استخر بادی دو لایه با رنگ نارنجی

KS-231

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو لایه با رنگ نارنجی از سری استخر های بادی بسیار سبک و کم حجم بوده که به راحتی و در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی می باشد. این محصول ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم بوده و از کف دو لایه ساده برخوردار است. استخری که علاوه بر تفریحات آبی به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده خواهد بود. محصولی که با داشتن جنس بدنه ای با کیفیت عادی مقاومت مناسبی در برابر نور و گرمای آفتاب خواهد داشت بنابراین به خیالی آسوده می توان در فضای باز استفاده کرد.

استخر بادی دو لایه با رنگ نارنجی

این استخر بادی از سری استخرهای با رنگ شاد و همچنین ابعاد تا حدودی بزرگ می باشد که مناسب برای استفاده کودکان و همچنین خردسالان است . این محصول یکی از پرفروش ترین استخر های بادی کودک موجود در فروشگاه تهران اینتکس می باشد و پیشنهاد می شود اگر خواهان خرید استخر بادی کودک هستید حتما این استخر را مد نظر داشته باشید . در ادامه این مطلب همراه ما باشید تا نکات دقیق تری را از مزایا و معایب این استخر بادی برای شما بازگو کنیم .

ساختار ظاهری زیبا و استاندارد

استخرهای بادی در آناتومی های گوناگونی نظیر مربعی ، مستطیلی و گرد در بازارهای جهانی وجود دارند و توسط برندهای مختلف تولید می شوند . این استخر بادی دارای ساختاری گرد می باشد که ابعاد ایده آل و استانداردی را برای کودکانتان فراهم می آورد . قطر این استخر بادی کودک 132 سانتی متر می باشد که در کنار ارتفاع 25 سانتی متری که دارد شرایط یک آب تنی دلچسب را برای کودک مهیا می سازد . ظرفیت آب نیز بخش مهمی از دغدغه خانواده ها می باشد ، باید گفت که ظرفیت آب این استخر بادی کودک بالغ بر 186 لیتر می باشد که به توجه به ابعاد بزرگی که دارد معقول است . ساختار بدنه دو طبقه این استخر بادی بر کیفیت و استحکام این محصول افزوده است و در واقع آن را به یکی از ساخته های مطمئن و پرطرفدار تبدیل کرده است . ساختار دو طبقه ای که هر کدام از آن ها توسط دریچه ی باد مجزا راه اندازی می شود و به هنگام آسیب رسیدن به یه لایه ، لایه دیگر در امان می ماند .

قابلیت استفاده در محیط های باز

محیط های باز خانگی نظیر حیاط های شخصی به دلیل باز بودن محیط و قرار گرفتن استخر در شرایط آب و هوایی مختلف دارای شرایط خاص هستند . این استخر بادی کودک به دلیل اینکه از جنس بدنه پی وی سی طرح چرم بهره می برد ، خاصیت استفاده در شرایط آب و هوایی مختلف را دارد و از این رو یکی از مزیت های بزرگ را به خود اختصاص داده است . همچنین بسته بندی این استخر بادی در حالتی که خالی از باد می باشد کوچک است و به راحتی قابل حمل است ، از این رو می تواند بهترین گزینه برای استفاده در مسافرت های شما عزیزان باشد .

 

راه اندازی سریع و آسان

راه اندازی این استخر بادی به راحتی هر چه تمام تر و توسط انواع پمپ های باد دستی و با برقی اماکن پذیر می باشد . به صورتی که دریچه های باد را متصل به خروجی باد پمپ می کنید و به آرامی باد را به استخر بادی کودک منتقل می نمایید . در نظر داشته باشید که از زیاد باد کردن محصول یا کم باد رها کردن آن خودداری نمایید زیرا این امر باعث کاهش طول عمر استخر های بادی می شود و فشاری زیادی را به بدنه آن ها تحمیل می کند .

