استخر بادی دو رنگ با قطر 150 سانتی متر

ef 97009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو رنگ محصولی جدید از شرکت تهران اینتکس می باشد که دارای بدنه ای از جنس پی وی سی بوده و مقاومت بالایی در برابر فشار و ضربه دارد . رویه این محصول از پی وی سی چرمی بوده و به طور کامل ضد حساسیت می باشد . همچنین بحش کف این محصول از پی وی سی دولایه تهیه شده است و مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد . همچنین به صسبب ابعاد مناسب این محصول ، می توان از آن به عنوان استخر کودک و یا استخر بزرگسال استفاده نمود . وزن کم این محصول نیز سبب این شده است تا بتوانید به راحتی استخر را جابجا کرده و به مکان دلخواه انتقال دهید . دریچه مخصوص تخلیه نیز به شما کمک می کند تا بتوانید در مدت زمان کوتاهی آب محصول را خالی کنید و استخر را جابجا کنید .

استخر بادی دو رنگ با قطر 150 سانتی متر

در کنار استخر های بادی مختلف ، می توانید استخر های بادی ساده تری را نیز انتخاب کنید . هر چند که استخر بادی دو رنگ فوق حتی در صورت سادگی ، دارای طراحی 6 ضلعی بوده و از دیواره های قطور و خوبی برخوردار است ، تا کودکان اگر بخواهند ، بتوانند به دیواره های استخر تکیه داده و یا حتی روی آن نشسته و بازی کنند . قطر استخر نیز مناسب برای کودکان بوده و اگر بخواهند می توانند به صورت دو نفره از استخر استفاده کنند . عمق نیم متری استخر نیز ، یک عمق مناسب و خوبی برای استخر خواهد بود تا کودکان بتوانند آزادانه تفریح و حتی شنا کنند . این عمق می تواند برای شناوری کودکان کاربرد خوبی داشته باشد و از برخورد دست و پاهای آن ها به کف استخر در حالی که شناور هستند ، جلوگیری خواهد کرد . این استخر می تواند وان کوچکی برای بزرگسالان باشد تا آن ها بتوانند برای ریلکس کردن از استخر دو رنگ استفاده کنند . 

شما می توانید به دلخواه کودکان داخل استخر را با آب سرد و یا گرم پر کنید . آب گرم تا دمای 40 درجه سانتی گراد نیز به بدنه استخر صدمه ای وارد نمی کند . دلیل آن هم جنس خوبی است که برای ساخت استخر بادی استفاده شده است . شما حتی می توانید استخر بادی را در مقابل نور آفتاب راه اندازی کنید ، بدون اینکه حرارت خورشید به آن صدمه ای وارد کند . به واسطه استفاده از لایه های ضخیم و قطور برای ساخت استخر بادی دو رنگ با قطر 150 سانتی متری ، وزن آن کمی بیشتر از مدل های مشابه بوده و به 4.2 کیلوگرم می رساند ، با این وجود ، باز هم جابجایی استخر دشوار و سخت نخواهد بود . چرا که ماهیت تمامی استخر های بادی ، داشتن وزن سبک خواهد بود . 


استخر بادی دو رنگ با قطر 150 سانتی متر محصولی است که هم از نظر نوع طراحی و ساختار و هم از نظر رنگ بندی و کیفیت قطعا یک استخر عالی و ایده آل برای خرید شما به شمار می رود. در واقع این محصول یکی از استخر هایی است که شاید دلیل اصلی انتخابش توسط مشتریان همین طراحی و نوع شکل گیری خاصش باشد. با توجه به این موارد و با در نظر گرفتن این نکات در این بخش قصد داریم تا شما را به صورت کامل با خصوصیات این محصول آشنا کنیم و قبل از خرید مشاوره ای کامل را در اختیار شما قرار دهیم پس با ما همراه باشید...

