استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی bestway 54121

bestway 54121

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
3,800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی bestway 54121 از نمونه استخر های بادی ساخته شده در ابعاد بزرگ است که برای رده های سنی مختلف قابل استفاده بوده و شما می توانید برای استفاده خانوادگی این محصول را خریداری کنید . طراحی این استخر بادی به صورت مستطیلی بوده و ابعاد بزرگ آن به طول 305 سانتی متر بوده و عرض آن 183 سانتی متر می باشد که ارتفاعی 56 سانتی متری دارد . این عمق یکی از بیشترین عمق ها در میان استخر های بادی می باشد . با توجه به ابعادی که استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی bestway 54121 دارد ، در درون آن ظرفیتی 1161 لیتری جا شده و شما می توانید با این مقدار آب ، تمام استخر را پر کنید . این استخر بادی در صورت بسته بندی ، ابعاد بسیار کوچکی را خواهد داشت . وزن محصول نیز تنها 7.7 کیلوگرم بوده و به سادگی می توانید آن را حمل کنید . با توجه به بزرگ بودن این استخر شما می توانید آن را حتی در فضاهای باز مانند حیاط راه اندازی کنید . نور آفتاب صدمه ای به بدنه استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی وارد نخواهد کرد چرا که برای ساخت آن از پی وی سی طرح چرم استفاده شده است . این استخر یک مدل قدیمی تر نیز دارد که شرکت بست وی آن را تولید کرده ، ولی در نمونه جدید تر آن ، شما طراحی گل را بر روی بدنه استخر مشاهده می کنید . شما می توانید این استخر های بادی بزرگ را از فروشگاه اینترنتی اینتکس خریداری کنید .

شرکت بست وی برای اینکه استخر هایی متفاوت تولید کند، برخی از آن ها را به مانند استخر بادی خانوادگی بزرگ را با طرح گل طراحی کرده است. بنابراین دیگر استخر های بادی سایز بزرگ ساده و تک رنگ را نخواهیم داشت. بیشتر استخر های بادی که سایز بزرگی دارند و برای استفاده خانواده ها در نظر گرفته می شود، طرحی ساده و به صورت مستطیلی دارند تا افراد بتوانند فضای خوبی را در اختیار داشته باشند. استخر هایی مانند استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی حتما باید با پمپ باد ، راه اندازی و باد شوند تا خسته نشوید . البته که قیمت پمپ های باد بالا نبوده و شما می توانید با خرید پمپ باد دستی و یا برقی که بسته به خود شما می باشد، به سادگی استخر را راه اندازی کنید. همانطور که اشاره شد این استخر به واسطه ابعاد بزرگی که دارد ، ظرفیتش نیز بالا بوده و نیاز به مقدار آب زیادی دارید. 

اما نکته ای که مطرح است، این است که کیفیت استخر بادی به صورت چشمگیری بالا بوده ، به طوریکه می تواند این حجم از آب را در داخل خود تحمل کند. ساختار لایه لایه در استخر نیز به همین دلیل است که محصول بتواند به خوبی وزن آب را تحمل کند و اصلا صدمه ای نبیند . معمولا دلایل آسیب رسیدن به استخر های بادی برخورد اجسام تیز و برنده با بدنه استخر بوده و دیگری ساییده شدن کف استخر و یا قرار گیری استخر بادی در جای مناسب که پر از سنگ ریزه و یا شاخ و برگ درخت بوده است. پس با وزن آب ، استخر بادی آسیب نخواهید دید و شرکت بست وی کاملا فکر شده این محصول را تولید کرد. مورد بعدی که باید به آن توجه کنید، این است که استخر نباید بیش از اندازه باد شود، چرا که اینکار می تواند موجب ترکیدن آن شود که به مراتب تعمیرات آن سخت تر بوده و باید در هنگام راه اندازی مراقب میزان باد استخر باشید.