 

سخن پایانی

در پایان استخر بادی دو لایه با رنگ نارنجی را می توان با بدنه دولایه از جنس پی وی سی که دارد را همراه با ابعاد استاندارد یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده در محیط های خانگی و همچنینی محیط های باز دانست که از قیمت مقرون به صرفه ای نیز برخوردار است . راه اندازی سریع و همچنین استحکام بالای بدنه می تواند شما را در خرید این استخر بادی بیشتر ترغیب کند . همچنین این استخر بادی قابلیت استفاده به عنوان استخر توپ را نیز داراست وبا این کار می توانید با خرید این محصول با یک تیر در واقع دو نشان بزنید . این استخر بادی در فروشگاه اینتکس موجود می باشد که همین الان می توانید آن را خریداری نمایید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 186 لیتر
قطر 132 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 1.1 کیلوگرم
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هامناسب سنین کودکان و خردسالان
دارای بدنه دو لایه
دارای حجم و وزن کم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

 

استخر بادی دو لایه با رنگ نارنجی از محصولات بادی بی نظیر و بسیار عالی برای تفریحات آبی است که به دلیل اینکه به صورت بادی طراحی شده اند ، شما می توانید استخر های بادی را در هر جایی در خانه و یا در مسافرت ها و در فضاهای باز استفاده کنید . این ویژگی بسیار خوب استخر های بادی می باشد که باعث شده تا بسیاری از افراد به دنبال خرید استخر بادی برای فرزندان خود باشند تا آن ها بتوانند در یک شرایط ایده آل و فوق العاده ، از استخر های بادی استفاده کرده و بازی های شادی را تجربه کنند . این استخر بادی برای کودکانی ساخته شده است که سن آن ها بیشتر از سه سال می باشد و با توجه به ابعاد محصول ، دو کودک نیز می توانند در کنار یکدیگر به استفاده از این استخر بادی بپردازند . 

ما قصد داریم تا در این بخش به نقد و بررسی کامل استخر بادی دو لایه با رنگ نارنجی بپردازیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب های خود را انجام دهید و بتوانید به سادگی و با مطالعه نقد و بررسی های مرتبط با هر محصول ، با ویژگی های آن ها آشنا شوید . استخر بادی دو لایه با رنگ نارنجی در چندین رنگبندی دیگر نیز ساخته شده است که می توانید تمامی آن ها را در فروشگاه اینترنتی اینتکس مشاهده کرده و با توجه به علاقه ای که کودک شما دارد ، آن را خریداری کرده و به کودکان خود هدیه دهید . شاید نگرانی شما از بابت خرید استخر بادی این موضوع باشد که استخر های بادی آسیب پذیر هستند و ممکن است به سادگی آسیب ببینند ، ولی اینطور نبوده و شما می توانید با استفاده درست و نگهداری صحیح از آسیب رسیدن به محصول جلوگیری کنید . 

توجه داشته باشید که استخر های بادی تنها در زمان هایی ممکن است آسیب ببیند که برخوردی با اجسام تیز داشته باشند و یا آن ها را روی زمین بکشید و یا فشار های زیادی در مواقعی که استخر باد شده است ، به آن وارد شود . بنابراین می بینیم که همه عوامل آسیب رسان به استخر های بادی از سوی افراد می باشد و اگر از آن ها جلوگیری شود ، استخر های بادی اصلا آسیبی نخواهند دید و شما می توانید بدون مشکل از آن ها استفاده کنید . این استخر بادی به شکل گرد ساخته شده است و برای اینکه دوام بالاتری داشته باشد ، بدنه آن به صورت یک تکه نبوده و بلکه از طراحی دولایه برخوردار می باشد . این طراحی نیز می تواند وزن آب را به خوبی تحمل نماید . این استخر بادی طول عمر بالایی دارد و پوسیده نمی شود ، بدنه آن در برابر نور خورشید مقاوم است و نور آفتاب صدمه ای به آن وارد نکرده و موجب پوسیده شدن محصول نیز نخواهد شد . 

از سایر ویژگی هایی که می توان در رابطه با این محصول بیان کرد ، داشتن دریچه های باد بسیار عالی است که به سادگی می توانید از آن طریق محصول را پر کنید ، ولی با توجه به اینکه نوع دریچه باد آن متفاوت است ؛ از خروج باد به خوبی جلوگیری می کند و با این نوع طراحی شما بسیار راحت تر می توانید استخر بادی را باد کنید ، به خصوص اگر بخواهید از پمپ های باد استفاده کنید . فروشگاه اینترنتی اینتکس بزرگترین فروشگاه استخر بادی در ایران است که شما می توانید به راحتی این محصولات را با ضمانت فروشگاه خریداری کرده و از آن استفاده کنید . فروشگاه اینتکس تعمیرات استخر بادی و سایر محصولات بادی را نیز به صورت تخصصی انجام می دهد که در صورت نیاز می توانید از این خدمات بهره مند شوید . 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...