استخر بادی کودک نارنجی طرح دار اینتکس

intex 23096

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک نارنجی طرح دار اینتکس

استخر بادی کودک نارنجی طرح دار اینتکس یک محصول با ساختار سه طبقه می باشد که ظاهر و ارگونومی ساخت مستطیلی شکل دارد. این کالا پس از راه اندازی به گونه ای قرار می گیرد که سه لایه هم اندازه هم کل ساختار این استخر را شکل داده اند. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این استخر را می توانید با استفاده از یک عدد پمپ باد و از طریق دریچه های باد موجود بر روی هر لایه باد کرده و راه اندازی کنید. هم چنین در خصوص رنگ بندی این محصول هم باید عنوان کرد که بدنه اصلی این محصول نارنجی رنگ بوده و لایه بالایی این محصول نیز پر رنگ تر از بقیه نقاط می باشد که باعث چشم نواز تر شدن و زیبایی بیشتر این محصول شده است. هم چنین بر روی بدنه این محصول هم طرح های مختلفی دیده می شود که باعث شده تا از این حیث هم منحصر به فرد و خاص باشد. علاوه بر این ها این محصول بدنه ای از جنس PVC دارد و در داخل بسته بندی این محصول هم برچسب تعمیرات قرار گرفته است که در صورت اسیب دیدن می توانید به سادگی ان را ترمیم نمایید. تمام این موارد سبب شده تا با خیال راحت این محصول را از فروشگاه مرکزی اینتکس خریداری کنید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک نارنجی طرح دار اینتکس

استخر بادی نارنجی طرح دار اینتکس

استخر بادی کودک نارنجی طرح دار اینتکس یکی از محصولات جدید و با کیفیتی است که بیشتر به دلیل داشتن طرح و نقش جذاب و شادی که دارد مورد توجه قرار گرفته است. این محصول ظاهری مستطیلی داشته و هم چنین از قیمت ارزان و به صرفه ای هم برخوردار می باشد که در ادامه سعی می کنیم تا به صورت کامل تمام این موارد را مورد نقد و بررسی قرار دهیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

یکی از موارد مهم در خصوص این محصول نوع طراحی و ظاهری است که این محصول به خود می بیند. در همین خصوص نیز باید عنوان کرد که این کالا با بهره گیری از طرح و نقش مستطیلی که دارد از این حیث بی شباهت به دیگر نمونه ها نخواهد بود. هم چنین ساختار کلی این محصول هم به صورت سه لایه بوده و به گونه ای شکل گرفته است که سه لایه هم اندازه سط کلی این استخر بادی کودکان را شکل داده اند. در کنار این موارد باید به بدنه نارنجی رنگ این محصول هم اشاره نمود که روشن تر از نواحی لبه اصلی این محصول می باشد و رنگی شاد و جذاب خواهد بود که قطعا کودک شما با دیدن ان متحیر خواهد شد. هم چنین بخش های داخلی این محصول هم دقیقا از همین رنگ تشکیل شده اند که باعث شده تا یکنواختی ان حفظ شود. در کنار این موارد باید به رویه طرح دار این کالا نیز اشاره نمود که طرح ها و اشکال گوناگون هم بر روی ان نقش بسته و سبب شده تا با خیال راحت کودک شما به ان خیره شود. تمام این موارد نشان دهنده یک محصول زیبا و با کیفیت را دارا می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه هم یک فاکتور مهم در خرید و انتخاب یک استخر می باشد. در همین رابطه نیز باید عنوان کرد که این کالا رویه ای ساخته شده از نوع PVC دارد. هم چنین بخش های کناری ان نیز از نوع PVC طرح دار و کف ان هم از نوع PVC دو لایه شکل گرفته است که سبب شده تا با خیال راحت اقدام به خرید این کالا کنید.

ابعاد و وزن

وزن کلی بسته بندی این محصول 5 کیلو گرم می باشد. این وزن نشان دهنده سبکی و راحتی در حمل و نقل بوده و می توانید به راحتی ان را جا به جا نمایید. هم چنین پس از باد کرد و راه اندازی کامل این محصول می توانید مشاهده کنید که طول این استخر 229 سانتی متر ، عرض ان 152 سانتی متر و هم چنین ارتفاع این محصول 56 سانتی متر می باشد. هم چنین ظرفیت اب کلی این محصول هم 702 لیتر است.

راه اندازی ، تعمیرات و مراقبت

شما برای راه اندازی این استخر بادی با عمق زیاد نیاز به یک عدد پمپ باد خواهید داشت. در همین خصوص هم باید پس از خرید و انتخاب یک پمپ باد مناسب در گام بعدی ، به سراغ دریچه های باد موجود بر روی این محصول بگردید. هم چنین پس از پیدا کردن و باز کردن هر یک از این دریچه ها حال می بایست سعی کنید تا با استفاده از همان پمپ باد در مدت زمان کوتاهی این محصول را به صورت کامل باد کنید. در همین خصوص هم می توان گفت که این کار مدت زمان زیادی را نمی خواهد و به سرعت می توانید ان را راه اندازی نمایید. هم چنین در خصوص نحوه مراقبت از این محصول نیز باید گفت که سعی کنید تا راه کار های مراقبتی را از طریق دفترچه راهنمای این محصول به صورت کامل مطالعه کنید تا دچار اسیب نشود. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کرد که این کالا دارای برچسب تعمیرات هم می باشد که در صورت اسیب دیدن ان می توانید در مدت زمان کوتاهی به سادگی ان را تعمیر کرده و از ان بهره مند شوید.

جمع بندی

استخر بادی نارنجی طرح دار اینتکس یک محصول بسیار زیبا می باشد که ساخت شرکت اینتکس بوده و از بدنه ای مقاوم و ضخیم بهره مند می باشد. هم چنین این محصول به صورت طرح دار طراحی گردیده است که بسیار زیبا خواهد بود. این محصول را می توانید هم اکنون از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نوعخانگي
ظرفيت 702 ليتر
طول 229 سانتي متر
عرض 152 سانتي متر
ارتفاع 56 سانتي متر
جنس رويه PVC
جنس بخش کناري PVC طرح دار
جنس کف PVC دولايه
پمپ خیر
نوع پمپ -
ساک حمل خیر
ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 وزن بسته بندي: 5 کيلوگرم
 دارای کف ساده
 
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...