استخر بادی دو لایه دیزینی کودک

bestway 76042

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی دو لایه دیزنی کودک از سری استخر های بادی کوچک و کم حجم برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه طرح چرم می باشد. این استخر دارای بدنه ای مقاوم در برابر دمای مختلف آب داشته و امکان استفاده در فضای باز را برای مصرف کنندگان به راحتی فراهم خواهد کرد. این استخر بادی نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز قابل استفاده خواهد بود. محصولی که در طرح های دیگری نیز تولید شده زیرا در خانواده استخر های بادی دیزنی شرکت بست وی قرار می گیرد. این محصول به وسیله هر نوع پمپ باد محصولات بادی در کمترین زمان قابل راه اندازی بوده و به دلیل داشتن حجم و وزن کم در هر مکانی قابل حمل و استفاده خواهد بود.

از مزیت های استخر بادی می توانیم به مواردی همچون راه اندازی سریع و ساده اشاره کرد . این استخر های بادی قابل حمل هستند و در هر جایی که سطح صاف و تمیز وجود داشته باشد می توانید آن را راه اندازی کنید تا کودکان مشغول بازی شوند . برای همین تفاوتی ندارد که استخر بادی را در مسافرت راه اندازی خواهید کرد یا در خانه ؛ در هر دو صورت کودکان می توانند همواره از داشتن استخر بادی بزرگ و عالی برای شنا کردن و آب تنی استفاده کنند . این استخر چیزی در حدود 92 سانتی متر قطر دارد که آن را تبدیل به یک استخر بادی کوچک کرده است تا کودکان زیر 4 سال بتوانند از استخر بادی استفاده کنند . همانطور که اشاره شد ، استخر بادی دو لایه دیزنی کودک بست وی قابل استفاده به مانند وان های بادی خواهد بود . 

اگر شما این استخر بادی را در حمام راه اندازی کنید ، در واقع محیط حمام را ایمن سازی کرده اید تا کودکان بتوانند استخمام خود را به صورت بازی و تفریحات آبی انجام دهد . در این حالت حتی اگر کودکانی که حمام کردن را دوست ندارند ، بیشتر تشویق شده و سرگرم بازی با استخر بادی خواهند شد . معمولا استخر های بادی برای هر نوع جنسیتی مناسب است ، اما استخر بادی دو لایه دیزنی کودک ، بیشتر برای دختران مناسب می باشد و دلیل آن نیز کاملا واضح بوده و رنگ صورتی و طرح دیزنی روی بدنه استخر بادی ، نظر کودکان دختر را به خود جلب خواهد کرد . این استخر بادی در تمامی بخش ها به صورت بادی طراحی شده ولی کف آن غیر بادی می باشد . تا به بهترین شکل بتواند در برابر ساییدگی و سوراخ شدن مقاوم باشد .

استخر بادی دو لایه دیزینی کودک با طراحی بدنه ای دخترانه یکی از ارزان تزین و زیباترین نمونه استخر های تفریحی مخصوص کودکان و خردسالان بوده که توسط کمپانی بست وی طراحی و به بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل مرغوبیت جنس بدنه برای استفاده در فضای باز نیز توصیه می شود. وزن کم بدنه و سهولت راه اندازی این استخر بادی موجب شده تا در سفر نیز یک همراه مناسب برای کودکان باشد. ساختار زیبای این محصول جهت استفاده به عنوان استخر بادی ابی و استخر بادی توپ مناسب است. در این بخش قصد داریم تا با تحلیل ساختار اساسی این محصول به نقد و بررسی ان بپردازیم. پس برای انتخاب و خرید یک کالا مفید و کاربردی توصیه می کنیم تا پایان همراه ما بمانید.

