استخر بادی با فواره طرح گاو

bestway 53050

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک با فواره طرح گاو محصولی از شرکت چینی معتبر بست وی می باشد که از طراحی زیبا و متنوعی بهره می برد. این استخر بادی دارای رویه ضد آب و ضد حساسیت بوده و از لایه های ضخیم وینیل ساخته شده است. رده سنی اعلام شده از سوی سازنده 2+ بوده و با توجه به ظاهر آن می توان گفت که این استخر بادی هم دخترانه و هم پسرانه است. ابعاد این استخر متعادل بوده و به صورت مربعی هر ضلع آن 201 سانتی متر می باشد و بلند ترین قسمت آن تا بالای سر عروسک گاو بادی، 91 سانتی متر می باشد. از ویژگی های برجسته این محصول می توان به فواره آن اشاره کرد که رضایت بیشتری از کودک را به همراه دارد.

استخر های عروسکی می توانند ظاهر جذاب تری از نظر کودکان داشته باشند، به همین دلیل است که شرکت بست وی این استخر را به صورت عروسکی طراحی کرده است . البته که شرکت های تولید کننده ، رده سنی کودکان را در نظر داشته و با توجه به این موضوع استخر های بادی را تولید می کنند . کیفیت ساخت این استخر بسیار بالاست و استفاده از لایه های ضخیم و چند لایه به خصوص در قسمت کف استخر بادی به کیفیت آن افزوده است . دلیل اینکه کف استخر ضخیم تر است، در تماس بودن آن با سطح زمین بوده و این طراحی باعث شده تا استخر به خوبی بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد. بهتر است از زیرانداز ها استفاده کنید تا امکان آسیب دیدگی در استخر را به حدالاقل برسانید . با استفاده درست از استخر های بادی ، عمر آن ها بسیار طولانی خواهد بود و کودکان می توانند سال ها از استخر بادی استفاده کنند . 

استخر بادی با فواره طرح گاو بست وی به دلیل ابعاد بزرگی که دارد می تواند برای بازی دو الی چند کودک مناسب باشد . بنابراین اگر دو فرزند دارید ، این استخر می تواند گزینه خوبی برای شما باشد . وزن استخر بادی چندان زیاد نیست تا شما بتوانید بهتر آن را جابجا کنید . در حالت کلی استخر های بادی و سایر محصول بادی وزن سبک دارند و بزرگ بودن آنها در واقع بادی است که داخل استخر وجود دارد ، بنابراین تنها بدنه استخر و لایه هایی که در ساخت استخر استفاده دارای وزن است . ظرفیت استخر بادی طرح گاو 316 لیتر می باشد تا شما بتوانید به راحتی آن را حتی با شیر آب حیاط خانه پر کنید تا کودکان مشغول بازی و تفریحات آبی دلچسب باشند . برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی و موجودی آن می توانید با فروشگاه اینترنتی اینتکس تماس حاصل فرمایید .

استخر بادی کودک با فواره طرح گاو کد محصول : bestway 53050 استخر بادی با فواره طرح گاو نمونه ای بسیار زیبا و دوست داشتنی در میان استخر های بادی طراحی شده برای کودکان می باشد که به صورت مربعی اما با ضلع های مواج ساخته شده است ، استخر های بادی ، محصولاتی پر طرفدار و دوست داشتنی برای هر کودک می باشد که می توانید با خرید آن ، در حیاط خانه و ... بستر های آبی را جهت تفریحات و بازی های شاد برای کودکان خود فراهم کنید .

در این مطلب قصد داریم تا با بررسی بیشتر محصول ، ویژگی ها و مزایای استخر ، جنس و نوع تولید ، نحوه راه اندازی و طرز استفاده از استخر بادی را به شما عزیزان توضیح دهیم ، پس در ادامه همراه ما باشید . استخر های بادی تنوع بسیار زیادی دارند ، چرا که در سراسر دنیا شرکت های بزرگی چون اینتکس و بست وی ، اقدام به تولید این محصولات بادی با تنوع بالا می کنند . از این رو در میان استخر های بادی حتی می توان استخر هایی را خریداری کرد که برای بزرگسالان طراحی شده است ، اما با توجه به طراحی که استخر بادی با فواره طرح گاو دارد می توان گفت شرکت بست وی آن را برای استفاده کودکان طراحی کرده است . استخر های بادی کودک نیز بر اساس رده سنی تولید شده اند که مهم ترین تفاوت میان آنها ابعاد استخر می باشد . به عنوان مثال استخر های بادی که برای سنین پایین طراحی شده است کوچک بوده و عمق کمی دارند .

