استخر بادی دو قلو سرسره دار طرح فیل

intex 66032

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو قلو سرسره دار طرح فیل یکی از مهیج ترین مجموعه بازی های بادی برای سنین کودکان بوده که شامل دو استخر به هم متصل شده می باشد. این محصول دارای یک سرسره بادی در قسمت میانه خود بوده که دو استخر را به یکدیگر متصل کرده است. در قسمت لبه استخر بزرگ تر دو درختچه بادی تعبیه شده که در درون آن یک آبپاش سرخود قرار داده شده تا  تفریحات آبی کودکان را تکمیل کند. این استخر بدنه ای ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم داشته که به دلیل داشتن ضخامت قابل قبول امکان استفاده از این کالا را در فضای باز فراهم خواهد نمود. هر کدام از قسمت های مختلف بدنه این استخر توسط دریچه باد مجزایی راه اندازی شده که و به دلیل داشتن انعطاف بالا به راحتی در حجم و اندازه کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود تا حمل آن نیز آسوده تر باشد.

دلیل دو قلو بودن این استخر نیز کاملا مشخص است و در تصویر نیز می توانید آن را مشاهده کنید و به دو قلو بودن استخر پی ببرید . در واقع این استخر تشکیل شده از دو استخر مجزا هستند که در کنار یکدیگر قرار گرفته و با سرسره بادی به یکدیگر وصل شده اند . بنابراین پر ارتباط بین دو استخر بادی ، سرسره ای است که در برای محصول در نظر گرفته شده . یکی از استخر ها شبیه به یک برکه سبز و زیباست که درختانی در دو لبه آن روییده است ، همچنین اگر به دیواره استخر توجه داشته باشید ، حیواناتی همچون روباه ، طوطی  و تمساح را مشاهده می کنید که این استخر را بیشتر شیبه به دریاچه ای کوچک وسط جنگل کرده است . درختانی که برای استخر بادی در نظر گرفته شده است ، خاصیت آبپاش دارند و می توانند فواره های آبی را ایجاد کرده تا محیط داخل استخر خنک و فوق العاده باشد . 

در آن سوی استخر بادی ، شما استخر دیگری را مشاهده می کنید که شبیه به فیل ساخته شده است . طراحی بی نظیر و خلاقانه ای که شرکت اینتکس برای تولید استخر بادی دو قلو در نظر گرفته است ، موجب شده تا کودکان علاقه زیادی به استفاده از استخر داشته باشند . نکته قابل توجه در طراحی سرسره استخر است که شبیه به سر فیل طراحی شده و سرسره آن نیز نقش خرطوم فیل را دارد . در کناره سرسره چشم و گوش های فیل را مشاهده می کنید که به صورت بادی طراحی شده اند تا جلوه بهتری را به استخر ببخشند . در ضمن پاها و دم فیل نیز به صورت بادی در کناره های استخر طراحی شده است تا هیچ نقصی در استخر وجود نداشته باشد . سرسره بادی که برای استخر در نظر گرفته شده است، کاملا ایمن بوده و در صورت بازی کودکان صدمه ای نخواهند دید .

استخر بادی دو قلو سرسره دار طرح فیل یکی از برترین مجموعه های بادی تولیدی توسط برند محبوب اینتکس می باشد که توجه بسیاری  از طرفداران محصولات بادی را به خود جلب کرده است و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است . این مجموعه بادی دارای دو استخر بادی متصل به هم می باشد که در وسط آن ها نیز از سرسره ی بادی مجزا استفاده شده است و باعث شده است که کسری در این مجموعه بادی کودک حس نشود . در ادامه قصد داریم تا به تحلیل استخر بادی دو قلو سرسره دار طرح فیل بپردازیم پس در ادامه ی این نقد و بررسی همراه ما باشید ...

