولات شرکت اینتکس اکثرا از جنس پی وی سی می باشند زیرا پی وی سی در عین استحکام و زیبایی قابلیت انعطف پذیری بالایی نیز داشته و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود . در داخل این استخر بادی از دیواره های پی وی سی برزنتی استفاده شده است تا در مقابل وزن زیاد و فشار ، تحمل بالایی داشته باشد و استخر دچار مشکل نشود . البته فشار زیاد می تواند به دیواره های داخلی آن آسیب وارد کند . 

ابعاد و تحمل وزن

قطر این استخر ۳۹۸ سانتی متر ، ارتفاع آن یک متر و آب خور آن ۹۲ سانتی متر می باشد که مناسب برای استفاده خانوادگی بوده و مشکلی برای استخر پیش نخواهد آمد . از این استخر می توان در هر مکانی استفاده نمود و فضای اضافی بر روی استخر مشاهده نخواهید کرد . ظرفیت آب این استخر حدود۹۰۰۰ لیتر می باشد که اندازه ی مناسبی برای این استخر می باشد . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول ، پس از خارج کردن محصول از جعبه خود می توانید اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . محصولات بادی در مقابل اشیاء تیز حساس می باشند و در صورت برخورد می تواند به محصول آسیب وارد کند . البته در صورت بروز مشکل می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی 

استخر بادی با عمق یک متر اینتکس محصولی با کیفیت و مقاومت بالا می باشد که مناسب برای استفاده خانواده می باشد و در مقابل وزن زیاد مقاوم می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران ایتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند . 

نقد و بررسی استخر بادی با عمق یک متر

استخر بادی با عمق یک متر

استخر بادی با عمق یک متر یک محصول بسیار با کیفیت و شیک بوده که توسط شرکت جهانی و معروف اینتکس طراحی و ساخته شده است. ما در این مقاله قصد داریم تا با کمک متخصصان مجربمان به بررسی این محصول پرداخته و نکات مثبت و منفی این محصول را برای شما بیان کنیم تا با هزینه ای که می پردازید، بهترین محصول را خریداری کنید و از آن لذت ببرید. پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید....

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت گرد بوده و به رنگ بسیار زیبای آبی می باشد و به همین منظور جذابیت زیادی را دارا است. طراحی گرد این محصول باعث شده تا نسبت به محصولات مربعی و یا مستطیلی شکل جا و مکان کمتری را بگیرد. لبه این محصول بصورت حلقه مانندی طراحی شده تا مقاومت و استحکام این محصول را دو چندان بکند، همچنین این لبه ها باعث نرم شدن تکیه گاه این محصول شده است.

جنس بدنه

جنس بدنه یکی از مهم ترین دلایل یک خرید برای محصول بوده بصورتی که اگر یک محصول کیفیت و مقاومت پایینی را داشته باشد بدون شک پس از گذشت مدت زمان کوتاهی از کارکرد اصلی خودش افتاده، و بلا استفاده می شود. به همین دلیل جنس بدنه این محصول از پی وی سی طرح چرم بوده و دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابرآسیب ها و صدمات احتمالی دارا می باشد.

ابعاد و وزن

ابعاد، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح است: طول: 398 سانتی متر، عرض: 398 سانتی متر، ارتفاع: 100 سانتی متر، ظرفیت آب: 749 سانتی متر و در نهایت وزن این محصول 9 کیلو گرم می باشد و همانطور که از وزن سبک این محصول مشخص است شما به راحتی می توانید این محصول را حمل و یا جا به جا بکنید. قابل ذکر است که شما می توانید حتی در ایام مسافرت این محصول را جمع کرده و همراه با خود برده و لذت ببرید.

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این محصول ابتدا شما احتیاج به یک پمپ دستی و یا برقی دارید تا آن را با توجه به دهانه پمپ، وارد محفظه این محصول قرار داده و در عرض دو الی سه دقیقه محصول مورد نظر خود را باد کرده و با آرامش از آن استفاده کرده و لذت ببرید. در خصوص نگهداری و خدمات پس از فروش این محصول باید ذکر کرد که حتما این محصول را بخصوص در فصل سرما جمع کرده تا به بدنه این محصول صدمه و یا آسیبی وارد نشود. همچنین وسایل تیز را از این محصول با فاصله استفاده کرده تا پارگی در بدنه این محصول ایجاد نکند. اگر تحت هر شرایطی برای این محصول صدمه و یا مشکلی ایجاد شد هیچ نگران نباشید زیرا در وهله اول می توانید این محصول را با برچسب تعمیرات، تعمیر کرده و از آن استفاده کنید، همچنین می توانید این محصول را به نمانیدگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما، محصول خود را همانند روز اول تحویل گرفته و با خیالی آسان از استفاده این محصول لذت ببرید.

جمع بندی

استخر بادی با عمق یک متر یک محصول بسیار با کیفیت و زیبا بوده که توسط برند اینتکس طراحی و ساخته شده است. طراحی این محصول به صورت گرد بوده و جنس بدنه آن از پی وی سی می باشد که دارای کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر صدمات احتمالی دارا است. اگر قصد خرید این محصول را دارید هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی اینتکس تهران اقدام به سفارش این محصول کرده و در اسرع وقت محصول مورد نظرتان را درب منزل تحویل بگیرید

نوعخانگی و ویلایی
ظرفيت ۹۰۰۰ ليتر
طول 398 سانتي متر
عرض 398 سانتي متر
ارتفاع 1 متر
جنس رويه PVC با رويه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف و مات
جنس کف PVC دولايه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
ساير ويژگی ها وزن بسته بندي: ۹ کيلوگرم
 دارای دیواره های مقاوم برای تکیه گاه
مناسب کودکان و بزرگسالان
اقلام همراهبرچسب تعميرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...