استخر بادی حلقه ای سه طبقه کودک

bestway 93501

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
680,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی کودک حلقه ای سه طبقه کودک یکی از محصولات تولید شده توسط بست وی در سال 2016 و عرضه شده در سال ۲۰۱۹ می باشد که از طراحی بسیار زیبا و معقولی بهره مند است. این کالا دارای رویه کاملا براق می باشد و ساختار وینیل آن باعث می شود که در برابر فشار و ضربه مقاومت بسیار خوبی از خود نشان دهد. بدنه اصلی از سه حلقه روی هم با رنگ های قرمز، آبی و زرد ساخته شده و کف آن نیز اشکال کارتونی دارد که برای کودکان کاملا جذاب است. رده سنی اعلام شده از سوی سازنده برای این محصول بالای ۲ سال بوده و ظرفیت ۸۸ لیتری دارد. به علاوه با وجود ۲۵ عدد توپ بدون پلیسه رنگی، می توان آن را به عنوان استخر توپ نیز مورد استفاده قرار داد.

استخر بادی حلقه ای سه طبقه کودک

استخر هایی که برای کودکان طراحی می شوند عمدتا دارای طرح ها و شکل های جالب و دوست داشتنی هستند که کودکان به آن علاقه مند شوند . اگرچه استخر های بادی برای کودکان دوست داشتنی است و آن ها علاقه زیادی به استخر های بادی دارند ، ولی طرح استخر نیز مهم بوده و بهتر است که مدل هایی را انتخاب کنید که طرح دار باشند و رنگبندی در آن بیشتر باشد تا کودکان لذت چند برابری در هنگام استفاده از استخر ببرند. قطری که استخر بادی حلقه ای سه طبقه کودک دارد 91 سانتی متر است، به طوریکه می توان از آن در داخل حمام نیز استفاده کرد. حتی اگر فضای کوچک و یا حیاط کوچکی دارید ، با خرید استخری که قطر یا طول کمی داشته باشد، به راحتی می توانید از آن استفاده کنید . در ضمن راه اندازی و پر کردن استخر های بادی سایز کوچک نیز بسیار سریع تر انجام خواهد شد. 

هر استخر بادی دارای یک رده سنی خاص است که باید قبل از خرید آن، به رده سنی توجه داشته باشید . استخر بادی حلقه ای سه طبقه کودک مناسب برای کودکان بالای دو سال است ولی بهتر است که تا سنین 5 سال از آن استفاده کنند، چرا که اگر کودک دارای سن بیشتری باشد، این استخر بادی نمی تواند جوابگوی نیاز آن ها باشد و محیطی کوچک را در اختیار آن ها قرار خواهد داد. شما می توانید برای راه اندازی استخر بادی حلقه ای سه طبقه کودک از پمپ باد استفاده کنید . کیفیت محصولات بادی برند بست وی بالاست و کمتر در معرض آسیب دیدگی ها هستند، حتی اگر زمانی نیز آسیب ببینند قابل تعمیر بوده و می تواند با بسته تعمیراتی یا به کمک فروشگاه تهران اینتکس آن را پنچرگیری کنید.

استخر بادی حلقه ای سه طبقه کودک یکی دیگر از سری استخر های تولید شده بسیار باکیفیت کمپانی بست وی می باشد که به تازگی در بازار عرضه شده است. این محصول تمامی استاندارد های یک استخر کودک را دارا می باشد و یک وسیله تفریحی بسیار مناسب و بی خطر برای کودکان محسوب می شود. در ادامه به بررسی این استخر بادی خواهیم پرداخت.

طراحی و ساخت :

اولین قدمی می باشد که یک تولید کننده برای تولید یک محصول بر می دارد. در طراحی این محصول شرکت بست وی سعی کرده تا استخری را طراحی کند که برای کودکان خردسال دارای جذابیت بالایی باشد و از کیفیت بسیار خوبی بهره ببرد. فرم کلی این استخر به صورت گرد بوده و بدنه آن به صورت حلقه ای سه طبقه طراحی شده است. این محصول دارای ترکیب رنگ زرد، آبی و قرمز بوده که رنگ های شادی به حساب می آیند و به دلیل همین طراحی زیبا توانسته تا توجه کودکان بسیاری را به خود جلب کند.