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی این استخر بادی کاملا هوشمندانه و مهندسی شده می باشد به طوری که دو استخر بادی متصل به یکدیگر و یک عدد سرسره ی بادی مجزا در وسط این دو استخر بادی قرار گرفته است و نمای بسیار زیبا و کاربردی به این محصول داده است . این استخر بادی به طور همزمان می تواند مورد استفاده چندین کودک قرار بگیرد و فضای بسیار خوبی را نیز برای شما فراهم می آورد . همچنین دو نخل بادی در قسمت ابتدایی این محصول تعبیه شده است که دارای آب پاش می باشد و بر زیبایی این محصول افزوده است .

جنس بدنه :

جنس بددنه استخر بادی دو قلو سرسره دار طرح فیل از پی وی سی با رویه طرح چرم می باشد که از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است و دارای ضخامت بالایی می باشد که خیال ما را از بابت آسیب پذیری این محصول راحت کرده است و با خیالی راحت می توانید خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید . بر روی بدنه ی داخلی این استخر بادی که ب رنگ سبز می باشد طرح هایی از فیل نیز حکاکی شده است که زیبایی منحصربفردی را به این محصول داده است و به خوبی می تواند توجه کودک شما را نیز به خود جلب کند .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر بادی :

ابعاد این استخر بادی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد که فضای بسیار خوبی را برای استفاده کودک شما عزیزان فراهم می آورد و همچنین به طور همزمان می تواند مورد استفاده چندین کودک نیز قرار بگیرد . ابعاد این استخر بادی به مشخصات ( طول : 340 سانتی متر ، عرض : 153 سانتی متر و ارتفاع : 71 سانتی متر ) می باشد که در دسته بندی استخر های بادی کودک از کیفیت و ابعاد بی نظیری برخوردار است . همچین وزن این محصول به همراه بسته بندی زیبا  و شکیلی که دارد به 4.5 کیلوگرم می باشد که برای یک مجموعه ی  بادی بسیار ایده آل است و می تواند گزینه ی بسیار مناسبی برای سفرهای شما عزیزان به حساب  بیاید . یکی از ویژگی های کلیدی استخر های بادی کودک ظرفیت  آب آن ها می  باشد که در هنگام خرید باید به آن توجه شود ، این مجموعه بادی کودک دارای ظرفیت 317 لیتر ( 170 لیتر استخر  بزرگ تر و 147 لیتر استخر کوچک تر ) می باشد که نشان از کیفیت بی همتای این مجموعه ی بادی دارد .

راه اندازی ، مراقبت و نگهداری :

راه اندازی این محصول توسط پمپ های باد دستی و یا اتوماتیک نیز امکان پذیر است که اگر  از پمپ باد اتوماتیک نیز استفاده کنید سرعت راه اندازی  این استخر بادی را به شدن بالا می برد . فقط باید توجه داشته باشید که این محصول را به اندازه ی استاندارد باد کرده و از زیاد باد کردن و یا کم باد کردن این محصول خودداری نمایید زیرا این عمل طول عمر محصولات بادی را کاهش  می دهد . همچنین از برخورد اجسام تیز به محصولات بادی باید تا حد امکان جلوگیری کرد زیرا باعث وارد شدن آسیب به این مجموعه می شود .

جمع بندی :

استخر بادی دو قلو سرسره دار طرح فیل یکی از مجموعه های بی نظیر بادی می باشد که توسط برند بست وی روانه ی بازار شده است و از کیفیت و مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار و ضربه برخوردار است . این محصول از جنس پی وی سی طرح چرم می باشد که کیفیت بی نظیری دارد و خیال شما را از بابت کیفیت این محصول راحت می کند . استخر بادی دو قلو سرسره دار طرح فیل با برترین کیفیت و قیمت در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در  کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و  یا به صورت حضوری تحویل بگیرید و خریدی لذت بخش را با ما تجربه کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 317 لیتر (مجموع)
طول 340 سانتی متر
عرض 153 سانتی متر
ارتفاع 71 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای دو آبپاش بادی سرخود
مناسب سنین 1 تا 5 سال
دارای دو استخر متصل به هم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...