استخر بادی بیضی کودک

intex 57482

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بیضی کودک

استخر بادی کودک طرح بیضی شکل اینتکس یکی از فانتزی ترین استخر های بادی ساخته شده تا کنون که برای کودکان یالای 3 سال طراحی شده است. محصولی که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده و از دیواره های شفاف برای آن استفاده شده است. این استخر به گونه ای بوده که والدین می توانند خود در کنار فرزندشان در داخل استخر جای گیرند. 

استخر بادی بیضی اینتکس ، کم عمق ، طول 168 سانتيمتر ، عرض: 85 سانتی متر، عمق: 46 سانتيمتر ظرفيت: 237 ليتر ، این استخر بادی را میتوان در حمام ، اتاق کودک ، حیاط ، ویلا ، و ... استفاده کرد ، وزن خود این استخر حدود 2.5 کیلوگرم بوده و کف آن با نقاشی های کودکانه تزئین شده است که میل و اشتیاق کودکان را به بازیهای آبی دو چندان میکند ، این استخر بادی با قیمت بسیار مناسب و ارزان عرضه میگردد ، و به همراه خود برچسب تعمیرات استخر بادی و همچنین پمپ برای باد کردن استخر نیز دارد.استخر بادی کودک بیضی شکل اینتکس که مناسب کودکان در سنین پایین و زیر 7 سال می باشد. این استخر در همه قسمت های خود به غیر از بالا و پایین دیواره حالت شیشه ای و شفاف داشته که باعث می شود آب در حالت غوطه ور نشان داده شود که بسیار زیباست. این مورد را به سادگی می توانید در تصویر آن مشاهده کنید.

استخر بادی بیضی کودک

استخر های بیضی ، استخر هایی دوست داشتنی و جذاب هستند و برای همین شرکت اینتکس انواع استخر های بادی را تولید کردند که به این شکل ساخته شده اند . استخر های بیضی شکل علاوه بر اینکه این ساختار را دارند ، به صورت چند لایه نیز تولید شده اند که می تواند مقاومت و دوام یک استخر را چند برابر کند . توجه داشته باشید که لایه های شفاف بیانگر نازک بودن استخر بادی نمی باشند ، بلکه این استخر بادی به دلیل استفاده از پی وی سی شفاف به این شکل در آمده و ضخامت بسیار خوب استخر بادی می تواند دوام خوبی را به استخر ببخشد . ابعاد این استخر می تواند فضایی را ایجاد کند که چند کودک به راحتی بتوانند با یکدیگر مشغول بازی شوند و اصلا احساس نکنند که استخر آن ها کوچک است . برای همین می توانند دوستان خود را به بازی و تفریحات آبی دعوت کنند و این شرایط عالی را ایجاد کنند . 

استخر بادی با کیفیتی همچون استخر بادی بیضی کودک حتی در صورت آسیب دیدن نیز قابل تعمیر بوده و کاملا ارزش آن را دارد که با استفاده از برچسب تعمیرات آن را تعمیر کنید و دوباره استفاده کنید . حتی شما می توانید استخر را برای تعمیرات به فروشگاه اینترنتی اینتکس تحویل بدهید تا به صورت تخصصی اینکار برای شما انجام شود . این استخر بادی می تواند همچون یک استخر توپ نیز برای کودکان قابل استفاده شود . در این حالت باشد شما مقداری توپ های رنگی تهیه کنید و آن ها را داخل استخر بادی بریزید . شما می توانید اجازه دهید تا کودکان در داخل منزل از استخر توپ خود استفاده کنند . زمان هایی که از استخر در فضای باز مانند حیاط استفاده می شود ، بهره مندی از یک زیرانداز می تواند به خوبی از آسیب دیدن استخر بادی جلوگیری کند . برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام موجودی و قیمت استخر بادی می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

نقد و بررسی استخر بادی بیضی کودک

استخر بادی کودک طرح بیضی یکی از استخرهای تولید شده توسط برند اینتکس می باشد که در همان ابتدای ورود به بازارهای جهانی توانسته است به فروش بالایی دست پیدا کند . این محصول دارای بدنه ای شفاف از جنس پی وی سی می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه نیز برخوردار است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی بیضی همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ظاهر استخرهای بادی یکی از ابتدایی ترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید مورد توجه کودکان قرار می گیرد . این استخر بادی دارای ساختاری بیضی به همراه طرح های زیبایی بر روی بدنه می باشد که از زیبایی منحصربفردی برخوردار است و از این رو به خوبی می تواند در جهت جلب توجه کودک گام بر دارد . دیواره های این استخر بادی دارای ساختار سه طبقه می باشد که استحکام بسیار بالایی را برای شما فراهم می آورد و به راحتی می تواند فشار آب داخلی استخر را مهار نماید . همچنین لازم به ذکر است که به همراه این محصول یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان ارسال می شود که در صورت بروز مشکل در بدنه استخر می توانید از آن در جهت رفع مشکل استفاده نمایید . رفع عیب توسط برچسب تعمییرات ساده می باشد و نیازی به آموزش ندارد از این رو این به همراه داشتن وسیله می تواند بسیار حائز اهمیت باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه استخرهای بادی از اغلب محصولات بادی از پی وی سی می باشد زیرا از محبوبیت بسیار بالایی در میان مصرف کنندگان و تولید کنندگان برخوردار است . پی وی سی علاوه بر مقاومت و استحکام بسیار بالایی که در برابر فشار و ضربه دارد ، دارای انعطاف پذیری ایده آل می باشد و از این رو تمامی شرایط را برای یک آبی تنی ایده آل فراهم آورده است . در بخش کف این محصول از پی وی سی دولایه استفاده شده است که استحکام بسیار بالایی را برای استخر به هنگام پر آب بودن فراهم می آورد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

این استخر بادی دارای وزنی بالغ بر 2.5 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد . ابعاد بسته بندی این محصول به صورت مربعی و دارای ابعاد کوچک می باشد و به راحتی قابل جا به جایی است . همچنین در حالت باد شده این استخر دارای ابعادی به مشخصات ( طول : 163 سانتی متر ، عرض : 107 سانتی متر و ارتفاع : 46 سانتی متر ) می باشد که نشان از استاندارد بودن آن دارد و می تواند به صورت همزمان مورد استفاده بیش از دو کودک نیز قرار بگیرد . ظرفیت آب این محصول برابر با 237 لیتر است که را پر کردن آن نیز بعید است مصرف کنندگان به مشکل بخورند و دارای ظرفیت آبی پیرو استاندارد های جهانی می باشد .

جمع بندی :

این محصول ساخته شده توسط برند جهانی اینتکس می باشد که به فروش فوق العاده ای دست پیدا کرده است . جنس دیواره های این استخر بادی از نوع پی وی سی طرح چرم می باشد و برای بالا بردن استحکام آن در بخش کف استخر از پی وی سی دولایه استفاده شده است که خیال شما را از بابت طول عمر و آسیب پذیری راحت می کند . وزن آن 2.5 کیلو گرم می باشد و از این رو در شرایط سفر نیز می تواند بهترین گزینه برای آب تنی کودکان به شمار بیاید . ظرفیت آب این محصول بالغ بر 237 لیتر می باشد که برای استخرهای کودک استاندارد است . استخر بادی بیضی اینتکس با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه مرکزی intex در ایران موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...