استخر بادی بزرگ طرح دار

intex 33122

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ طرح دار یکی از محصولاتی است که با دارا بودن یک طرح و نقش بی نظیر به بازار ارائه شده است. این محصول به قدری زیباست که قطعا یک پیشنهاد فوق العاده برای خانواده های سخت پسند و کودکان ان ها به شمار خواهد رفت. اگر نگاهی کلی به بدنه این محصول بیندازید متوجه خواهید شد که این استخر با بهره مندی از ساختار گرد و با الگو برداری از طرح حیوانات مختلف بر روی بدنه اصلی و نواحی بیرونی خود شکل گرفته است. هم چنین بخش بالایی این استخر نیز دارای طرح زرافه می باشد که این بخش علاوه بر زیبایی بخشیدن به این استخر ، دارای ابپاش هم می باشد که با استفاده از ان می توانید یک تفریح مجزا را هم در اختیار کودک خود قرار دهید. علاوه بر این ها این استخر دارای یک عدد سرسره بادی هم می باشد که این سرسره به صورت مجزا راه اندازی شده و استفاده یا عدم استفاده از ان به عهده شما خواهد بود و در هر زمان می توانید این بخش را جدا نموده و کنار بگذارید. راه اندازی ساده و اسان و همین طور مقاومت و ضخامت هر یک از لایه های این استخر از ویژگی های مهم این کالا به شمار می رود که هم اکنون قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس می باشد. 

استخر های بادی بزرگ به دلیل فضای بیشتری که در اختیار مصرف کنندگان قرار می دهند ، همواره از محبوبیت بالایی برخوردار هستند ، به همین دلیل فروشگاه اینتکس سعی کرده است تا استخر های بادی را موجود کند که از ابعاد بزرگی داشته باشد تا آن دسته از افرادی که دوست دار استخر های سایز بزرگ می باشند ، بتوانند استخر هایی را برای کودکان خود خریداری کنند که حتی شرایط را برای استفاده بزرگسالان فراهم کند . ویژگی برجسته دیگر استخر بادی که پیش تر به آن اشاره شد ، وجود سرسره بازی است . این سرسره کیفیت ساخت بالایی داشته و به خوبی می تواند وزن هر کودکی را تحمل کند ، برای همین نگران آسیب دیدن سرسره و یا استخر نباشید . حتی این سرسره به دلیل بزرگ استفاده از لایه های مقاوم درونی، خاصیت فنری پیدا کرده است و به خوبی می تواند در برابر پریدن و ضربه هایی که ممکن است به آن وارد شود ، با دوام ظاهر شده و از آسیب دیدن به دور باشد .

دلیل اینکه به استخر بادی طرح دار فوق ، استخر سایز بزرگ گفته می شود این است که طول استخر بادی به 282 سانتی متر رسیده و عرض آن نیز 173 سانتی متر خواهد بود ، لذا این ابعاد برای استخر های بادی کودکان سایز بزرگ محسوب می شود . از آنجایی که استخر بادی به صورت طرح دارساخته شده و زرافه بادی با گردن بلند در کنار استخر طراحی شده است، باعث شده تا ارتفاع استخر بادی پس از راه اندازی به 107 سانتی متر برسد، ولی این بدان معنا نیست که عمق استخر بسیار بالاست . برای پر کردن استخر بادی نیاز به 314 لیتر اب خواهید داشت ، البته با راه اندازی سرسره و یا عدم نصب آن در کنار استخر ، می تواند در ظرفیت استخر بادی موثر باشد . وزن محصول به واسطه داشتن ابعاد بزرگ و طراحی عروسکی به 6 کیلوگرم می رسد . 


استخر بادی بزرگ طرح دار

معمولا استخر های بادی وسیله ای برای بازی و تفریح تمام سنین می باشند که یک سریاز این محصولات با توجه به ابعادشان در بیرون از محیط خانه و عده ای دیگر قادر به راه اندازی در داخل خانه می باشند که این دسته دوم برای تمام فصول قطعا مناسب خواهد بود.  در همین راستا نیز شرکت های تولید کننده استخر های بادی سعی کرده اند تا محصولاتی را روانه بازار کنند که شرایط ایده ال را برای مشتریان به وجود اورد. یکی از همین محصولات استخر بادی بزرگ طرح دار می باشد که با بهره گیری از شکل و طرح جذابی که دارد و با توجه به دارا بودن امکانات فوق العاده اش بسیار محبوب شده است....

