استخر بادی دلفین 2018

bestway 51048

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,350,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دلفین 2018 یکی از جدیدترین استخر های بادی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال جدید ان را به بازار عرضه کرده است. ظرفیت اب این استخر 697 لیتر بوده که ظرفیت خوب و معقولی می باشد. این محصول برای کودکان بالای 6 سال مناسب است. وزن این کالا 2.93 کیلو گرم بوده که به دلیل سبک بودن آن می توانید به راحتی آن را حمل و جا به جا کنید. هم چنین با پمپ باد خود در مدت زمان کوتاهی می توانید آن را باد کرده و استفاده کنید. جنس این محصول از نوع وینیل دو لایه براق بوده که علاوه بر داشتن مقاومت خوب ، زیبایی چشم نوازی دارد. هم چنین می توانید از این استخر بادی به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید که یکی از ویژگی های خوب این کالا می باشد. این محصول زیبا را که طرح آن برگرفته شده از دلفین می باشد را هم اکنون می توانید از سایت نمایندگی اینتکس خریداری فرمایید.

استخر بادی فوق در چندین طرح ساخته شده است که یکی از آن ها طراحی دلفین است، اگر بر روی سایر تصاویر ها نگاهی بیاندازید، متوجه خواهید شد که یک مدل از استخر های بادی قرار گرفته ، بدنه ای با طراحی دلفین دارد، برای همین است که به محصول استخر بادی طرح دلفین گفته می شود. این محصول اگرچه ساخت چند سال پیش بوده ولی شما جدید ترین مدل آن را از فروشگاه اینتکس خریداری خواهید کرد و سپس از سفارش استخر های بادی سال اخیر به دستتان خواهد رسید. شما حتی می تواند برای اطمینان بیشتر به صورت حضوری به فروشگاه تهران اینتکس مراجعه کرده و از قیمت و موجودی و حتی سال ساخت آن ها باخبر شوید. خرید حضوری سبب برخورداری شما از تخفیفات ویژه خواهد گردید. 

در کنار استخر بادی دلفین پمپ بادی وجود ندارد ، ولی در هنگام خرید استخر می توانید پمپ های باد را در کنار آن خریداری کنید. پمپ های بادی که شما می توانید برای راه اندازی استخر بادی دلفین استفاده کنید اعم از پمپ باد دستی ، پدالی و برقی خواهد بود. هر یک از این پمپ ها دارای سایز بندی می باشد ، ولی توصیه ما این است که از پمپ باد دستی سایز کوچک و یا متوسط استفاده کنید که متناسب با ابعاد و سایز این استخر بوده و همچنین نیازی به برق ندارد و در هر جایی قابل استفاده می باشد. قطر استخر بادی 170 سانتی متر و ارتفاع محصول 53 سانتی متر است. با در نظر گرفتن این مساحت و ارتفاع، استخر بادی می تواند چیزی در حدود 697 لیتر اب را در درون خود جای دهد. شما می توانید این استخر را با شلنگ آب پر کنید و پس از مدت ها استفاده و در صورت کثیف شدن، آب استخررا تخلیه کنید.

استخر بادی دلفین 2018

استخر بادی طرح دلفین یکی دیگر از استخر های زیبای تولیدی توسط برند مطرح بست وی می باشد که به تازگی روانه ی بازارهای جهانی شده است و بسیار مورد توجه طرفداران استخر های بادی کودک قرار گرفته است . این استخر بادی با کیفیت فوق العاده ای تولید شده است و جنس رویه این محصول از وینیل با کیفیت می باشد که با ضخامت بالایی که دارد مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود نشان داده است و بسیار محبوب هواداران شده است . ساختار این محصول به صورت سه لایه می باشد که کیفیت آن را بیش از پیش بیشتر کرده است و با خیالی راحت می توانید کیفیتی مثال زدنی را با خرید این محصول تجربه کنید . با توجه به دارا بودن عمق مناسب در این محصول می توانید از آن به عنوان استخر توپ نیز استفاده کرده و با خرید این محصول با یک تیر چند نشان بزنید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این محصول کاملا مطابق با استانداردهای جهانی استخر های بادی کودک طراحی شده است و به خوبی با نیاز های کودکان بهینه شده است . بر روی بدنه ی این محصول از پی وی سی طرح دار استفاده شده است که بر روی آن طرح های زیبایی از دلفین های دریایی حک شده است و به خوبی می تواند توجه کودک را به خود جلب کند . ساختار این محصول به صورت سه لایه می باشد که کیفیت و مقاومت آن را دو چندان کرده است .