نوع طراحی و شکل گیری استخر

اولین بخش از این مقاله را به بررسی نوع طراحی و ساختار این محصول اختصاص داده ایم. در واقع شما باید قبل از خرید این محصول با تمامی جوانب این محصول از نظر نوع طراحی و ساخت آشنا شوید و با آگاهی از این مورد اقدام به خرید این محصول کنید. در همین رابطه نیز در وهله اول باید عنوان کنیم که این محصول یک ساختار شش ضلعی دارد که این ساختار قطعا در میان استخر های بادی یک شکل و شمایل خاص به شمار می رود. در واقع باید به این مسئله دقت کنید که این استخر با توجه به این ساختارش یک محصول محبوب در میان خانواده ها و کودکان به شمار می رود.

بحث بعدی در خصوص شیوه شکل گیری این محصول به ساختار دو طبقه این استخر و هم چنین رنگ این محصول تعلق می گیرد. شما می توانید مشاهده کنید که بدنه اصلی این استخر از قرار گرفتن دو لایه مجزا و هم اندازه بر روی یکدیگر تشکیل شده است که این عامل قطعا می تواند از مهم ترین مزایای این محصول به شمار رود. هم چنین باید به این مسئله هم اشاره کنیم که این استخر از دو رنگ زرد و آبی شکل گرفته است که نواحی کناری و داخلی این محصول از رنگ آبی و بخش کف و لایه بالایی این محصول نیز از رنگ زرد طراحی گردیده اند که از نکات مهم در خصوص طراحی این استخر به شمار می رود.

ظرفیت ، ابعاد و وزن استخر

تا به این جای کار شما به صورت کامل با طراحی و شیوه شکل گیری این محصول آشنا شده اید. حال در این بخش قصد داریم تا شما را با ابعاد و دیگر مواردی که به اندازه این محصول اختصاص دارد آشنا کنیم. در همین رابطه نیز باید عنوان کنیم که شما در زمانی که این محصول را خریداری می کنید با یک بسته بندی کوچک رو به رو می شوید. پس از آن نیز باید به این مسئله دقت کنید که در گام بعدی و پس از راه اندازی کامل این محصول شما با استخری با قطر 150 سانتی متر و ارتفاع 50 سانتی متر مواجه خواهید شد.

با آگاهی از این موارد حال شما باید فضای مورد نیاز برای قرار دادن این استخر را در نظر بگیرید.هم چنین در کنار این موارد باید به این نکته هم اشاره کنیم که این استخر دارای ظرفیت آب 370 لیتر می باشد که نسبتا ظرفیت زیادی است و نشان از فضای بزرگ داخلی این استخر برای کودک شما می دهد. هم چنین وزن کلی این محصول تنها 4.2 کیلو گرم می باشد که این وزن قطعا در میان استخر های بادی کودک یک وزن ایده آل به شمار رفته و حمل و نقل این محصول را هم ساده تر کرده است.

ویژگی های جانبی استخر

این محصول چندین ویژگی مهم و جذاب را در اختیار شما قرار می دهد که یکی از این موارد بهره مندی از دریچه تخلیه آب این محصول می باشد. شما باید به این نکته توجه کنید که این استخر دارای یک عدد دریچه تخلیه آب می باشد که با استفاده از این مورد شما قادر خواهید بود در سریع ترین زمان ممکن آب داخلی این استخر را تخلیه نموده و به سرعت این محصول را جمع کنید.

هم چنین دیگر خصوصیت خوبی که این استخر در اختیار شما قرار می دهد بحث بهره مندی از برچسب تعمیرات می باشد. شما با استفاده از این برچسب این قابلیت را در اختیار دارید که به راحتی و در سریع ترین زمان ممکن در زمان هایی که این محصول آسیب می بیند آن را ترمیم نموده و دیگر نیازی به سپردن این استخر به تعمیرکاران نداشته باشید. البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که محصول مورد نظر شما دارای پمپ باد نمی باشد که این نکته یکی از مهم ترین نقاط ضعف این محصول خواهد بود.

 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 370 لیتر
قطر 150 سانتی متر
ارتفاع 50 سانتی متر
وزن 4.2 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هاوزن بسته بندی: 4.2 کیلوگرم
مناسب سنین مختلف
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...