  • طول : 305  سانتی متر
  • عرض : 183  سانتی متر
  • ارتفاع : 56 سانتی متر
  • ظرفیت آب : 1161 لیتر
  • وزن : 7.7 کیلو گرم
  • جنس بدنه : پی وی سی طرح چرم
  • دارای برچسب تعمیرات
  • کد محصول : Bestway 54121

استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی یکی از بهترین استخر های بادی است که برای رده سنی کودکان و حتی بزرگسالان مناسب بوده و برای همین است که نام آن استخر بادی خانوادگی قرار داده شده است تا خانواده ها بتوانند به صورت جمعی از آن استفاده کرده و لحظه های خوشی را رقم بزنند . استخر های بادی به دلیل اینکه وسیله های خانگی هستند و وزن سبک آن ها به افراد اجازه می دهد تا بسیار راحت بتوانند استخر های بادی را جابجا کنند ، بیش از همیشه محبوب تر شده اند و شما می توانید از این استخر ها برای تفریحات آبی خود در منزل استفاده کنید . استخر های بادی راه اندازی بسیار آسانی نیز دارند که دردسری برای شما ایجاد نخواهند کرد . برای اینکه بیشتر با استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی آشنا شوید ، توصیه می کنیم که در ادامه مسیر همراه ما باشید زیرا به نقد و بررسی کامل استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی خواهیم پرداخت .

استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی طراحی شبیه به طراحی گل گلی دارد که از رنگ های مختلف برای طراحی این گل ها استفاده شده است . ولی رنگ زمینه این استخر بادی چه از سمت داخل و چه از سمت خارج به رنگ آبی بوده و دلیل آن نیز این است که استخر های آبی رنگ جذابیت بیشتری نسبت به سایر استخر های بادی دارند ، به دلیل اینکه آب داخل استخر را آبی تر نشان می دهد و ظاهری بسیار دوست داشتنی تر خواهد داشت . این لایه ها از جنس پی وی سی می باشند . این جنس پر استفاده ترین جنس برای ساخت محصولات بادی همچون استخر های بادی می باشند و یکی از دلایل عمده آن ضد آب بودن این جنس بوده و با توجه به انعطاف پذیری بسیار خوبی که دارد ، به یکی از محبوب ترین مواد ها برای ساخت استخر بادی تبدیل شده است . 

از پی وی سی نه تنها شرکت بست وی بلکه شرکت های بزرگ دیگری مانند اینتکس نیز استفاده می کنند . این جنس حتی در صورت آسیب دیدن نیز قابلیت تعمیر دارند . به طوریکه از سوی شرکت برای استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی یک بسته تعمیرات مخصوص قرار داده شده است که در صورت سوراخ شدن بدنه استخر بادی ، شما می توانید با استفاده از آن برچسب ، قسمت آسیب دیده استخر را تعمیر کرده و مجدد از آن استفاده کنید . البته گاهی ممکن است که استخر بادی آسیب زیادتری دیده باشد ، برای همین توصیه ما این است که تعمیرات استخر بادی خود را به فروشگاه اینتکس بسپارید تا به بهترین شکل و به صورت تخصصی استخر بادی شما را تعمیر کرده و تحویل دهد . تعمیراتی که توسط فروشگاه اینتکس صورت می گیرد بسیار بهتر بوده و دلیل آن استفاده از مواد مناسب بوده و افراد خبره تعمیرات را برای شما انجام خواهند داد . 

از نظر ابعادی اگر شما استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی را راه اندازی کنید دارای طول 305 سانتی متری و عرض 183 سانتی متری خواهد بود که ارتفاعی 56 سانتی متری خواهد داشت . عمدتا استخر های بادی کمی را در فروشگاه های مختلف مشاهده می کنید که طول بیشتر از 3 متر داشته باشند و همین موضوع است که استخر بادی خانوادگی بزرگ بست وی را به یکی از بزرگترین استخر های بادی تبدیل کرده است تا خانواده ها بتوانند از آن استفاده کنند . عمق استخر نیز بسیار مناسب است ، برای اینکه دارای ارتفاعی 56 سانتی متری و بیش از نیم متر می باشد و این عمق بالا با توجه به اینکه این استخر یک استخر بادی است ، نشان دهنده کیفیت دیواره های استخر و ساخت محصول می باشد . این استخر ظرفیتی 1161 لیتری داشته و شما می توانید به راحتی این مقدار را پر کنید . همچنین این استخر 7.7 کیلوگرم وزن دارد . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...