استخر بادی کودک گرد

78865

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک گرد

استخر بادی کودک گرد با عمق بالا یکی از مناسب ترین استخر های بادی استخر بادی با عمق یک مترتولید شده با طراحی مشابه جکوزی های بادی که از بدنه ای با عمق بالا همراه با ساختار دو لایه برخوردار می باشد. استخری که ساخته شده از جنس PVC وینیل با ضخامت بالا بوده به همین دلیل در برابر دمای مختلف آب و همچنین قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب مقاومت لازم را خواهد داشت. این استخر بادی دارای یک دریچه تخلیه آب بوده که باعث می شود تا سریع تر و آسوده تر آب درون این محصول را تخلیه نمایید. از دیگر ویژگی های بسیار مناسب این استخر بادی می توان به جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر اشاره کرد تا امکان استفاده در مسافرت ها نیز فراهم باشد.

نقد و بررسی استخر بادی کودک گرد

استخر بادی کودک گرد

استخر بادی ها اغلب برای استفاده کودکان و تفریحات آبی آن ها تولید شده به همین دلیل تنوع و گستردگی محصول در این گروه بسیار به چشم می خورد. اغلب این محصول ساختار پرتابل داشته و در کمترین زمان ممکن برای استفاده کودک راه اندازی می شوند. ظرفیت داخلی و ابعاد متنوع این محصولات به گونه ای بوده که شما می توانید متناسب با فضای خود و رده سنی فرزند خود یک محصول شیک و زیبا را خریداری کنید.

استخر بادی کودک گرد یک نمونه پرفروش ار استخر های بادی بوده که عمق بالایی داشته و رنگ بدنه شادی دارد. در ادامه این مطلب قصد داریم تا با تحلیل کامل ساختار این محصول به معرفی آن در تمامی ابعاد بپردازیم. پس برای اشنایی با این محصول و خرید استخر بادی کودک توصیه می کنیم تا انتهای این مطلب همراه با ما باشید.

طراحی ظاهری استخر بادی کودک

محصولاتی که برای کودک طراحی شده نیاز به ظاهری نواورانه و کاملا منطبق با روحیات کودک داشته که بر اساس استاندارد های موجود تولید گردد تا ایمنی کودک را در زمان استفاده تضمین کند. بر همین اساس استخر بادی کودک گرد مناسب رده سنی کودکان بالاتر از 3 سال طراحی و تولید شده است. این استخر بادی کودک ارگونومی ساخت بدنه گرد داشته که ساختاری پرتابل داشته و در صورت جمع اوری فضای بسیار کمی را اشغال خواهد کرد.

اغلب استخر های بادی کودک از عمق کمی برخوردار بوده اما این محصول در گروه استخر های بادی کودک عمیق قرار دارد. به همین دلیل می توانید از این محصول برای اموزش اولیه شنا و حفظ تعادل کودک بر روی سطح آب نیز استفاده کنید. بر روی بدنه محصول خطوط عمودی و موازی با یکدیگر تعبیه شده است. به همین دلیل ظاهر این استخر دقیقا طراحی مشابه با یک جکوزی بادی زیبا را دارد. در داخل بسته بندی محصول یک برچسب تعمیرات نیز وجود دارد. در صورت بروز هرگونه آسیب می توانید بدنه استخر بادی فرزند خود را با استفاده از این برچسب تعمیرات رفوه کنید. لازم به ذکر بوده این محصول امکان استفاده به عنوان استخر توپ کودک را نیز دارد.

کیفیت و جنس بدنه استخر بادی کودک

افراد در زمان خرید به دنبال محصولی هستند که در مقابل پرداخت هزینه دغدغه بابت طول عمر بالای آن نداشته باشند. به دلیل تاثیر مستقیم کیفیت جنس بدنه محصول با طول عمر بالای آن تولید کننده این استخر بادی کودک را از مرغوب ترین نوع پی وی سی طراحی و تولید کرده است. بخش کف محصول نیز از نوع پی وی سی دولایه می باشد. این بخش با سطح زمین همواره در تماس بوده و وزن و فشار بالایی را تحمل خواهد کرد.

بدنه این محصول ساختار دولایه داشته به همین دلیل شما می توانید از آن در فضای باز نیز با اسودگی خاطر استفاده کنید. زیرا تابش مستقیم نور خورشید به بدنه محصول و یا دماهای مختلف آب موجب افت کیفیت بدنه محصول نخواهد شد.

سایر ویژگی ها

این استخر بادی با ارتفاع بالا با برخورداری از ارگونومی ساخت بدنه گرد خود قطری بالغ بر 200 سانتی متر دارد. این میزان ابعاد بدنه موجب شده تا کودکانه 2 الی 3 نفره به صورت همزمان نیز بتوانند از این استخر بادی استفاده کنند. ارتفاع محصول نیز 80 سانتی متر بوده که نسبت به نمونه های مشابه افزایش چشمگیری دارد. ظرفیت داخلی محصول نیز 905 لیتر می باشد.

برای راه اندازی محصول ابتدا آن را از بسته بندی خود خارج کرده سپس در یک محیط مسطح باز کنید. با استفاده از یک پمپ باد دستی مخصوص اینتکس و دریچه تعبیه شده بر روی بدنه می توانید این محصول را در کمتر از 4 دقیقه راه اندازی نمایید. برای مراقبت از این محصول از فرو کردن اجسام نوک تیز به بدنه آن همچنین پرش بر روی دیواره های محصول جدا بپرهیزید.

خرید استخر بادی کودک

استخر بادی کودک گرد محصولی متفاوت با طراحی بدنه مشابه جکوزی بادی و ساختاری عمیق بوده که برای کودکان بالاتر از 3 سال تولید شده است. برای خرید این محصول به صورت فابریک با تخفیف عالی می توانید به نمایندگی رسمی محصولات بادی مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده داخل سایت استفاده نمایید.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 905 لیتر
قطر 200 سانتی متر
ارتفاع 80 سانتی متر
وزن 5 کیلوگرم
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه
پمپ                 
نوع پمپ ---
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساختار بدنه دو لایه
 دارای دریچه تخلیه آب
 مناسب سنین بالای 3 سال
 طراحی بدنه مشابه جکوزی
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...