استخر بادی توپ کودک طرح جنگل

bestway 52266E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی توپ کودک طرح جنگل یک محصول زیبا و مفرح بوده است که توسط شرکت بست وی طراحی و ساخته شده می باشد . طراحی این محصول به صورت مکعبی شکل بوده که ضلع های آن به سمت داخل تغییر زاویه داده اند و بر روی بدنه آن تصاویری از شاخه ها ، سبزه ها و گل هایی زیبا و چشم نواز می باشد که در سقف آن یک شامپانزه طراحی و ساخته شده است که توجه هر کودکی را به سمت خود جلب خواهد کرد ، همچنین به همراه این محصول 25 عدد توپ هایی با رنگ های مختلف بوده تا فرزند شما به آسودگی از آن استفاده کرده و لذت ببرد . لازم به ذکر می باشد که جنس بدنه این محصول از وینیل بوده و به همین دلیل دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد . وزن این استخر بادی 7.4 کیلو گرم و تحمل وزن آن 45 کیلو گرم خواهد بود و به همین دلیل مناسب کودکان 2 سال به بالا طراحی شده است . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منزل دریافت نمایید .

استخر های بادی ، وسیله های سرگرم کننده ای هستند که می توانند بازی های شاداب و با طراوتی را برای کودکان به همراه داشته باشند تا آن ها بتوانند به بهترین شکل در منزل تفریحات آبی بی نظیری را داشته باشند . استخر های بادی مدل ها و طرح های مختلفی دارند که استخر بادی طرح جنگل تنها یکی از آنهاست . شما می توانید در دسته بندی استخر بادی در فروشگاه اینتکس تنوع بالایی از استخر های بادی را مشاهده کنید که برای تمامی رده های سنی ساخته شده تا شما بتوانید با توجه به سن کودک خود ، استخر های بادی را خریداری کنید . فروشگاه اینتکس رده های سنی تمامی استخر های بادی را مشخص کرده است تا راهنمای خوبی برای خرید های شما باشد . 

بنابراین اگر قصد خرید استخر بادی برای فرزندان خود دارید ، به این نکته توجه داشته باشید . حتی شما می توانید با در نظر داشتن این مورد ، با خیال راحت این محصولات بادی را به عنوان هدیه خریداری کنید . خرید استخر بادی را می توانید به صورت اینترنتی و یا حضوری از فروشگاه اینترنتی اینتکس انجام دهید . از آنجایی که این استخر بادی مربعی شکل با ضلع های 89 سانتی متری ساخته شده است، در دسته استخر های بادی سایز کوچک قرار می گیرد تا کودکان خردسال بتوانند از آن استفاده کنند . در ضمن این استخر بادی قابل استفاده در داخل حمام بوده و شما می توانید بدون مشکل آن را در محیط حمام راه اندازی کنید تا کودکان بتوانند از این طریق حمام کنند . ویژگی خوبی که استخر بادی دارد ، حتی استفاده از آن را برای آپارتمان نشین ها راحت کرده است .

استخر بادی توپ کودک طرح جنگل از دیگر محصولات بادی برای کودکان بوده است که توسط برند نامدار و محبوب بست وی طراحی و ساخته شده است . اگر قصد دارید تا این محصول را خریداری نمایید ، ابتدا این مقاله را مطالعه کرده تا از نکات مثبت و منفی آن به طور کامل آشنا شده سپس برای خرید خود تصمیم گیری نمایید . پس با ما و یک نقد و بررسی دیگر همراه باشید ...

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این محصول به صورت مکعبی شکلی بوده است که ضلع های آن به سمت داخل تغییر شکل می دهند . بر روی بدنه این این استخر توپ کودک تصاویری از شاخه ها ، گل ها و سبزه هایی طراحی شده که در سقف این کالا یک شامپانزه ای به رنگ قرمز ساخته شده است که این محصول را بسیار چشم نواز و جذاب می کند . به همراه این استخر بادی توپ کودک 25 عدد توپ با رنگ های مختلف می باشد تا فرزند شما در داخل این محصول یک بازی مفرح را تجربه نماید .

جنس بدنه

اما در خصوص جنس بدنه این استخر بادی توپ باید ذکر کرد که بدنه آن از وینیل طراحی و ساخته شده است که متخصصان ما به کیفیت و مقاومت آن نمره بالا و قابل قبولی را داده اند که به همین دلیل فرزند ما می تواند از این کالا استفاده کرده و نهایت لذت را ببرد .

ابعاد و وزن

ابعاد ، تحمل وزن و وزن این محصول به ترتیب به این شرح خواهد بود : قطر سطح محصول : 89 سانتی متر ، قطر سقف : 86 سانتی متر ، ارتفاع : 107 سانتی متر ، تحمل وزن : 45 کیلو گرم و در نهایت وزن آن 7.4 کیلو گرم بوده است که برای سنین 2 سال به بالا طراحی و ساخته شده است و بسیار سبک بوده تا به آسودگی آن را جا به جا و یا حمل بکنید .

راه اندازی و نگهداری و خدمات پس از فروش

برای راه اندازی این استخر بادی توپ کودک تنها شما به یک پمپ دستی و یا برقی احتیاج دارید تا آن را درون محفظه این محصول قرار داده و به آسودگی راه اندازی کرده تا فرزندتان از آن استفاده نماید و لذت ببرد . برای تعمیر و نگهداری آن باید ذکر کرد که حتما سعی کنید تا پس از استفاده از این محصول ، آن را جمع کرده و درون جعبه خود قرار بدهید ، همچنین به هیچ وجه افرادی بزرگسال و یا وسایل سنگین و تیز را بر روی و نزدکی آن قرار ندهید تا فرزندتان یک محصول با طول عمر بالایی را داشته باشد . برای تعمیر استخر بادی توپ می توانید به آن برچسب تعمیرات زده و محل آسیب دیده را ترمیم نمایید ، همچنین می توانید ان را به نمایندگی تهران اینتکس آورده و با تعمیرات تخصصی ما محصول خود را همانند روز اول تحویل بگیرید .

جمع بندی

استخر بادی توپ طرح جنگل از دیگر محصولات زیبا و چشم نواز برای سنین 2 سال به بالا بوده است که توسط کمپانی بست وی طراحی و ساخته شده می باشد . طراحی این محصول به صورت مکعبی شکل بوده است که ضلع های آن آن به سمت درون تغییر زاویه داده شده اند . بر روی بدنه این کالا تصاویری از شاخه های درخت ، سبزه ها و گل ها بوده که در سقف آن یک شامپانزه ساخته شده که این کالا را بسیار جذاب می کند . اگر می خواهید تا این محصول را خریداری نمایید ، هم اکنون می توانید از طریق سایت نمایندگی تهران اینتکس اقدام به سفارش این محصول کرده تا در اسرع وقت کالای مورد نظرتان را درب منل دریافت نمایید .

 نوعخانگي، مسافرتی
شرکت سازنده بست وی
طول 89 سانتي متر
عرض 89 سانتي متر
ارتفاع کلی 107  سانتي متر
جنس بدنه وینیل
جنس بخش کناری وینیل رنگی
جنس کف وینیل دولایه
پمپ -
نوع پمپ -
ساک حمل -
ساير ويژگي ها وزن بسته بندي: 7.4 کیلوگرم
 داراي 25 توپ رنگی بدون پلیسه
 دارای کف بادی و نرم
رده سنی : 2 سال به بالا
اقلام همراهبرچسب تعميرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...