استخر بادی کودک عمقدار

intex 30014

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک عمقدار

استخر بادی کودک عمقدار سبز رنگ اینتکس محصولی با رنگ خاص و جذاب است که شرکت اینتکس در تولید ان سعی کرده تا بهترین طراحی خود را به رخ رقیبان بکشد. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه اصلی این کالا سبز رنگ است و لایه بالایی ان نیز پر رنگ تر از دیگر نقاط این محصول می باشد. هم چنین بر روی بدنه این محصول طرح تصویر چند عروسک با حالت های مختلف و در کناره های هم نیز دیده می شود که بسیار زیبا و خاص خواهد بود. در کنار این محصول دفترچه راهنما و برچسب تعمیرات هم دیده می شود که با استفاده از ان ها می توانید هم اموزش های لازم برای راه اندازی این کالا را دیده و در صورت اسیب دیدن ان هم می توانید به راحتی ان را ترمیم کنید. هم چنین ساختار سه لایه و همین طور رویه مقاوم از نوع PVC این کالا هم باعث شده تا اطمینان خاطر خانواده ها بیشتر شود. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

استخر بادی کودک عمقدار

استخر بادی کودک عمقدار محصولی زیبا و شیک، با رنگ جذاب از شرکت اینتکس است که در طراحی و تولید آن سعی کرده تا یکی از بهترین محصولات خود را تولید کرده و آن را بازار و مردم بدهد. ما در این خصوص سعی داریم تا با توجه به متنوع بودن استخر های بادی کودک با کمک های متخصص های مجرب به شما در این مقاله مشاوره و کمک داده تا با مقدار هزینه ایی که می خواهید بپردازید برترین محصول را خریداری نمایید. پس با ما همراه باشید تا شما را با مزایا و معایب این کالا در ادامه آشنا کنیم...

اگر وقت برای بازی کردن و سر گرم کردن فرزند خود ندارید و یا اینکه فرزند شما به استخر خیلی علاقه دارد ما به ما استخر بادی کودک عمقدار را معرفی می کنیم.

طراحی و ارگونومی ساخت

بدون شک برای هر یک از افرادی که می خواهند محصولی را خریداری کنند چند دلیل برای خرید آن محصول برای خود اختصاص می دهند و اگر از آن چند دلیل با توجه به استاندارد های جهانی ساخته شده باشند آن را با خیالی آسوده خریداری خواهند نمود. هرک از مردم های جهان ابزار،وسیله و یا محصولی را خریداری کرده اند که پس از مدت کوتاهی آن محصول فرسوده و یا از بین رفته اند و دیگر کارکرد اصلی اوایل را دیگر نداشته باشد و از خرید خود پشیمان شده اند. چاره کار چه می باشد؟

برای خرید هر محصولی باید از یک جای به خصوص و قابل اطمینان خریداری کرد تا با خیالی آسوده از آن استفاده نمود. این استخر به شکل چهار ضلعی معروف است و عمق آب آن برای کودکان زیر 6 سال طراحی شده است که در ادامه راجب آن گفته می شود. همچنین کف این استخر به طوری طراحی و تولید شده تا فرزند شما به راحتی چند ساعت در آن مشغول تفریح باشد و حتی خسته هم نشود. قابل ذکر است که رنگ ها و عکس های چاپ شده بر روی این کالا عبارتند از لبه های سبز تیره، بدنه ایی سبز روشن و عکس های سگ، ابر و خورشیدی که بر روی بدنه آن چاپ شده است.

جنس بدنه

اما دلیل بعدی خرید یک محصول قطعا در وهله اول داشتن یک جنس، مقاومت و کیفیت خوب می باشد تا کالایی را که خریداری می کنیم با توجه به اتفاق های نا خواسته ایی که برای محصول پیش می آید، محصولی با کارکرد و عمری بالا را داشته باشیم. بدین منظور جنس بدنه این استخر از pvc طرح چرم بوده و مقاومت بسیار بالای را دارا است. متخصصان ما به جنس بدنه این محصول نمره بالا و قابل قبولی را می دهند پس از نظر جنس این استخر نگرانی نداشته باشید و با خیالی آسوده از آن برای فرزندتان استفاده کنید.

 

ابعاد و وزن

ابعاد، ظرفیت آب و وزن این استخر به ترتیب برابر است با: طول: 140 سانتی متر، عرض: 100 سانتی متر، ارتفاع: 65 سانتی متر، ظرفیت آب: 200 لیتر و در آخر وزن آن 3 کیلو گرم است و به آسانی قابل حمل می باشد.

راه اندازی و مراقبت و نگهداری

برای راه اندازی این استخر بادی کودک شما نیاز به یک پمپ بادی و یا دستی دارید و با آن را در محفظه این استخر قرار داده و به آسانی آن را راه اندازی کنید تا فرزندتان تفریح آبی لذت بخشی را تجربه نماید. همچنین برای خالی کردن باد این استخر می توانید محفظه را باز کرده و با فشار آوردن به هر قسمت استخر باد آن را خالی کنید. و اما برای مراقبت و نگهداری این محصول بادی ذکر شود که افراد بالغ بر روی آن نروند و یا اینکه وسایل سنگینی را بر روی آن نگذارید زیرا این محول وزن سنگین را تحمل نخواهد کرد. همچنین وسایل تیز را از این کالا دور نگه دارید تااستخری با طول عمری بالا را برای فرزندتان داشته باشید.

جمع بندی

استخر بادی کودک عمقدار محصولی زیبا و چشم نواز برای کودکان زیر 6 سال می باشد که بسیار طراحی شیکی را دارا است. جنس بدنه این استخر از pvc طرح چرم بوده و مقاومت و کیفیتی بالای دارد، همچنین بسیار سبک بوده و قابل حمل و یا جا به جایی می باشد. اگر این استخر بادی کودک را می خواهید هم اکنون می توانید از طریق نمایندگی اینتکس ایران اقدام به سفارش و خرید این محصول کرده و آن را سریع ترین زمان ممکن درب منزل دریافت نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 200 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 100 سانتی متر
ارتفاع 65 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب سنین زیر 6 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...