استخر بادی کودک با عمق زیاد

Summer Waves B06Y3Z3DX1

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با عمق زیاد

استخر بادی کودک با عمق زیاد بدون شک یکی از خواسته های اصلی مشتریان تا به امروز بوده که با توجه به ساختار محصولات بادی ساخت آن میسر نشده است. با توجه به این موارد شرکت سازنده استخر بادی با عمق زیاد اقدام به تولید استخری از نوع ایزی ست با ابعاد به نسبت کوچک اما با عمق زیاد کرده است که می تواند نظر کودکان و بزرگسالان را به سوی خود جلب کند. این محصول دارای لبه های بادی می باشد و دبنه ان پی وی سی اما مشابه لایه های ضخیم برزنت بوده که کیفیت خوبی داشته و محدودیتی در محل استفاده آن وجود ندارد. به همین دلیل می توان این استخر بادی را در منزل، حیاط و حتی مسافرت حمل کرده و استفاده کنید. راه اندازی اولیه آن نیز زمان بسیار کوتاهی در حدود سه دقیقه لازم دارد و سایر زمان لازم برای قابل استفاده شدن استخر مربوط به پر شدن آن از آب است که بستگی به میزان فشار آب دارد. بخش بیرونی بدنه استخر کاملا آبی رنگ بوده و زیباست اما بخش متمایز این کالا قسمت داخلی آن است که از اشکال سه بعدی در ساخت ان استفاده شده است که در برخی محصولات دیگر اینتکس و یا بست وی نیز پیش از این به کار گرفته شده بود. اشکال قسمت های داخلی سه بعدی هستند و برای بهره گیری از آن می توانید از دو عینک شنا همراه این محصول استفاده کنید. ابعاد این استخر برابر با 85 سانتی متر ارتفاع و قطر 189 سانتی متری بوده که کاملا مناسب بوده و در مقایسه با کالا های مشابه یک رکورد به حساب می آید.  در حالت کلی می توان این محصول را یکی از بهترین استخر های حال حاضر بازار و گزینه مناسب برای خرید کودکان و یا هدیه دادن دانست که در صورت هرگونه صدمه در بدنه آن می توان به سادگی و با استفاده از بسته تعمیرات شرکت اینتکس و یا بست وی آن را تعمیر کرده و برای بار های بعدی نیز قابل استفاده کرد. 

نقد و بررسی استخر بادی کودک با عمق زیاد

استخر های بادی عمیق بدون شک به عنوان یکی از محبوب ترین محصولات بادی شناخته می شوند و هر باره و در سال های مختلف استخر های مختلف تولید شده اند اما استخر بادی با عمق زیاد از معدود محصولاتی است که به خاطر محدودیت های فراوانی که در ساخت آن بوده است تا کنون مدل های بسیاری از این استخر تولید نشده و شاهد چند مدل اندک هستیم. اما شرکت سامر ویوز با اقدام سنجیده خود اقدام به تولید این محصول با حداکثر کیفیت کرده است که با ابعاد بسیار مناسب و ارتفاع 85 سانتی متری همراه شده است تا نیاز های شما را به شکل کامل برطرفق کند. بخش اصلی بدنه این محصول معمولی بوده و تنها لبه های آن باد می شود در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در قالب این محصول به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

ظاهر این استخر بادی همانند سایر استخر های ایزی ست از دو قسمت لبه های بادی آن و بخش بدنه اصلی آن تشکیل شده است که فشار وارده را تا حد قابل قبولی تحمل می کند که البته در مورد آن در بخش جنس بدنه بیشتر توضیح خواهیم داد. قسمت های بیرونی بدنه آبی بوده و به صورت کاملا یک دست می باشد. قسمت های بالایی که حالت بادشو دارند نارنجی بوده و طرح خاصی بر روی بدنه آن نمی باشد. وجه تمایز این استخر از نظر ظاهری با سایر استخر های ایزی ست بخش داخلی آن است که با اشکال سه بعدی همراه شده است است که با استفاده از دو عینک آبی رنگ زیبا موجود در بسته بندی محصول قابل رویت هستند. کیفیت تصاویر سه بعدی کاملا رضایت بخش بوده و می توان آن را یکی از نقاط قوت این محصول دانست

ابعاد و وزن

بخش فیزکی و ابعاد این محصول مهم ترین ویژگی این محصول به حساب می آید. در حالی که بسیاری از استخر های بادی حال حاضر با قطر 189 سانتی متری ارتفاع بیش از 65 سانتی متر ندارد این محصول 85 سانتی متر ارتفاع داشته و برای بازی و تفریحات کودکان کاملا مناسب است. البته عمق مفید این استخر کمتر از میزان اعلانم شده از سوی سازنده بوده و قطر آن نیز بخش بیرون به بیرون آن را در نظر گرفته است اما بخش لبه آن کمتر از این میزان می باشد. البته این شرایط برای تمامی استخر های ایزی ست برقرار بوده و ابعاد استخر های ایزی ست با ابعاد اعلام شده در توضیحات تفاوت هایی اندک دارد. علاوه بر این موارد این استخر بسته بندی بسیار کوچکی نیز داشته و می توان آن را به سادگی حمل و در شرایط مختلفی نصب کرد.

جنس و کیفیت بدنه

جنس بدنه این استخر بادی ایزی ست از نوع پارچه الیاف شمعی برزنتی بوده که از لایه ضخیم PVC برای رویه آن استفاده شده است. این محصول دارای بدنه ای با کیفیت و مقاوم بوده که از پایداری خوبی نیز در برابر دمای مختلف آب و همچنین شرایط جوی مختلف بهره مند خواهد بود. این کالا دارای لبه بادی از نوع PVC بوده که در صورت برخورد نکردن اشیای تیز به آن به هیچ وجه آسیب نخواهد دید. این نوع جنس بدنه با وجود کیفیت و ضخامت بالای خود از انطعاف بسیار مناسبی برخوردار بوده که امکان جمع شدن این محصول را در حجم و اندازه کمتری فراهم خواهد کرد.

روش نصب

برای نصب و راه اندازی این محصول که از نوع ایزی ست با راه اندازی ساده است در مرحله اول باید یک محیط ساده و بدون هیچ نوع شئ تیزی باشد و تا حد امکان نیز تراز باشد. در ادامه استخر را از بسته بندی آن خارج کنید و بر روی زمین پهن کنید. در ادامه لبه استخر را با استفاده از پمپ باد دستی و یا برقی باد کنید. در انتها نیز با استفاده از شلنگ آب استخر را پر کنید، به این صورت استخر به صورت اتوماتیک راه اندازی شده و آماده استفاده شما می شود.

نوع گرد
 قطر 189 سانتي متر
 ارتفاع 85 سانتي متر
 ظرفیت 989 لیتر
 وزن 6 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC 
 جنس بخش کناری PVC
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد بله
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت Summer Waves
 قابلیت راه اندازی اتوماتیک
 دارای طراحی زیبا و کودک پسند
کیفیت بسیار خوب
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعیمرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...