استخر بادی با چادر

intex 56640

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد ارزان مناسب کودک و همچنین نوزاد با طرح حیوان که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. اما این استخر بر روی خود یک سایه بان پارچه ای داشته که می توان آن را به هر نحوی تنظیم نمود. از دیگر مزیت های بسیار خوب این استخر داشتن وزن بسیار سبک آن بوده که در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

استخر بادی کودک با چادر ، توضيحات محصول با توجه به فضای کم خانه ها و نياز و اشتياق کودکان به بازی های آبی نياز وجود چنين وسيله ای به چشم ميخورد؛ که علاوه بر نشاط و سرگرمی دلبندان شما ميتواند وسيله مناسبی برای استراحت بزرگ ترها در آبگرم در حمام يا حتی فضای خانه باشد. استخر های بادی اينتکس را ميتوان بدون آب بعنوان فضای محصوری برای بازی بی خطر کودکان استفاده کرد. از ساير خصيصه های بارز اين محصول می توان به موارد زير اشاره کرد - بسيار کم حجم و سبک و در عين حال کارامد برای مصارف خانگی - رنگهای جذاب - ابعادی مناسب برای استفاده همه اعضای خانواده - دارای بسته مخصوص تعميرات.این محصول رابه عنوان استخر توپ هم میتوان استفاده کرد.

استخر بادی با چادر

استخر بادی کودک با چادر یکی از سبک ترین و جمع و جور ترین استخر های بادی برای سنین خردسالان بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد. این محصول یکی از قدیمی ترین محصولات شرکت بست وی بوده که متشکل از یک استخر گرد کم عمق جهت تفریحات آبی و همچنین یک سایه بان پارچه ای می باشد. این استخر بادی تفریحی با وجود کیفیت عادی یکی از مناسب ترین گزینه ها برای تفریحات خردسالان بوده که در سه رنگ مختلف تولید و عرضه شده است. اما در ادامه به توضیحات کامل تر این محصول برای آشنایی بیشتر خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت این استخر بادی به صورت گرد بوده که از کف بادی برخوردار می باشد تا فرزندان شما هنگام نشستن در این استخر احساس راحتی داشته باشند. گفتنی است که دریچه باد بدنه اصلی و با قسمت کف مجزا بوده و برای راه اندازی کامل آن می بایست از هر دو دریچه این کار را انجام داد. روی بدنه اصلی نیز یک سایه بان تعبیه شده که قابلیت تنظیم حالت آن فراهم خواهد بود تا به خوبی در برابر تابش نور آفتاب ایستادگی کند. ساختار این استخر به گونه ای بوده که هنگام جمع کردن آن حجم بسیار کمتری را به خود بگیرد تا حمل و یا جای دادن آن در هر محل مورد نظری فراهم باشد.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه بدنه اصلی این استخر از نوع پلاستیک PVC با رویه طرح چرم بوده که قادر است تا در برابر دمای آب و همچنین نور آفتاب مقاومت لازم را به عمل آورد تا با خیالی آسوده در فضای باز قابل استفاده باشد. اما جنس سایه بان آن نیز از نوع پلی استر بوده که در سه رنگ مختلف تولید شده است تا فرزندان شما را در برابر نور و گرمای آفتاب حفظ کند. البته این سایه بان در برابر برخورد آب نیز مقاومت لازم را از خود نشان خواهد داد. این بدنه دارای انعطاف بالایی بوده تا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد. قابلیتی که باعث می شود تا به راحتی این کالا را در مسافرت ها نیز برای فرزندان خود استفاده نمایید. در صورت آسیب وارد شدن به هر نقطه ای از بدنه توسط تعمیر کاران شرکت اینتکس قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

ابعاد استخر چادر دار بست وی برابر (قطر: 107 سانتی متر ، ارتفاع: 74 سانتی متر) بوده که ابعادی مناسب برای استفاده سنین زیر 2 سال می باشد. این ابعاد شامل حالت راه اندازی شده این محصول بوده و تمامی قسمت بدنه را شامل می شود. ارتفاع ذکر شده نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی سایه بان بوده به همین دلیل ارتفاع خود استخر به مراتب کمتر خواهد بود. عمق مفید این استخر 28 سانتی متر بوده که تنها برای تفریحات آبی و آب بازی خردسالان مناسب خواهد بود. این محصول دارای ظرفیت آب 30 لیتری بوده که برای این ابعاد مقداری استاندارد محسوب می شود. وزن بسته بندی آن نیز 900 گرم بوده که وزنی سبک و قابل حمل محسوب می شود.


نحوه راه اندازی و مراقبت

راه اندازی این استخر بسیار آسوده بوده زیرا تنها قسمتی که آب را در خود نگه می دارد نیاز به باد شدن خواهد داشت. برای این کار تهیه کوچکترین پمپ های باد دستی برای راه اندازی این محصول نیز کافی خواهد بود. برای باد زدن باید با توجه به اندازه دریچه های بادی بدنه نازل پمپ باد را وصل کرده و تا زمانی آن را باد زد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. البته در صورتی که بیش از به این کالا باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. پس مقدار باد کردن چنین محصولی می تواند تاثیر بسیزایی در سلامتی آن داشته باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و روی بدنه به هیچ عنوان پرش نداشته باشید.

