استخر بادی خانواده صندلی دار اینتکس

intex 56475

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,600,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانواده صندلی دار اینتکس

استخر بادی خانواده مربعی اینتکس از جمله بهترین استخر های بادی بزرگ و قابل حمل که بدنه از جنس PVC داشته و از دو نوع روکش طرح چرم مات و بی رنگ برای آن استفاده شده است. این محصول در درون خود از 4 عدد صندلی و تکیه گاه بادی بهره برده و در قسمت لبه خود دو جای لیوان و بطری تعبیه شده است. ابعاد این کالا (طول: 229 سانتی متر، عرض: 229 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده و می توان تا 882 لیتردرون آن آب پر نمود.

یکی از بهترین استخر های بادی با عمق معمولی مخصوص خانواده های کم جمعیت که از کیفیت، طراحی و ارگونومی بسیار مناسبی برای تفریح و آب تنی برخوردار است. این استخر که طراحی شبه وان داشته ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم ضد آب بوده که قسمت داخلی آن را دو رنگ آبی آسمانی و سفید در بر می گیرد. قسمت بیرونی نیز از نوع شفاف بوده که بر زیبایی این محصول می افزاید. ابعاد این کالا (طول: 229 سانتی متر، عرض: 229 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بوده که می تواند تا مقدار 999 لیتر آب را درون خود جای کند. اما از بهترین ویژگی هایی که این استخر را همراهی می کند، وجود 4 صندلی به همراه تکیه گاه بادی سرخود بوده که بر روی این محصول تعبیه شده و در هنگام استفاده از آن احساس راحتی و لذت بی وصفی را به مصرف کننده انتقال می دهد. از امکانات دیگر این استخر می توان به داشتن دو جای لیوان بر روی لبه خود، داشتن پمپ باد دستی و برچسب تعمیرات اشاره کرد.

نقد و بررسی استخر بادی خانواده صندلی دار اینتکس

استخر بادی خانواده 56475 محصولی شگفت انگیز است که به صورت کاملا متفاوت تری از تمامی محصولات اینتکس و سایر شرکت ها به بازار عرضه شده است. تفاوت این محصول با سایر کالا ها علاوه بر کیفیت و جنسی که در مورد آن اشاره خواهیم کرد در ظاهر آن است، در این قسمت اینتکس نوآوری های بسیاری را به خرج داده که و از جهات بسیاری نیز کاملا موفق عمل کرده، فرم اصلی استخر مربعی بوده اما انحنا هایی نیز در قسمت های متفاوت آن به چشم می خورد. به علاوه متفاوت ترین بخش وجود چهار صندلی بادی بوده که جهت راحتی بیشتر می توان از آنها استفاده نمود، در حالت کلی این استخر یکی از برترین کالا های تولید شده تا به امروز برای بزرگسالان بوده که در ادامه قصد انتشار و بررسی آن را داریم. پس با ما همراه باشید. طراحی ظاهر این استخر علاوه بر کاربردی بودن فوق العاده زیباست و رنگ بندی های فوق العاده ای در ان دیده می شود، فرم اصلی بدنه وان مربعی شکل بوده که در میانه های هر کدام از بخش های آن یک فرور رفتگی وجود دارد که باعث شده ظاهر این محصول از بخش بالایی همانند یک ستاره به نظر برسد، فرورفتگی های کناری استخر از درون به بیرون رفتگی هایی تبدیل شده است که محل مناسبی را در چهار قسمت برای قرار دادن یک صندلی بادی به جای گذاشته است.

 

در این حالت زمانی که بر روی یکی از این چهار صندلی مشغول استراحت و آبتنی باشید می توانید دو دست خود را در دو قسمت استخر قرار داده و آرامش بیشتری را نیز برای خودتان به ارمغان آورید. علاوه بر پشتی های تعبیه شده در چهار قسمت که منجر به ثبات قرار گیری کمر و بخش پشتی بدن می شود دو عدد جا لیوانی نیز می باشد که با ظاهر نا همسان رویه کاملا مفید و کاربردی است. مشخصات فیزیکی طول و عرض این استخر بادی بزرگ خانوادگی برابر است با 229 در 229 سانتی متر که دارای ارتفاعی 66 سانتی متری تا بالای تکیه گاه ها می باشد. ارتفاع مفید برای پر شدن از آب نیز در حدود 38 سانتی متر می باشد که منجر به ایجاد ظرفیتی معادل 999 لیتر برای قرار گیری آب می باشد. پک کلی این محصول به همراه اقلام و وسایل همراه که در یک بسته بندی بسیار شیک و زیبا گنجانده شده است 5 کیلوگرم وزن داشته و به دلیل کوچکی بسته بندی می توان آن را به هر محل حمل و نصب کرد. طرح ظاهری و جنس بدنه همانطور که در بند اول به ان اشاره کردیم این استخر یکی از زیبا ترین محصولات تولید شده تا به امروز است که ویژگی های منحصر به فرد بسیاری دارد، بخش بیرونی دیواره کناری از PVC یک لایه و شفاف ساخته شده که اجزا درونی را به نمایش می گذارد که به زیبایی آن کمک کرده است. قسمت بالایی دیواره ها به همراه تکیه گاه چهار گوشه سفید رنگ و کدر می باشد، دیواره درونی استخر به علاوه دیواره های نشیمنگاه صندلی ها نیز از آبی روشن و فوق العاده زیبا ساخته شده است، سایر قسمت ها همانند کف و رویه نشیمنگاه نیز رنگی سفید و مشابه پشتی های استخر دارند.

لازم به ذکر است که کف این استخر بادی بزرگسالان از نوع معمولی بوده و باد نمی شود. نحوه راه اندازی رای راه اندازی این استخر ابتدا می بایست از مقاومت محلی که قرار است آن را نصب کنید اطمینان پیدا کنید، شرایط ذکر شده برای مواردی مثل آپارتمان ها که تحمل وزن مشخصی دارند صادق بوده و می بایست برای جلوگیری از صدمات جدی ناشی از باروری جسمی سنگین قوانین مربوطه را رعایت کنید. مورد دوم نیز عدم قرار گیری شئ تیز در محل نصب استخر است، در صورت حاصل شدن اطمینان از رعایت شدن این دو مورد استخر را از بسته بندی خود خارج کرده و پهن کنید، سپس با استفاده از پمپ همراه یا پمپ برقی خریداری شده قسمت ها و محفظه های باد این استخر را باد کنید، زمانی که مطمئن شدید استخر به هر نحوی از خود آب یا هوا را خارج نمی کند می توانید به سادگی از آن استفاده کنید.

نوعمربع
ظرقیت آب999 لیتر
طول229 سانتی متر
عرض229 سانتی متر
ارتفاع66 سانتی متر
جنس رویهPVC مات و بی رنگ
ظاهر رویهساده
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیخانوادگی
سایر ویژگی هاطراحی دو طبقه ای دو رنگ
دارای 4 عدد صندلی و تکیه گاه سرخود
وزن: 5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات


دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...