استخر بادی خانگی کودک

intex 56494

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,950,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی خانگی کودک

استخر بادی خانگی کودک گرد با طرح آکواریم کودکان یکی از زیباترین و فانتزی ترین استخر های مخصوص سنین بالای ۳ سال بوده و قابل استفاده به عنوان استخر خانگی با برند معتبر اینتکس میباشد که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مقاوم می باشد. این محصول دیواره ای دو لایه ای داشته که در مقاومت آن در برابر نور کمک شایانی می کند. از دیگر ویژگی های این استخر بادی خانگی داشتن وزن سبک و قابلیت حمل آسوده آن می باشد. اگر در منزل خود نیاز به یک استخر یا محصول خانگی کوچک هستید این کالا یکی از محصولات ویژه و پیشنهادهای شرکت اینتکس میباشد که آنرا به شما عزیزان معرفی کرده ایم این محصول را در مدت زمان ۵ دقیقه میتوانید باز کنید و باد کرده و داخل آن را پر از آب کنید و در خانه و حیاط یا داخل حمام و پارکینگ از آن استفاده کنید یکی از محصولات و استخر های بادی خانگی ارزان قیمت همین محصول است که دارای ابعاد و سایز متعارفی بوده و نه زیاد بزرگ و نه کوچک است رنگ بندی بسیار شادی دارد و میتوانید محیط خانه را زیبا تر سازد برای دریافت اطلاعات بیشتر و همچنین دریافت ویدیو این محصول از لینک روبرو استفاده کنید.

استخر بادی خانگی اینتکس مناسب برای استفاده سنین کودکان و بزرگسالان با قیمت بسیار مناسب ، قطر این محصول خانگی ، ۲۲۹ سانتی متر و ارتفاع آن ۵۶ سانتی متر میباشد ، دارای دریچه تخلیه آب استخر ، رنگهای بسیار شاد ، محصول شرکت intex ، کیفیت بسیار عالی ، همراه با برچسب تعمیرات ، سایز بسته بندی 50*65 سانتی متر ، وزن خود استخر ۶.۹ کیلوگرم ، گنجایش آب۷۷۲ لیتر جنس استخر بادی خانگی برای استفاده در منزل ، اتاق کودک به عنوان استخر توپ ، حیاط منزل ، ویلا ، و..

نقد و بررسی استخر بادی خانگی کودک

استخر بادی خانگی اینتکس کودک در زمینه ی تولید محصولات بادی فعالیت می کند و محصولات این شرکت توانایی رقابت با سایر شرکت ها را داشته و می توان گفت یکی از بهترین تولید کنندگان در این زمینه می باشد . استخر بادی گرد با طرح آکواریوم نیز یکی از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به توضیح درباره آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی و ارگونومی ساخت این استخر به صورت گرد بوده و به راحتی در هر مکانی قابل استفاده می باشد . بخش های کناری این محصول به صورت شفاف طرح دار می باشد که زیبایی خاصی را به محصول بخشیده است . رنگ های شاد استفاده شده در این محصول نیز توجه هر کسی را به خود جلب خواهد کرد . 

جنس بدنه

بدنه ی این استخر بادی از پی وی سی و کف آن نیز از پی وی سی دولایه می باشد . استفاده از دیواره های داخلی در این استخر موجب این شده است تا بتواند ظرفیت آب قابل توجهی را تحمل کند و همچنین تحمل بالایی در برابر وزن بالا داشته باشد . استفاده از پی وی سی در محصولات بادی مرسوم می باشد زیرا در عین کارایی ، دارای مقاومت و قابلیت انعطاف پذیری بالایی را دارد . 

ابعاد و ظرفیت آب

قطر این استخر گرد 229 سانتی متر بوده و ارتفاع آن 56 سانتی متر می باشد . با توجه به اندازه ی این محصول قسمت اضافی بر روی این استخر مشاهده نخواهید کرد و می توانید از آن حتی در مکان های کوچک استفاده کنید . ظرفیت آب این استخر نیز حدود 772 لیتر می باشد که برای استخری با این ابعاد ، بسیار مناسب می باشد . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای راه اندازی این محصول می بایست پس از خارج نمودن آن از جعبه ی خود ، آن را بر روی سطحی صاف قرار دهید و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن می توانید با فشار دادن استخر از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . برای مراقبت نیز می بایست محصول را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا در اثر برخورد ممکن است برای استخر مشکل پیش بیاید و یا حتی سوراخ شود . البته در صورت بروز مشکل نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد ، آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . 

جمع بندی

استخر بادی گرد طرح آکواریوم یکی از محصولات شرکت اینتکس می باشد که از پرفروش ترین محصولات این شرکت بوده و از پرطرفدار ترین محصولات شرکت می باشد . برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما در شرکت تهران اینتکس تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوع استخر بادیخانگی
ظرفیت 772 لیتر
قطر 229 سانتی متر
ارتفاع 56 سانتی متر
وزن 6.9 کیلوگرم
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه باد
پمپ
نوع پمپ -
ساک حمل 
سایر ویژگی ها دارای طرح آکواریمی زیبا
 قابل استفاده برای 2 الی 3 کودک
قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...