جمع بندی

استخر بادی با چادر محصولی از شرکت اینتکس یکی از کوچکترین استخر های بادی تولید شده بوده که دارای سایه بان سرخود با قابلیت تنظیم خواهد بود. این محصول دارای کف بادی و محلی راحت برای تفریحات آبی فرزندان شما فراهم کرده است. محصولی که دارای حجم و وزن بسیار کمی بوده و از قیمتی مقرون به صرفه نیز برخوردار می باشد. این کالا دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده و توسط شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 30 لیتر
قطر 107 سانتی متر
ارتفاع 74  سانتی متر
وزن 900 گرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC رنگی
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ --- 
ساک حمل 
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.5 کیلوگرم
 دارای سایه بان PVC
مناسب سنین زیر 3 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی با چادر یک استخر جذاب و البته جدید است که شما می توانید آن را برای آب تنی و آب بازی کودکان خریداری کنید . این استخر بادی طراحی بسیار جذابی دارد و با توجه به امکانات و ویژگی هایی که دارد ، بیشتر برای استفاده کودکان در رده های سنی پایین مناسب خواهد بود . اگرچه ابعاد استخر بادی نیز مشخص کننده رده سنی کودکان خواهد بود . ولی از سوی شرکت ، رده سنی استخر بادی فوق ، کودکان سنین زیر 3 سال می باشد و همانطور که می توان گفت ، برای استفاده خردسالان ساخته شده است . این استخر بادی توسط شرکت اینتکس ساخته شده که یکی از خلاق ترین و معروف ترین برند های تولید کننده محصولات بادی همچون استخر های بادی می باشد . اینتکس از آن جا که محبوبیت استخر های بادی برای رده سنی کودکان و بزرگسالان خود را بسیار بالا دید ، استخر هایی همچون استخر بادی با چادر را تولید کرد تا کودکانی که سنین پایین دارند بتوانند از آن استفاده کنند . 

البته بیشتر مشتریان استخر بادی با چادر را برای استحمام ایمن کودکان خریداری می کنند . از آن جا که حمام کردن کودکان خردسال می تواند به دلیل لغزنده بودن سطح زمین و بدن کودک ، افتادن و آسیب دیدن آن ها را به دنبال دارد ، انتخاب و استفاده از یک استخر بادی کودک که حکم یک وان را برای آن ها داشته باشد ، یک انتخاب عالی و فوق العاده خواهد بود . زیرا این استخر ها به صورت بادی طراحی شده اند و با توجه به این نوع طراحی ، بدنه بسیار نرمی را دارند تا بتواند از آسیب رسیدن کودکان در هنگام افتادن یا سر خوردن ، جلوگیری کند . به همین منظور شرکت اینتکس یک طراحی خاص را برای این محصول در نظر گرفته است که آن هم داشتن کف بادی است . اگر به این قسمت توجه داشته باشید ، مشاهده خواهید کرد که طراحی آن به صورت مشبک است . 

طراحی مشبک یا به اصطلاح شطرنجی کف این استخر می تواند انعطاف پذیری فوق العاده ای را نیز به استخر بادی ببخشد . برای همین کودکان می توانند برای مدت های طولانی از استخر استفاده کنند و در داخل آن نشسته و بازی کنند . به دنبال آن یک طراحی خاص و کاربردی دیگر نیز برای این محصول در نظر گرفته شده است که آن هم همان چادری است که در نام محصول درج شده ، این چادر در واقع حکم سایبان را برای استخر بادی دارد ، تا اگر قصد استفاده از استخر بادی در محیط های روباز را دارید ، بتوانید آن را باز کنید و کودکان بیشتر از تمامی رده های سنی در معرض آفتاب سوختگی و یا گرمازدگی هستند ، ولی با این طراحی خاص از سوی شرکت اینتکس ، نقد و بررسی سایت تهران اینتکس به یک استخر بادی ایده آل برای استفاده کردن تبدیل شده است . 

حتی شما می توانید در صورتی که نیازی به آن ندارید ، سایه بان را تا کنید و یا به طور کلی آن را از بدنه استخر بادی جدا کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس استخر بادی کودک فوق را در چندین رنگبندی موجود کرده است تا شما بتوانید بر اساس علاقه کودک و یا خودتان ، این استخر بادی را در رنگ های دیگری نیز خریداری کنید . این استخر بادی در رنگ های نارنجی ، سبز و فسفری ساخته شده اند که البته رنگ های سایه بان و خود استخر متفاوت است . شرکت اینتکس همچنین سعی کرده است تا به صورت خلاقانه قسمت چادر یا سایه بان این استخر بادی را در اشکال حیوانات طراحی کند ، برای همین گوش های پارچه ای و چشم های جالبی را برای این استخر بادی تعبیه کرده است . شما می توانید این محصولات را به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه اینتکس خریداری کنید . البته بهتر است که قبل از سفارش از موجود بودن محصول اطمینان حاصل فرمایید . 


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...