استخر بادی دلفین با فواره

intex 57421 EP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
2,300,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دلفین با فواره محصول جدیدی از شرکت اینتکس می باشد که با بازنگری در طراحی استخر بادی رنگین کمان تولید شده است، سایبان آن به شکل شفاف بوده و کف استخر نیز با رنگ آبی همراه شده است، یک قسمت فانتزی با ترکیب رنگ قهوه ای در قسمت پشتی قرار داده شده تا جذابیت و زیبایی بیشتری داشته باشد، این استخر بادی دارای یک فواره یا آبپاش آب می باشد که در قسمت جلویی آن به صورت یک دلفین کوچک زیبا با رنگ های اصلی قرار داده شده که می تواند در فصل تابستان همراه خوبی برای کودک شما باشد.

این استخر در حالت راه اندازی شده دارای ابعادی به طول 170 سانتی متر و عرض 150 سانتی متر می باشد، این یک ابعاد بزرگ بوده و بهتر است که برای استفاده از استخر بادی آن را در فضاهای باز راه اندازی کنید. حتی کودکان نیز دوست دارند که در فضای باز از استخر بادی استفاده کنند. حیاط بهترین گزینه برای راه اندازی بوده و باید شما در ابتدا زمین را تمیز جارو بزنید و حدالامکان از یک زیرانداز استفاده نمایید تا شرایط برای بازی بیشتر شده و از آسیب رسیدن به بدنه استخر جلوگیری شود. گاهی ممکن است همان سنگ ریزه ای که در زیر استخر قرار گرفته شده است، سبب آسیب رسیدن به استخر بادی شود.ارتفاع استخر 81 سانتی متر است ولی با در نظر گرفتن بخش سایبان شفافی که برای استخر در نظر گرفته شده است. در واقع عمق استخر بادی چیزی در حدود 15 الی 20 سانتی متر است.

ارتفاعی که برای استخر بادی در نظر گرفته شد، می تواند استخر را برای کودکانی که سن پایین دارند مناسب کند. خود برند اینتکس که تولید کننده استخر بادی دلفین با فواره می باشد، رده سنی 3 الی 5 سال را برای استخر مناسب دانسته است. ابعادی که استخر بادی دارد، می تواند شرایط را برای بازی دو یا چند کودک فراهم کند. سایه بان شفاف این استخر قابلیت جابجایی دارد و کودکان می توانند آن را بچرخانند. تمامی لایه های مختلف استخر بادی از جنس پی وی سی می باشد که یکی از بهترین لایه ها برای ساخت محصولات بادی است. حتی سایر محصولات بادی مانند تخت بادی ، تشک بادی ، مبل بادی ، شناور های بادی و حتی جکوزی های بادی نیز از همین جنس ساخته شده اند ، چرا که بهترین کیفیت را دارند و می تواند به خوبی در برابر ضربه ها و ... مقاومت خوبی را از خود نشان دهد.

استخر بادی متنوع ترن دسته بندی در میان محصولات بادی به حساب می آید، این محصولات با توجه به اینکه با استقبال بسیار خوبی از سوی خریداران مواجه شده است، دارای تنوع و اهمیت زیادی در میان تولید کنندگانشان بوده که باعث می شود مردم از حق انتخاب بیشتری در مقایسه با سایر محصولات برخوردار باشند، استخر بادی دلفین نیز طرح بروز شده از کالای استخر بادی رنگین کمان می باشد که کمی مدرن تر و با رنگ های شیک تری که مطابق با سلایق امروزه مردم است تولید شده است، به همین دلیل، جذابیت بیشتری نیز برای کودکان خواهد داشت. علاوه بر موارد ظاهری کیفیت این استخر نیز در حد مطلوبی بوده و استفاده از آن در شرایط خارج از منزل نیز میسر است. در ادامه قصد داریم تا توضیحات کاملی را در مورد این محصول در قالب نقد و بررسی به شما عزیزان ارائه کنیم. با ما همراه باشید.

طراحی

همانطور که در مقدمه متن به آن اشاره کردیم، در این استخر بادی شاهد یک ظاهر بروز شده از استخر رنگین کمان هستیم که از بدنه ای نیم دایره ای با فرمی کشیده برخوردار بوده و سایبانی آن به جای استفاده از رنگ های متنوع و طرحی مشابه مزرعه به یک PVC بی رنگ با کف یک دست آبی که تداعی کننده تفریحات آبی می باشد جایگزین شده است. ظاهر استخر کاملا شیک و زیباست، در قسمت کف اشکال انیمیشن های کارتونی نقش بسته و حالت موج آب نیز در آن شبیه سازی شده است. بخش پشتی این استخر از یک دیواره با رنگ قهوه ای  برای تشابه آن با سواحل دریا بهره مند شده و اشکال فانتزی زیبایی نیز بر روی آن نقش بسته است، در قسمت میانی این دیواره یک حفره وجود داشته که محلی برای قرار دادن توپ های کوچک رنگی هستند. در بیرونی ترین قسمت یک عروسک بادی دلفین قرار داده شده که به عنوان فواره یا آبپاش آب عمل می کند. از نظر کلی می توان دیدگاه مثبتی به ظاهر این محصول داشت و اگر بخواهیم ظاهر آن را با اعداد توصیف کنیم می توانیم نمره 9 از 10 را به آن اعطا کنیم.