جنس و کیفیت بدنه :

مهمترین چیزی که تمامی افراد در تهیه یک محصول مد نظر دارند، جنس آن محصول است. یعنی همگی می خواهند محصولی را خریداری کنند که به هیچ عنوان دچار تغییر شکل نشود و بتوانند مدت زمان زیادی از آن محصول استفاده کنند. سوالی که برا همه ما پیش می آید این است که آیا محصول مورد نظر به زودی پاره می شود؟ آیا بعد از مدتی استفاده دچار تغییر حالت می شود؟ این ها همه نگرانی هایی است که ما در تهیه یک محصول داریم. اما شرکت بست وی با استفاده از متریال درجه یک و مرغوب توانسته محصولاتی تولید کند که رضایت تمامی مشتریان خود را جلب نماید. و اما به بررسی جنس این استخر می پردازیم. بدنه این محصول از وینیل بوده که در برابر تابش مستقیم خورشید و انواع دمای آب دارای مقاومت بسیار بالایی بوده و به هیچ عنوان دچار پوسیدگی و یا تغییر شکل نمی شود. بخش کناری آن نیز از وینیل رنگی بوده که همانطور که گفته شد این ترکیب رنگی آبی و زرد و قرمز برای کودکان بسیار جذاب بوده و باعث نشاط آن ها می شود. همچنین قسمت کف استخر نیز از وینیل دو لایه می باشد. دلیل دو لایه بودن کف این استخر این است که کودکان شما دارای سطحی بسیار نرم را زیر پای خود داشته باشند و هنگام زمین خوردن در استخر دچار آسیب دیدگی نشوند. در واقع این دولایه بودن کف استخر ایمنی کودکان را فراهم کرده است.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب :

استخر های بادی کودک با قیمت بسیار ارزان و مناسبی برخوردار هستند و معمولا در ابعادی طراحی می شوند که بتوان به راحتی آنها را جا به جا کرد. این استخر دارای قطر 91 سانتی متر، ارتفاع 25 سانتی متر و ظرفیت آب 88 لیتر می باشد که تمامی ابعاد آن استاندارد بوده و هیچ گونه خطری کودکان را تهدید نمی کند. یعنی اینکه ارتفاع آن به گونه ای می باشد که سر کودک به زیر آب نمی رود و همینطور سایر اندازه ها نیز استاندارد بوده و از ایمنی بالایی برخوردار هستند. وزن این استخر بادی 1.2 کیلو گرم می باشد که در بین استخر های بادی، سبک محسوب می شود و شما می توانید به راحتی آن را جابجا کنید و یا در هنگام نیاز آن را با خود به مسافرت برده و موجبات تفریح کودکان خود را فراهم سازید.

نحوه راه اندازی و مراقبت :

برای راه اندازی این محصول شما به تنها چیزی که نیاز دارید یک پمپ باد است که می توانید آن را از سایت فروشگاه اینتکس و در قسمت پمپ باد تهیه نمایید. پس از تهیه پمپ استخر را از بسته بندی خارج کرده و روی سطح صافی قرار می دهیم. درب ورودی دریچه هوای استخر را باز کرده و سری پمپ را در آن قسمت قرار می دهیم و منتظر می مانیم تا استخر باد شود. سپس پس از باد شدن درب ورودی هوای استخر را بسته و درون استخر آب میریزیم تا آماده ی استفاده ی کودکان شود. نکته ای که این جا وجود دارد این است که هنگام باد زدن استخر باید حواسمان باشد تا بیش از حد به آن باد نزنیم. چون به مرور زمان بدنه استخر دچار آسیب دیدگی شده و درز های آن از هم جدا می شوند. همچنین باید خیلی مراقب باشیم تا جسم نوک تیزی با آن برخورد نکند.

جمع بندی :

استخر بادی حلقه ای سه طبقه کودک یک وسیله تفریحی آبی برای کودکان محسوب می شود که توسط شرکت اینتکس طراحی و ساخته شده است. این محصول می تواند یک هدیه خوب و نشاط آور برای کودکان در فصل تابستان باشد. همچنین در فصل های دیگر نیز می توان از این استخر به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرد و ان را درون منزل قرار داد. شما می توانید این استخر را در حیاط منزل، پشت باو و همچنین در مسافرت استفاده کنید تا شادی و نشاط را به کودکان خود هدیه دهید. این محصول را می توانید از فروشگاه اینتکس تهیه کرده و یا برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس بگیرید.

 نوع گرد
 قطر 91 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 وزن 1.2 کیلوگرم
 ظرفیت 88 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...