استخر بادی کودک با ارتفاع بلند اینتکس

intex 30023

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,900,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با ارتفاع بلند اینتکس

استخر بادی کودک ، استخر بادی ارتفاع بلند اینتکس یکی از محصولاتی است که دارای طرح و نقش بسیار جذابی است. در همین خصوص باید عنوان کرد که رویه این کالا برگرفته از طرح دریا بوده و انواع ماهی ها و گیاهان دریایی با زیبایی و ظرافت فوق العاده ای بر روی این محصول دیده می شوند که از خصوصیات فوق العاده این کالا به شمار می رود. هم چنین این استخر با بهره گیری از ساختاری چهار لایه دارای ارتفاع بلند و مناسبی هم می باشد که ایمنی این محصول را افزایش داده و یک تفریح خاص و مفرح را برای کودک شما به ارمغان خواهد اورد. از این محصول به عنوان وان هم می توان استفاده نمود که از دیگر خصوصیات خوب این استخر به شمار می رود. هم چنین بدنه مقاوم و وزن کم این محصول هم از دیگر نقاط قوت این محصول است که خانواده ها را بر ان داشته تا این محصول را در سبد خرید خود قرار دهند. هم اکنون این محصول از طریق نمایندگی اینتکس در ایران قابل خرید است.

نقد و بررسی استخر بادی کودک با ارتفاع بلند اینتکس

استخر بادی کودک با ارتفاع بلند اینتکس

در این مطلب سعی داریم تا به بررسی استخر بادی کودک با ارتفاع بلند اینتکس بپردازیم. این محصول یکی از جدید ترین تولیدات شرکت اینتکس می باشد که سعی شده تا در طراحی ان تمامی موارد مهم و اساسی رعایت شود و با یک الگوی بی نظیر طراحی و تولید گردد. بدنه شفاف ، ارتفاع بلند ، رویه طرح دار و هم چنین راه اندازی ساده و اسان در کنار قیمت مناسب و ابعاد استاندارد این محصول همگی سبب شده تا این استخر یک محصول فوق العاده عالی به شمار رود....

نوع طراحی و ساختار محصول

بحث طراحی این محصول یکی از موارد مهمی است که باعث شده تا شما بتوانید با قدرت تحلیل خود و با مشاهده محصول راه اندازی شده و دیدن جذابیت های ان اقدام به خرید استخر بادی کودک با ارتفاع بلند اینتکس بگیرید. در همین راستا اولین نکته ای که باید به ان اشاره کنیم بحث ساختار چهار لایه و یا به عبارت دیگر چهار طبقه این محصول می باشد که قطعا یکی از مهم ترین خصوصیات این استخر به شمار می رود. این ارتفاع بلند باعث شده تا کودک شما بتوانید با ایمنی کامل در داخل این محصول قرار گرفته و از این بابت که شاید از داخل این استخر به بیرون پرت شود نیز به کمترین حد خود کاهش یافته است که قطعا نکته مهمی برای خانواده ها و خصوصا افرادی که کودکان زیر سه سال دارند به شمار می رود.هم چنین این ارتفاع باعث شده تا کاربرد های این استخر هم تنها به یک استخر آب ختم نشود و شما بتوانید از این محصول به عنوان وان بادی و همین طور استخر توپ هم استفاده نمایید. نکته مهم دیگر هم در ارتباط با استخر بادی کودک با ارتفاع بلند اینتکس به بدنه طرح دار ان تعلق می گیرد که با بهره مندی از طرح دریا و با یک طرح و نقش زیبا شکل گرفته است که می توان طرح انواع ماهی ها و گیاهان دریایی را با وضوح عالی و کیفیت فوق العاده بر روی این محصول مشاهده نمایید که در خرید شما بی تاثیر نخواهد بود.

کیفیت و جنس بدنه

اولین نکته در این بخش به رویه و کیفیت ان تعلق می گیرد کهاین بخش تولید شده از جنس PVC بوده و با بهره مندی از طرح چرم شکل گرفته است. هم چنین دیگر بخش های این استخر هم از همین جنس تولید شده اند و تنها تفاوت ان ها در بحث شفاف بودن و یا دارا بودن طرح ان ها می باشد. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که طرح موجود بر روی بدنه این محصول به هیچ عنوان پاک نخواهد شد که این مسئله باعث شده تا در استفاده های چند ساله از این استخر نیز نگران خراب شدن ظاهر و افت زیبایی این محصول نشوید. بهره مندی از کف دو لایه این استخر هم دیگر مورد مهمی است که باید در این بخش به ان اشاره می کردیم.

ابعاد و ظرفیت محصول

در بحث ابعاد این استخر باید به این مسئله اشاره کنیم که این محصول با دارا بودن طول 140 سانتی متر ، عرض 97 سانتی متر و هم چنین ارتفاع 60 سانتی متری خود سبب شده تا یک ابعاد مناسب و ایده ال را شاهد باشیم. هم چنین ظرفیت اب داخلی این محصول هم 213 لیتر می باشد که این مقدار در صورت پر شدن تا لبه بالایی این استخر می باشد که البته بسته به نیاز شما می توانید مقدار کمتری اب را در داخل این استخر پر کنید. هم چنین وزن این محصول تنها سه کیلو گرم است که این مورد هم سبب شده تا بتوانید به سادگی حمل و نقل این محصول را انجام داده و در هر زمان و مکانی اقدام به راه اندازی این استخر کنید.

نقاط ضعف

این محصول دارای پمپ باد نمی باشد که یکی از مهم ترین نقاط ضعف این استخر خواهد بود. هم چنین باید به این مسئله هم توجه کنید که مراقبت های لازم در نگهداری از این کالا را هم به بهترین شکل ممکن انجام دهید زیرا این استخر به وسیله باد شکل گرفته و قطعا اسیب پذیر می باشد.

نحوه سفارش

جهت سفارش این محصول هم اکنون می توانید از سایت فروشگاه مرکزی اینتکس در ایران اقدام کرده و در عرض چند دقیقه این محصول را با قیمت عالی و تخفیف فوق العاده خریداری کنید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 213 لیتر
طول 140 سانتی متر
عرض 97 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپندارد
نوع پمپندارد
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3 کیلوگرم
 قابلیت استفاده در فضای باز
مناسب تمام سنین
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...