ابعاد و وزن

مشخصات فیزیکی این محصول کاملا استاندارد و مشابه سایر مصولات محبوب بازار می باشد، طول این استخر برابر با 170 و عرض آن نیز برابر با 150 سانتی متر می باشد که فضای قابل استفاده برای بازی کودکان (فضای داخلی) حدود 15 سانتی متر از هر سمت کمتر است، که باز هم رقم مناسبی برای تفریح و بازی چند کودک سه تا پنج ساله به حساب می آید. عمق آب استخر از سوی اینتکس به صورت رسمی اعلام نشده اما ارتفاع آن تا قسمت بالایی 81 سانتی متر می باشد که برای استفاده در رده سنی مناسب آن بدون هیچ مشکلی امکان پذیر است. با وجود فضای مناسبی که برای بازی کودکان در این استخر وجود دارد جالب است بدانید که بدنه تنها 2.5 کیلوگرم وزن دارد و با اقلام بسته بندی آن به حدود 2.8 کیلوگرم می رسد که به سادگی قابل حمل است. 

جنس و کیفیت بدنه

معمولا محصولات بادی که برای بازی و تفریحات آبی استفاده می شوند از ماده مشابهی ساخته می شوند، اما کیفیت آن در محصولات متنوع است، این استخر با استفاده از لایه های متعدد و با ضخامت زیاد طول عمر زیادی را برای استفاده به همراه خواهد داشت، با مصارف درست و صرف رعایت ایمنی، استخر بادی دلفین می تواند حتی بیش از 5 سال نیز همراه فرزندتان باشد، در صورت صدمه دیدن بدنه نیز می توانید با خرید بسته تعمیرات با هزینه اندک استخر را دوباره قابل استفاده کنید. دیواره ها از دو لایه PVC ساخته شده اند و رویه آن نیز براق می باشد، این دو لایه در برابر فشار مقاومت خوبی داشته و صدمه نمیبیند. برای کف استخر با وجود اینکه اینتکس از کف بادشو استفاده نکرده اما جنس و کیفیت آن کاملا رضایت بخش بوده و در تست های انجام شده فشار را به خوبی تحمل می کنم، با این حال بهتر است استخر را در محیط هایی که سنگریزه دارند استفاده نکنید، قسمت های بالایی و پشتی که در ارتباط مستقیم با کودک و فشار بدنه آنها قرار ندارند نیز از دو لایه PVC ساخته شده اند اما ضخامت این دو لایه کمی کمتر از موارد استفاده شده در دیواره های اصلی می باشد. 

روش نصب

پیش از نصب این محصول  محل مناسبی را برای قرار گیری آن انتخاب کنید، محلی که کاملا مسطح و تراز باشد تا فشار بیشتری به قسمت خاصی وارد نشود، به علاوه هیچ گونه شئ تیزی که امکان صدمه دیدن استخر را افزایش می دهد در محل مورد نظر شما وجود نداشته باشد. پس از رعایت این نکات استخر را از بسته بندی خارج کرده و بر روی زمین پهن کنید، برای باز کردن چسب های بسته بندی تا حد ممکن از چاقو یا هر شئ تیز دیگری استفاده نکنید و در صورت استفاده نیز کاملا احتیاط کنید تا به بدنه آن صدمه ای وارد نشود. در مرحله بعدی دیواره ها را با استفاده از پمپ باد دستی یا برقی باد کنید و در مراحل بعدی نیز سایبان و دیواره پشتی را باد کنید، برای استفاده از فواره نیز شلنگ آب را به محل مشخص شده در جلوی استخر نصب کنید. برای بهبود عملکرد و افزایش طول عمر بهتر است در زمان های عدم استفاده آن را در مقابل نور مستقیم خورشید قرار ندهید و پس از هر بار بازی، آب استخر را به صورت کامل خالی کرده و بدنه را خشک کنید، به علاوه چرب کردن بدنه می تواند در به تاخیر انداختن پوسیدگی های آن کمک فراوانی داشته باشد.

نوعخانگی
ظرقیت آب120 لیتر
طول170 سانتی متر
عرض150 سانتی متر
ارتفاع81 سانتی متر
جنس رویهPVC براق
جنس کنارهPVC ساده
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ---
رده سنی3-5 سال
سایر ویژگی هاطراحی زیبای کودکانه
وزن استخر: 2.5 کیلو گرم
وزن بسته بندی: 2.8 کیلو گرم
دارای سایه بان شفاف
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...