استخر بادی توپ با طرح ماشین

intex 48661

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح ماشین با سایه بان محصولی جذاب برای کودکان در مکان های سر باز و بسته. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم چند لایه که کیفیت و مقاومت بالایی را برای مصرف کننده به ارمغان می آورد. این ماشین بادی می تواند هم به عنوان استخر آب و هم استخر توپ مورد استفاده قرار گیرد.

استخر بادی کودک با توپ با طرح ماشین ، محصول 2013 اینتکس با چند عدد توپ رایگان ، بسیار زیبا و جذاب برای کودکان ، با قیمت ارزان ، همراه با برچسب تعمیراتن رایگان و پمپ باد جهت باد کردن محصول ، استخر توپ بادی اینتکس را می توان محصولی مناسب برای پسرها دانست زیرا با سلیقه آن ها بیشتر خو می گیرد. با پر کردن آن از توپ می تواند کودک را مدتها سرگرم کند. جنس آن بسیار خوب بوده و دارای لبه های تیز و برنده نمی باشد. با همین دلیل یکی از بی خطر ترین محیط های بازی برای کودکان می باشد.

دلیل اینکه به این استخر بادی ، استخر بادی توپ گفته می شود این است که بیشتر استفاده از آن ، با توپ های رنگی می باشد و کودکان می توانند با ریختن توپ های رنگی در داخل استخر بادی ، آن را تبدیل به یک استخر توپ کنند . برای همین آن ها می توانند در هر جایی از استخر بادی استفاده کنند . این ویژگی به کودکان اجازه خواهد داد تا به راحتی بتوانند استخر بادی را در داخل خانه راه اندازی کنند . بنابراین اگر بر روی فرش نیز استخر بادی توپ با طرح ماشین را قرار دهند ، باز هم مشکلی برای استخر بادی پیش نخواهد آمد و شما می توانید به کودکان این اجازه را بدهید تا در این فضا نیز بازی و سرگرمی های خود را داشته باشند . با توجه به اینکه این استخر بادی شبیه به یک ماشین طراحی شده است ، آن ها می توانند تصور کنند که در حال رانندگی و بازی کردن در داخل ماشین هستند . 

ساختار این استخر بادی بسیار شبیه به ماشین است و حتی در تصویر نیز گویا بوده و شما می توانید یک ماشین بادی را مشاهده کنید که در داخل آن ، یک فضایی برای ریختن آب وجود دارد . در زمان هایی که کودکان دوست دارند آب تنی کنند ، می توانند این استخر بادی را با آب پر کنند و بازی های شاد آبی را انجام دهند . ولی برای استفاده از استخر بادی به عنوان استخر آب ، بهتر است که آن را در فضای باز مانند حیاط راه اندازی کنند . به دلیل اینکه این استخر بادی شبیه به یک ماشین طراحی و تولید شده است ، سقفی که استخر بادی دارد ، می تواند به کودکان اجازه دهد تا در سایه قرار بگیرند ، برای همین اگر در روز های گرم سال کودکان می خواهند از استخر بادی توپ استفاده کنند ، مشکلی برای آن ها پیش نخواهد آمد . نوع پنجره های ماشین به صورت شفاف است و مانند شیشه ماشین ، کودکان می توانند بیرون استخر بادی را نیز نگاه کنند .

استخر بادی توپ با طرح ماشین

استخر بادی طرح ماشین از سری استخر های تفریحی و جذاب برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از بدنه ای با کیفیت و همچنین طراحی جذاب می باشد. کالایی که قابلیت این را دارد تا هم به عنوان استخر آب و هم به عنوان استخر توپ استفاده شود. همچنین این کالا از سری استخر هایی بوده که از سایه بان نیز بهره می برند به همین دلیل قابلیت استفاده در فضای باز و زیر نور آفتاب را به فرزندانمان می دهد. اما در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی دقیق تر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