طراحی و ارگونومی ساخت

محصولات مورد استفاده کودکان نیاز به دقت بالایی در زمینه طراحی داشته تا علاوه بر توجه ویژه به علایق این گروه بزرگ مصرف کننده محصول نهایی نیز کاملا استاندارد و ایمن برای بازی ان ها باشد. این محصول نیز ساختاری گرد داشته که از دو لایه تشکیل شده است. هر لایه محصول نیز دارای دریچه بادی مجزا برای راه اندازی بوده که می توانید با تنظیم میزان باد هر لایه ارتفاع محصول را کنترل نمایید. کف این محصول دو لایه بوده که برای راحتی کودکان در هنگام بازی مناسب است. البته توجه داشته باشید بخش کف محصول بادشو نمی باشد. طراحی بدنه محصول نیز دارای رنگ اصلی صورتی بوده که برای دختران در نظر گرفته می شود. برای ارتباط برقرار کردن با کودکان بر روی بدنه محصول طرح های فانتزی از انیمیشن محبوب دیزنی به چشم می خورد.


جنس بدنه

در فرایند انتخاب و خرید محصولات بادی توجه ویژه ای به نوع جنس بدنه ان ها می شود. زیرا محصولات بادی در صورت مرغوبیت جنس بدنه دارای طول عمر بالایی خواند بود. این استخر بادی نیز برای استفاده کودکان و خردسالان در فضاهای مختلف در نظر گرفته شده به همین دلیل نکته اساسی در پروسه تولید جنس بدنه بادوام ان بوده است. این استخر از نوع پلاستیک PVC با رویه کاملا طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر دمای آب و همچنین نور آفتاب برخوردار خواهد بود به همین دلیل با خیالی آسوده قابل استفاده در فضای باز خواهد بود. این جنس بدنه کاملا انعطاف پذیر بوده و قابلیت ترمیم نیز دارد. کف دو لایه محصول به دلیل تماس مستقیم با سطح زمین و تحمل فشار اصلی از مرغوب ترین انواع پی وی انتخاب شده است.

ابعاد و وزن

این استخر بادی گرد دارای قطری معادل 92 سانتی متر با ارتفاع 15 سانتی متری تولید می شود. در واقع این ابعاد شامل تمام فضای اشتغال شده توسط این محصول در زمان باد شده است. ارتفاع 15 سانتی متری محصول قادر بوده تا ابی با گنجایش 90 لیتر را در خود جای دهد. البته شما می توانید با توجه به ارتفاع مدنظر خود این حجم اب را کنترل نمایید. این استخر در زمان جمع اوری شده ابعاد بسیار کوچکی داشته که موجب حمل و نقل بسیار اسان ان می شود. وزن بدنه 800 گرمی این محصول نیز تاکیدی بر این گفته است.

راه اندازی و مراقبت و خدمات پس از فروش

این محصول با صرف کمترین زمان ممکن راه اندازی می شود. ابتدا محصول را از بسته بندی خود خارج کرده و در فضای کاملا مسطحی پهن نمایید. این محصول دو لایه دارای دو دریچه باد کاملا مجزا بوده که به وسیله کوچکترین پمپ های باد محصولات بادی نیز در کمترین زمان قابل راه اندازی می باشد. برای حفاظت از این محصول لازم بوده از پرش بر روی دیواره های محصول اجتناب شود. جنس بدنه محصول مقاوم بوده اما از فروکردن اجسام نوک تیز به بدنه جدا خودداری نمایید. محصولات بادی غالبا فاقد ضمانت نامه هستند. اما از محصول توسط نمایندگی مرکزی دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیری بوده و شما می توانید در صورت اسیب های احتمالی محصول را به دفتر نمایندگی برای تعمیرات اصولی ارسال نمایید.

جمع بندی

استخر بادی دو لایه دیزنی کودک محصولی پرتابل بوده که به صورت استخر بادی ابی و استخر توپ کودک در محیط های باز و داخل منزل مورد استفاده قرار میگیرد. برای خرید این محصول می توانید به نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و یا از شماره های درج شده در داخل سایت استفاده نمایید.

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...