نوع طراحی و ساختار محصول

اولین ویژگی مورد بحث در این مقاله بحث ساختار و نوع ارگونومی ساخت این استخر می باشد که قطعا نکته قابل توجهی خصوصا برای خانواده به شمار می رود. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که این استخر با بهره مندی از ساختار گرد شکل گرفته است که باعث شده تا با خیال راحت بتوانید یک محصول را در داخل منزل و یا حتی در حیاط خود قرار داده و از ان استفاده کنید. مسئله بعدی بحث طرح های نقش بسته بر روی بدنه این استخر می باشد که باید به ان دقت کرده و به زیبایی های این محصول پی ببرید. در همین رابطه طرح روی بدنه اصلی این محصول برگرفته از انیمیشن های تازه تولید شده می باشد که در کنار ان ها برگ و گل نیز در رنگ های شاد سبز و زرد به چشم می خورد که جلوه بی نظیری به بیرون این استخر بخشیده است. نکته قابل توجه دیگر در خصوص این محصول بهره مندی از یک عدد ابپاش در بخش کناری این محصول می باشد که این ابپاش نیز خود دارای طرح زرافه بوده و به گونه ای شکل گرفته است که زیبایی های این استخر را دو چندان کرده است. البته باید به این مسئله هم اشاره کنیم که یک عدد سرسره بادی هم به صورت مجزا در کنار این استخر قرار گرفته است که طرح این استخر را جالب تر کرده و با قرار گیری ان در روبه روی زرافه شما می توانید طرح این استخر را کامل نمایید. هم چنین این سرسره خود دارای شیب استانداردی هم می باشد که قطعا برای کودک شما هیچ گونه خطری نداشته و می توانید به سادگی بر روی ان عبور و مرور کرده و با استفاده از ان تفریح آبی خود را کامل کند.

جنس و کیفیت بدنه

بحث جنس و کیفیت این محصول هم عامل مهم دیگری است که قطعا باید به ان رسیدگی کنیم. در همین راستا نیز می توان عنوان کنیم که این محصول با بهره مندی از یک کیفیت فوق العاده عالی شکل گرفته است و همین عامل نیز باعث شده تا شما با خیال راحت بتوانید این محصول را خریداری نمایید. در همین راستا نیز باید عنوان کنیم که این محصول با بهره گیری از رویه ای با جنس PVC دو لایه و هم چنین بخش های کناری تولید شده از همین نوع شکل گرفته است. این جنس همان طور که می دانید یک نوع رایج در میان محصولات بادی و خصوصا استخر ها بوده و باعث شده تا با استفاده از ان بتوانید به بهترین شکل ممکن به این محصول اطمینان کنید.

ابعاد و ظرفیت محصول

این استخر در داخل بسته بندی قطعا ابعاد کوچکی را دارا می باشد که باعث می شود تا شما بتوانید به سادگی ان را حمل و نقل کنید. هم چنین پس از راه اندازی و باد کردن این محصول نیز شما با ابعاد ( طول : 282 سانتی متر ، عرض : 173 سانتی متر و ارتفاع : 107 سانتی متر ) روبه رو خواهید شد. این ابعاد کاملا استاندارد بوده و برای کودک شما ایده ال به نظر می رسد. هم چنین ظرفیت اب داخلی این استخر هم 314 لیتر خواهد بود که در کنار وزن شش کیلوگرمی این محصول سبب شده تا کاملا معقول به شمار رود.

جمع بندی

استخر بادی بزرگ طرح دار یک استخر زیبا و با دوام است که با بهره مندی از جنس فوق العاده و همین طور قیمت عالی قابل خرید از سایت فروشگاه اینتکس می باشد که پیشنهاد می کنیم ان را به سادگی از دست ندهید.

نوعخانگی
ظرفیت 314 لیتر
طول 282 سانتی متر
عرض 173 سانتی متر
ارتفاع 107 سانتی متر
جنس رویه PVC دو لایه
جنس بخش کناری PVC دو لایه
جنس کف PVC
پمپ 
نوع پمپ -
وزن 6 کیلو گرم
سایر ویژگی ها دارای سرسره بادی مجزا
 دارای آبپاش طرح دار
 مناسب سنین بالای 2 سال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...