جنس محصول :

جنس استخر بادی معرفی شده در این پست از وینیل می باشد که کیفیت و مقاومت بالایی برخوردار است و مناسب برای افرادی می باشد که به فکر استفاده ی طولانی مدت از این محصول برای کودکانشان می باشند . همچنین برای دوام بیشتر محصول در کف آن از وینیل دولایه استفاده شده است که کیفیت و مقاومت آن را دو چندان کرده است و با خیالی راحت می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . وینیل موجود در بدنه ی این محصول از جنس وینیل شفاف و طرح دار می باشد که درون استخر را معلوم می کند و می توانید از دیدن شنای کودکتان درون این استخر لذت برده و روز خوبی را با این محصول سپری کند همچنین وینیل استفاده شده در کف محصول از وینیل ساده و با کیفیت می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت استخر بادی :

ابعاد این محصول به گونه ای می باشد که از فضای به وجود آمده می توانید برای استفاده ی چند کودک استفاده کنید و روز خوشی را برای کودکان خود به ارمغان بیاورید . ابعاد استخر بادی کودک معادل ( قطر : 170 سانتی متر و ارتفاع : 53 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی محصولات بادی کودک از فضای خوبی برخوردار است . وزن استخر بادی 2.9 کیلوگرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و به راحتی می توانید آن را جا به جا کرده و از همین رو می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای استفاده در مسافرت های شما عزیزان به حساب بیاید . از خصوصیت های قابل اهمیت استخر های بادی می توان به ظرفیت آب آن ها اشاره کرد که  در خرید محصولات بادی در دسته بندی استخر های بادی باید به این نکته توجه ویژه ای داشته باشید . ظرفیت آب این محصول 697 لیتر می باشد که برای دسته بندی استخر های بادی کودک از کیفیت بالایی برخوردار است .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی استخر بادی موجود به راحتی امکان پذیر بوده و توسط پمپ های بادی دستی و یا اتوماتیک می توانید باد را به درون آن بدمید تا شکل کلی محصول را به خود گرفته و قابل استفاده شود . در هنگام باد کردن محصول توجه داشته باشید که محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن آن خودداری نمایید زیرا طول عمر محصولات بادی را کاهش داده و کارایی مورد انتظار را نمی توانیم از آن مشاهده کنیم . در ضمن در هنگام استفاده از محصولات بادی باید از برخورد هرگونه اجسام تیز به آن جلوگیری شود زیرا محصولات بادی در برابر اجسام تیز کاملا بی دفاع می باشند .

جمع بندی :

استخر بادی طرح دلفین بست وی محصولی زیبا و با کیفیت می باشد که در سال جاری روانه ی بازارهای جهانی شده است و دارای کیفیت مثال زدنی در دسته بندی استخر های بادی کودک می باشد . این محصول از جنس وینیل می باشد که در کف آن از وینیل دولایه برای مقاومت و کیفیت بالاتر در برابر ضربه و فشار استفاده شده است که کیفیت آن را بیش از پیش کرده است . رده ی سنی استفاده از این محصول بالای 6 سال می باشد . استخر بادی طرح دلفین با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده ی تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 697 لیتر
قطر 170 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه وینیل براق
جنس بخش کناری وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ خیر
نوع پمپ ----
ساک حمل خیر
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 6 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...