استخر بادی طرح ماشین همانطور که از نامش پیداست از طراحی شیک و خاصی نسبت به سایر استخر های بادی کودکان بهره مند است. استخری که شاید برای کودک پسند تر بودن چنین شکل و طراحی را به جان خریده تا جذابیت بیشتری برای کودکان و خردسالان داشته باشد. علاوه بر این نیز بتواند مزیت هایی را برای مصرف کننده به ارمغان آورد. طراحی این استخر به گونه ای بوده که در ناحیه های کناری بسته بوده و از قسمت عقب و جلو باز می باشد. عمق آن استاندارد بوده و به راحتی می توان در آن بازی کرد. قسمت های کناری نیز دو پنجره داشته و از یک سقف بادی برای جلوگیری از برخورد نور آفتاب برخوردار می باشد. از دیگر طراحی های صورت گرفته در این استخر داشتن کف بادی به شکل موازی بوده و تا هنگام نشستن بر روی آن راحتی بی وصفی را برای فرزندان شما داشته باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه استخر بادی ماشینی از نوع پلاستیک PVC بوده که از روکش طرح چرم برای تمام قسمت های بدنه استفاده شده است. بدنه ای با کیفیت مناسب که قادر است در برابر فشار و دمای متفاوت آب، شرایط جوی مختلف و حتی نور آفتاب مقاومت خوبی را از خود نشان دهد. همچنین در قسمت پنجره ها نیز از یک لایه PVC شفاف با طراح و اشکال کودک پسندانه استفاده شده تا به زیبایی این استخر بیفزاید. این بدنه از جنسی برخوردار بوده که در صورت آسیب دیدن نیز به راحتی قابل تعمیر باشد. بدنه ای که به راحتی و با ضخامت کمی تا شده و جمع می شود.

ابعاد و ظرفیت آب

ابعاد در نظر گرفته شده برای این کالا برابر (طول: 145 سانتی متر ، عرض: 135 سانتی متر ، ارتفاع: 99 سانتی متر) بوده که به راحتی تا دو کودک را در خود جای می دهد. ارتفاع ذکر شده برای این محصول تا قسمت بالای سقف بوده و ارتفاع قسمت استخر به 15 سانتی متر می رسد. ابعادی که شامل تمام قسمت های بدن شده و در صورت استفاده در هر مکانی جایگیری کمی را خواهد داشت. اما طبق این ابعاد ظرفیت آبی که این استخر خواهد داشت معادل 80 لیتر بوده که در غیر اینصورت نیز می توان به جای آب از توپ های کوچک نیز در داخل بدنه استفاده کرد.

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این استخر بادی کافیست آن را از بسته بندی خود خارج کرده و بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن کرد. بدنه این کالا دارای دریچه باد بوده که باید نازل هر پمپ باد را با توجه به اندازه این دریچه متصل نموده و سپس به باد زدن اقدام کرد. در باد زدن این استخر نیز باید توجه داشت که به مقدار زیادی باد نشود که حالت سفتی را به خود بگیرد. زیرا در اینصورت از مقاومت و استحکام بدنه کم خواهد شد. برای جمع کردن آن نیز کافیست توسط دست باد آن را خالی کرده و مانند حالت اولیه خود جمع کنید.

شیوه مراقبت و نگهداری

در حالت کلی بهترین راه های نگهداری و مراقبت از این استخر بادی دور نمودن اشیای تیز از آن و همچنین انجام نئائن هر گونه عمل پرش و جامپینگ بر روی بدنه می باشد. گفتنی است که نحوه راه اندازی و مکان استفاده از استخر نیز می تواند در نگهداری و مراقبت از استخر موثر باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های کلی این محصول تفریحی می توان به استفاده از این محصول به عنوان استخر آب و استخر توپ و همچنین داشتن سایه بان بادی اشاره کرد. علاوه بر این داشتن وزن بسیار مناسب 3 کیلوگرمی نیز می تواند در حمل و جا به جایی آسوده این کالا بسیار تاثر گذار باشد. اگر قرار به خرید یک استخر بادی کوچک و جذاب برای تفریحات آبی و توپی فرزندان خود هستید تهران اینتکس این محصول را به شما پیشنهاد می دهد.

نوع خانگی ، مسافرتی
 طول 145 سانتی متر
 عرض 135 سانتی متر
 ارتفاع 99 سانتی متر
 ظرفیت آب 80 لیتر
 جنس رویه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC
 پمپ
نوع پمپ پمپ دستی
 وزن 3 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت اینتکس
 مناسب کودکان
 دارای سایه بان
 دارای دیواره برای محافظت از کودک
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات ، توپ پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...