استخر بادی خانواده طرح دریایی

YT-211

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانواده طرح دریا محصولی شیک و با طراحی آکواریمی از شرکت اینتایم بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم دو لایه می باشد. محصولی که قسمت رویه آن به شکل آکواریمی با طرح دریا ساخته شده که به زیبایی آن افزوده است. علاوه بر این ساختار سه طبقه ای این محصول سبب شده تا علاوه بر کودکان بزرگسالان نیز احساس راحتی در داخل این کالا بکنند. گفتنی است که این استخر در سه سایز تولید شده که این سایز کوچکترین نوع آن می بوده و دو سایز متوسط و بزرگ نیز دارد که جنس بدنه و طراحی های آنها مشابه هم می باشند.

معمولا استخر های بادی مستطیلی در سایز های بزرگی ساخته می شوند ، با وجود اینکه این استخر بادی طرح دریایی در سه سایز ساخته شده است و این مدل ، طرح کوچک آن می باشد ، باز هم دارای طول 196 در عرض 143 سانتی متری می باشد ، بنابراین نمی توان گفت که ابعادش خیلی کمتر از انتظار می باشد . حتی کودکان بالای 6 سال نیز می توانند از آن استفاده کنند . ارتفاع استخر بادی 46 سانتی متر است و می تواند یک استخر بادی نسبتا عمیق برای کودکان باشد تا آن ها بتوانند بر روی آب شناور بمانند و در هنگام بازی ، داخل استخر شنا کرده و تفریحات آبی نظیری را در کنار دوستان خود داشته باشند . به دلیل بزرگ بودن استخر ، کودکان می توانند دوستان خود را نیز به اب تنی دعوت کنند . 

وزن این استخر را تنها لایه های پی وی سی تشکیل داده است که به طور کلی وزن محصول را به 3.1 کیلوگرم رسانده است . این مقدار ، وزن بالایی برای استخر محسوب نشده و می توانید به راحتی آن را حمل کنید . این استخر ها حتی بسته بندی بسیار کوچکی دارند تا نگهداری از آن راحت باشد . اگرچه در صورت راه اندازی با استخر بزرگی سر و کار خواهید داشت تا حتی برای راه اندازی آن نیاز به پمپ باد داشته باشید . استفاده از پمپ باد ضروری نیست ولی می تواند روند راه اندازی استخر را سریع تر کند . حتی استفاده از یک پمپ باد دستی باز هم می تواند روند راه اندازی را بسیار سریع تر کند . شما عزیزان می توانید خرید استخر بادی را به صورت حضوری و یا اینترنتی از فروشگاه اینتکس انجام دهید . برای کسب اطلاع دقیق تر از قیمت استخر بادی می توانید تماس بگیرید.

استخر های بادی ساخت اینتایم معمولا از طراحی و شکل زیبایی برخوردار هستند، به علاوه کیفیت آنها مشابه اغلب استخربادی ساخت اینتکس می باشد و رضایت مشتریان را به همراه داشته است. از این رو تهران اینتکس آن را به مشتریان خود پیشنهاد میکند. این محصول علاوه بر ظاهر و کیفیت کاربرد های بسیاری نیز دارد که با توجه به ابعاد بزرگ آن انتخاب مناسبی برای بازی کودکان می باشد و در ادامه به آنها خواهیم پرداخت. با ما همراه باشید. 

طراحی و ارگونومی ساخت

ظاهر این محصول بسیار زیباست، زیبایی ظاهری آن به دلایل متنوعی همچون استفاده از رنگبندی های متنوع و شاد، به علاوه ابعاد مناسب استخر بادی است که باعث شده در اولین نگاه شما را جذاب خود کند. دیواره ها کاملا شفاف هستند اما دارای طرح های شاد و جذابی نیز می باشند که استفاده از آن برای شما لذت بخش خواهد بود . علاوه بر رویه ای با طرح آکواریوم این استخر به صورت سه طبقه ای طراحی شده است و علاوه بر زیبایی به استحکام محصول نیز کمک بسزایی نموده است . 

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی محصولات بادی معمولا به خاطر وزن کمی که دارند موجب تعجب شما خواهد شد، چرا که محصولاتی در ابعاد حدود 3 متر و عرض 1 و نیم تا دو متر وزنی کمتر از 10 کیلو گرم دارند و حمل آنها بسیار ساده است این محصول نیز از این قائده مستنی نبوده و حمل آن بسیار ساده می باشد.، زمانی که باد آن خالی شده باشد به سادگی می توانید آن را در کیف خود قرار دهید و به سادگی حمل کنید از این رو ما این محصول را به افرادی که مسافرت زیادی می روند پیشنهاد می کنیم. طول این استخر برابر با ... و عرض آن برابر با ... سانتی متر می باشد که با ارتفاع .... فضای مناسبی را برای استفاده و بازی چند کودک به صورت همزمان فراهم می کند، به علاوه با وزن کمی که دارد می توان آن را به سادگی حمل و استفاده کرد، دقیقا مشابه تمامی استخر های بادی موجود در بازار.

کاربرد ها

کاربرد های استخر بادی تنها محدود به بازی و تفریحات آبی نمی شود و می توان در شرایط متنوع و در حالت های متنوعی از آن استفاده نمود. برای مثال با پر کردن آن از توپ می توانید یک استخر توپ داشته باشید که گروهی از کودکان می توانند از آن استفاده کنند و در حالت دیگر شما یک فضای بازی کاملا امن برای بازی کودکتان یا چند کودک دارید که دیواره های مناسبی داشته و از خروج فضای آن جلوگیری می کند و باعث می شود که کودک در زمانی که مشغول به کاری هستید از صدمات مصون بماند. علاوه بر موارد ذکر شده در مسافرت و ... نیز می تواند همراه مناسبی در مدت زمان بسیار کم باشد که تمامی نیاز های شما را بر طرف میکند

جنس و کیفیت بدنه

کیفیت این محصول با توجه به مواد مرغوب به کار رفته در ساخت آن بسیار رضای بخش می باشد، این مورد را می توان با اولین لمس بدنه متوجه شد، دیواره های شفاف این محصول از سه لایه مجزا تشکیل شده اند و با پرس مستحکمی به لبه بالایی مات و کف استخر متصل شده اند. قسمت بالایی نیز از دو لایه ضخیم PVC ساخته شده است که در برابر فشار مقاومت خوبی از خود نشان می دهد. کف استخر نیز از نوع ساده می باشد از یک سه لایه ساخته شده و در صورت صدمه دیدن نیز به سادگی می توان آن را تعمیر و استفاده کرد. 

جمع بندی

استخر بادی خانواده طرح دریایی محصولی جدید و با کیفیت از شرکت اینتایم می باشد که از بدنه ای کاملا مستحکم و از مواد اولیه مرغوب ساخته شده است و می توانید با خیال راحت از آن استفاده کنید . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوعخانگی
ظرفیت 799 لیتر
طول 196 سانتی متر
عرض 143 سانتی متر
ارتفاع 46 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ
نوع پمپ دستی مجزا
ساک حمل 
سایر ویژگی هاساخت شرکت اینتایم
وزن بسته بندی: 3.1 کیلوگرم
ساختار سه طبقه ای
مناسب سنین کودک و بزرگسال
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...