استخر بادی با فواره طرح گاو در واقع برای کودکان سنین بالای 6 سال طراحی شده است ، طول 201 سانتی متری استخر که در واقع 2 متر مربع می باشد ، اجازه می دهد تا چندین کودک به صورت همزمان از استخر استفاده کند ، مساحت بزرگ آن حتی اجازه می دهد تا والدین و بزرگسالان نیز بتوانند از استخر استفاده کنند ، اما طراحی عروسکی محصول ، استخر را برای کودکان مناسب تر کرده است . طراحی این استخر به گونه ای دو طبقه و با قرار گرفتن دو حلقه بادی بر روی هم تشکیل شده است ، بنابراین می توان گفت که استخر بادی با فواره طرح گاو از طراحی دو لایه ساخته شده است ، عدم طراحی یک دست دیواره ها بدین دلیل است که طراحی تک لایه مقاومت کمتری از طراحی دو لایه یا بیشتر دارد . پس بست وی با این نوع طراحی دوام و استحکام استخر را در برابر وزن آب افزایش داده است . قسمت داخلی استخر به رنگ آبی می باشد تا پس از پر شدن استخر با آب ، سطح آب آبی تر و زیبا تر دیده شود . گوشه ای از استخر که طراحی عروسکی گاو قرار داده شده است ، بالش بادی طراحی شده است که می توان سر را بر روی آن تکیه داد و استراحت کرد .

دیواره های بیرونی استخر نیز به رنگ قرمز بوده که تلفیق آن با رنگ آبی جذابیت استخر را دو چندان کرده است . هر یک از لایه های استخر به صورت جداگانه باد می شود چرا که مخازن و دریچه هوای جداگانه ای دارد ، قسمت سر عروسکی گاو نیز مجزا باد می شود ، این قسمت به گونه ای ساخته شده است که حتی کودک می تواند آن را جدا کرده و حتی نسبت به راه اندازی آن اقدام نکند . شما می توانید با خرید پمپ باد دستی مخصوص محصولات بادی ، استخر بادی را با سرعت بیشتری راه اندازی نمایید . این پمپ ها قیمت بالایی نداشته و می توانند با مبدل سوزنی ، روند باد شدن استخر های بادی بزرگ مانند استخر بادی با فواره طرح گاو را سریع تر کنند . پمپ های باد دستی به دلیل اینکه توسط خود فرد کنترل می شود و قدرت خیلی بالا ندارد به محصول آسیب نمی رساند ، این در حالی است که پمپ های باد برقی ممکن است سبب آسیب دیدن استخر شود .

میزان باد استخر بادی نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد ، در صورت زیاد بودن آب ، پس از پر کردن استخر ، دیواره ها فشار زیادی را متحمل خواهند شد . همچنین کم باد بودن استخر سبب عملکرد نامناسب استخر خواهد شد . برای مراقبت بهتر می توانید از زیرانداز استفاده کنید . توصیه های مهم را به کودکان خود در هنگام بازی با استخر های بادی بدهید . برخورد و یا ضربه زدن با اجسام تیز به بدنه استخر سبب آسیب دیدن محصول خواهد شد . استخر های بادی محصولاتی تعمیر شدنی هستند زیرا برچسب هایی برای تعمیرات استخر توسط شرکت های سازنده ارائه شده است . برای کسب اطلاعات جامع تر با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نوعخانگی ، سفری
ظرفیت 316 لیتر
طول 201 سانتی متر
عرض 201 سانتی متر
ارتفاع 91 سانتی متر
جنس رویه وینیل
بخش کتاری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 3.3 کیلوگرم
 ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...