استخر بادی کودک سه طبقه

intex 33120

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک سه طبقه

استخر بادی کودک سه لایه طرح دار یک محصول فوق العاده با دوام و جذاب است که ساختاری بی نظیر داشته و از سه لایه روی هم قرار گرفته شده و هم اندازه تشکیل شده است. در همین خصوص نیز باید گفت که رنگ اصلی این محصول ابی بوده و بر روی دیواره های بخش های خارجی این محصول نیز طرح های انواع حیوانات در رنگ ها و ابعاد گوناگون به چشم می خورد که باعث زیبا تر شدن این کالا شده است. هم چنین ساختار کلی این محصول هم مستطیلی شکل بوده و به گونه ای طراحی شده که حتی بزرگسالان هم می توانند از ان بهره مند شوند زیرا دارای ابعاد نسبتا بزرگی می باشد. هم چنین لایه بالای این محصول را هم رنگ سورمه ای تشکیل داده است که باعث چشم نواز تر شدن این کالا شده است. تمام این موارد در کنار راه اندازی اسان و بدنه مقاوم این محصول و هم چنین قیمت مناسبی که دارد سبب شده تا با خیال راحت این محصول را از سایت نمایندگی اینتکس در ایران خریداری نمایید.

نقد و بررسی استخر بادی کودک سه طبقه

استخر بادی کودک سه طبقه

قطعا استخر های بادی متفاوت و گوناگونی این روزها در بازار وجود دارد که هریک نیز دارای خصوصیات منحصر به فرد خود هستند. در همین راستا نیز شاید یکی از مهم ترین دلایل انتخاب مشتریان بحث ابعاد و هم چنین ارتفاع یک استخر می باشد. مسئله بعدی هم بحث ظاهری و طراحی های صورت گرفته بر روی ان استخر است که قطعا تمامی این موارد تاثیر زیادی در خرید یک کالا دارد. در همین رابطه نیز یکی از محصولاتی که سعی کرده تا با در نظر گرفتن تمامی این موارد طراحی و عرضه شود استخر بادی کودک سه طبقه می باشد که شما با خواندن این مطلب و دنبال کردن ان تا انتها می توانید با خصوصیات کامل این محصول اشنا شوید....

طراحی و ارگونومی ساخت

در ابتدای این مقاله به یکی از مهم ترین دلایل انتخاب یک استخر توسط مشتریان اشاره کردیم و گفتیم که به جرات یکی از این دلایل بحث ظاهری یک استخر می باشد که مورد توجه خیلی از خانواده ها بوده و با توجه به سلیقه فرزند خود این انتخاب را انجام می دهند. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای رنگ یکدست ابی می باشد که البته بخش رویه اصلی این کالا با بهره گیری ازرنگ بنفش طراحی شده و همین عامل باعث خاص تر شدن این محصول شده است. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که بر روی بخش بیرونی این استخر شما می توانید طرح انواع حیوانات را به صورت انیمیشنی مشاهده نمایید که از ویژگی های مهم بخش طراحی این استخر به شمار می رود. هم چنین بخش های داخلی این استخر نیز با بهره گیری از یک طراحی ساده و با الگو برداری از رنگ بخش بیرونی این محصول عرضه شده است. نکته مهم و اصلی اما در خصوص این استخر ساختار سه لایه و سه طبقه این محصول است که هم ارتفاع بلندی را به این استخر بخشیده است و هم باعث شده تا از این محصول بتوانید استفاده های گوناگونی داشته باشید. برای مثال شما می توانید از این استخر علاوه بر استفاده های آبی و تفریحات اینچنینی ، به عنوان یک وان بادی هم استفاده کنید. هم چنین می توانید به جای پر کردن اب در داخل این محصول از توپ بادی استفاده کنید و یک استخر توپ را در اختیار فرزند خود قرار دهید که این عامل هم قطعا بسیار مهم و حیاتی خواهد بود.

کیفیت و جنس بدنه

دیگر نکته مهمی که در ارتباط با این محصول می توان به ان اشاره کنیم بحث کیفیت و جنس این کالاست که قطعا بسیار مهم خواهد بود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر دارای رویه و بدنه ای تولید شده از جنس PVC و یا همان وینیل می باشد. این جنس از نوع طرح چرم بوده و باعث شده تا در کنار کیفیت بالایی که دارد ، زیبایی های خاص خود را هم داشته باشد. هم چنین بخش های کناری این محصول را هم وینیل مات و کف این استخر را وینیل دو لایه تشکیل داده است.

نقاط ضعف

در ارتباط با نقاط ضعف این محصول باید اشاره کنیم که این استخر پمپ باد را دارا نمی باشد که همین عامل باعث می شود تا شما برای راه اندازی ان نیاز به صرف هزینه جداگانه داشته باشید. هم چنین باید به این نکته هم اشاره کنیم که به دلیل بادی بودن این محصول بهتر است یک سری نکات ایمنی را رعایت کنید تا از اسیب رسیدن به این استخر جلوگیری شود. در همین راستا باید عنوان کنیم که بهتر است به کودکان خود بیاموزید که از وارد کردن اشیا نوک تیز و همین طور نزدیک کردن اشیا داغ به این استخر جلوگیری کنند. هم چنین بهتر است تا از ضربه زدن و پرت کردن این استخر هم بپرهیزید که با همین نکات ساده قطعا می توانید سلامت این محصول را سالیان سال حفظ کنید.

جمع بندی

استخر بادی عمیق کودک سه طبقه یک استخر با ابعاد استاندارد و مناسب است که استفاده های گوناگونی دارد و با توجه به خصوصیات و ویژگی های عنوان شده در این مطلب و هم چنین با توجه به قیمت بی نظیری که فروشگاه اینتکس ان را عرضه کرده است ، یک خرید هوشمندانه به شمار خواهد رفت که پیشنهاد می کنیم ان را به سادگی از دست ندهید.

نوعخانگی
ظرفیت 810 لیتر
طول 261 سانتی متر
عرض 175 سانتی متر
ارتفاع 60 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل مات
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای بدنه سه لایه
دارای دریچه تخلیه آب
مناسب سنین بالای 3 سال
قابل استفاده برای سنین بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...