استخر بادی کودک عمیق طرح قارچ اینتکس

intex 30987

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک عمیق طرح قارچ اینتکس

استخر بادی کودک عمیق طرح قارچ اینتکس کالایی منحصر به فرد و جذاب از این کمپانی بوده که با بالاترین سطح کیفیت بدنه تولید و در سال جدید به بازار عرضه شده است. این محصول دارای ارگونومی ساخت مستطیل شکل بوده و ابعاد استاندارد این محصول موجب شده تا تمام رده های سنی بتوانند به سادگی از ان استفاده نماید. بدنه این محصول با توجه به ارتفاع بلند ان از 4 لایه تشکیل می شود.

استخر های بادی عمیق با عمیق زیاد هر یک از این لایه ها از طریق دریچه باد اختصاصی راه اندازی خواهند شد. این محصول با بدنه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که دارای دوام و طول عمر بالا در کنار وزن بسیار کم تولید شده است. این محصول با توجه به وزن کم بدنه و جنس مقاوم ان و همچنین امکان راه اندازی اسان یک انتخاب مناسب برای استفاده در سفر به شمار می رود. این محصول بدنه ای شفاف و ابی رنگ داشته که تصاویر زیبایی با طرح قارچ برای تطبیق با روحیات کودکانه بر روی ان نقش بسته است. شما می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک و یا وان حمام کودک نیز استفاده نمایید. با مراجعه به نمایندگی اینتکس می توانید این محصول را با قیمتی مناسب خریداری کنید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک عمیق طرح قارچ اینتکس

استخر بادی کودک عمیق طرح قارچ اینتکس

استخر بادی کودک عمیق طرح قارچ اینتکس از جمله زیباترین و بادوام ترین استخر های بادی کودک تولید شده در سال جدید بوده و با ساختار ظاهری جذاب و هرینه ای مقرون به صرفه توانسته در میان مصرف کنندگان محترم به محبوبیت بالایی دست یابد. ساختار این محصول پرتابل بوده به همین دلیل از وزن کم بدنه و امکان راه اندازی اسان و سریع برخوردار می باشد. ارگونومی ساخت زیبای این محصول جهت استفاده در تمام رده های سنی توصیه می شود. این قسمت قصد داریم تا با نقد و بررسی کامل این محصول به معرفی جامعی از ان در تمامی ابعاد دست یابیم. پس برای اشنایی با این محصول منحصر به فرد و خرید استخر بادی متناسب با نیاز خود توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه ما باقی بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

در فرایند تولید محصول جدید توجه به نواوری در زمینه ارگونومی ساخت از اهمیت بسیار بالایی برخوردار می باشد. زیرا در پروسه خرید افراد همواره در پی محصولی متفاوت و به دور از کلیشه هستند. از سوی دیگر محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به ساختاری منطبق با روحیات ان ها دارد. در نهایت محصول ارائه شده باید ایمنی کودک را در زمان بازی تضمین کند. بر همین اساس استخر بادی کودک عمیق طرح قارچ اینتکس محصولی استاندارد به شمار می رود. این محصول دارای ارگونومی ساخت 4 لایه بوده که هر یک از این لایه ها از طریق دریچه باد اختصاصی راه اندازی می شود. اغلب استخر های بادی دارای ارتفاع کمی هستند. اما این محصول با ارتفاع بلند خود توانسته رضایت مصرف کنندگان را تامین کند. بدنه این محصول از رنگ ابی شفاف بوده که بر رویان تصاویر زیبایی از قارچ و مناظر فانتزی به چشم می خورد. لازم به ذکر بوده می توانید از این محصول به عنوان استخر توپ کودک و یا وان حمام بادی استفاده نمایید.

جنس بدنه

تمامی افراد در زمان خرید در مقابل پرداخت هزینه برای کالایی انتظار دریافت محصولی با دوام بالا را دارند تا دغدغه ای بابت طول عمر ان نداشته باشند. به همین دلیل مرغوبیت جنس بدنه تضمینی بر رضایتمندی مصرف کنندگان محترم و طول عمر بالا محصول است. این محصول نیز با رویه ای از جنس پی وی سی طرح چرم تولید شده که از نرمی و انعطاف پذیری بالا در کنار طول عمر فوق العاده زیاد برخودار می باشد. بخش کناری این محصول از نوع پی وی سی طرح دار است. بخش کف محصول به طور پیوسته با سطح زمین در ارتباط بوده و تمامی فشار وارده بر محصول را تحمل خواهد کرد. بر همین اساس از نوع پی وی سی دولایه تولید شده است. با توجه به این ساختار شما می توانید محصول را با اسودگی خاطر در فضای باز استفاده نمایید. زیرا دمای مختلف اب و یا قرار داشتن در معرض تابش مستقیم نور خورشید تاثیری بر کیفیت بدنه محصول ندارد.

ابعاد و وزن

 این محصول با توجه به وزن 3.5 کیلوگرمی خود به راحتی جا به جا می شود. ظزفیت داخلی محصول 213 لیتر عنوان شده تا افراد به سادگی از این کالا استفاده کنند. این محصول با ارگونومی ساخت مستطیل شکل خود دارای طولی برابر 140 سانتی متر و عرضی بالغ بر 97 سانتی متر است. توجه داشته باشید ارتفاع 60 سانتی متری این محصول از بخش کف ان تا بالاترین سطح لبه ها محاسبه می شود.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول در کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. برای راه اندازی ابتدا این محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای مسطحی پهن کنید. این کالا ساختاری چهار لایه داشته که هر لایه ان دارای یک دریچه باد اختصاصی هستند. شما می توانید از طریق این دریچه ها و با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص لوازم بادی این محصول را در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی کنید. برای مراقبت از این محصول از پرش بر روی دیواره های ان خودداری کنید. همچنین از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه محصول جدا پرهیز نمایید. در راستای خدمات پس از فروش ارائه شده از سوی نمایندگی مرکزی می توانید این محصول را در صورت بروز هرگونه اسیب برای تعمیرات تخصصی این دفتر ارسال کنید.

جمع بندی

استخر بادی کودک عمیق طرح قارچ اینتکس یک کالای پرکاربرد و زیبا برای تمامی رده های سنی بوده که توانسته پاسخگوی نیاز بخش بزرگی از مصرف کنندگان محترم باشد. با مراجعه به فروشگاه اینتکس می توانید این محصول را با کیفیت و قیمتی مناسب خریداری نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 213 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...