استخر بادی رنگارنگ 157 بست وی

bestway 51117

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
1,200,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگارنگ 157 محصولی جدید با رنگ بندی بسیار زیباست که توسط شرکت بست وی تولید و عرضه شده است. این محصول ابعاد مناسبی داشته و فضای آن برای بازی و تفریحات دو تا چند کودک به صورت همزمان کاملا مناسب است. بدنه استخر ساختار حلقه ای داشته و از رنگ های آبی، صورتی، زرد و سبز در ساخت آن استفاده شده است جلوه زیبایی دارد. بدنه این استخر از وینیل ساخته شده است و کاملا ضد آب بوده و برای طولانی مدت گزینه بسیار خوبی به حساب می آید. به علاوه در صورت صدمه دیدن بدنه می توان مشکل  آن را به سادگی توسط بسته تعمیرات اینتکس تعمیر کرد.

استخر هایی که به مانند استخر بادی رنگارنگ 157 بست وی با بدنه رنگی ساخته شده اند، می توانند برای کودکان جذاب تر از استخر هایی باشند که به صورت تک رنگ ساخته شده و یا جذابیت های ظاهری کمی دارند. برای همین است که مدل های رنگی بیشتر محبوبیت دارند . اگر شما نیز احیانا قصد خرید استخر بادی برای کادو دادن و هدیه به کودکان را دارید، این استخر می تواند بسیار مناسب باشد. معمولا استخر های بادی که به صورت گرد ساخته شده اند، دارای بدنه سه لایه هستند، ولی استخر بادی رنگارنگ 157 بست وی دارای بدنه 4 لایه است . این طراحی باعث مقاوم تر شدن بدنه شده و همچنین باعث می شود که استخر بادی ارتفاع بیشتری را داشته باشد. از این رو شما می توانید بدون مشکل استخر بادی را با آب زیاد پر کنید تا کودکان از آن استفاده کنند. هنگامی که استخر را با آب پر می کنید، دیواره های آن شکم خواهد آورد و جای نگرانی از بابت آسیب رسیدن به استخر نباشید.

قطری که استخر بادی رنگارنگ ست وی دارد به 157 سانتی متر می رسد و برای همین است که این عدد بر روی عنوان محصول درج گردیده. در ضمن ارتفاع استخر نیز 46 سانتی متر بوده که یک ارتفاع عالی برای استخر محسوب شده و می تواند گزینه ای مناسب برای استفاده کودکان باشد. این استخر بیشتر برای سنین 4 تا 6 سال مناسب خواهد بود. اگر قصد دارید که استخر را برای کودکان سنین پایین تر خریداری کنید، بهتر است که به سراغ سایر مدل هایی بروید که در فروشگاه تهران اینتکس و در دسته بندی استخر بادی قرار داده شده است. برند هایی مانند اینتکس ، بست وی ، اینتایم و جیلونگ از برند هایی هستند که خرید آن ها پیشنهاد می شود. کیفیت ساخت محصولات بادی برند های گفته سبب شده است تا فروشگاه اینتکس نیز این محصولات بادی را موجود کرده و به دست مشتریان برساند.

استخر بادی رنگارنگ 157 بست وی

استخر بادی گرد با بدنه رنگی بست وی تولید شده در بزرگترین سایز یکی از مقرون به صرفه ترین و مناسب ترین وسیله بادی بیرای تفریحات آبی و حتی توپی کودکان بوده که برای استفاده در فضای بسته و فضای باز تولید شده است. این محصول که یکی از قدیمی ترین طرح های در نظر گرفته شده برای استخر های بادی کودکان بوده که در ابتدا شرکت اینتکس اقدام به تولید این نوع استخر های بادی می کرد. استخر هایی که همیشه دارای حجم و وزن کمی بوده و قابل استفاده در هر مکانی بوده است. یکی از قابلیت های خوب استخر های رنگی تولید شدن آنها در سایز مختلف بوده که دست خریداران را بابت تهیه یک استخر تفریحی برای کودکان خود با سایز مورد نظر باز گذاشته است. اما در ادامه به بررسی کامل تر این محصول خواهیم پرداخت...

طراحی و ساخت استخر

طراحی و ساخت استخر های رنگی همیشه به صورت گرد بوده و از ساختار بدنه چند لایه برخوردار می باشند. بدنه این این محصول که بزرگترین نوع استخر های بادی رنگارنگ محسوب شده به صورت 4 لایه بوده که هر لایه دارای رنگ متفاوتی می باشد تا باعث زیبا جلوه دادن استخر شود. کف این استخر نیز به شکل ساده طراحی شده و دارای یک دریچه مخصوص تخلیه آب می باشد تا باعث تخلیه راحت تر و سریه تر آب درون استخر شود. هر لایه بادی از بدنه استخر دارای یک دریچه مخصوص باد بوده که برای راه اندازی کامل استخر نیاز به باد زدن از تنمام دریچه ها خواهد بود. در صورتی که حمام بزرگ دارید این استخر می تواند عملکرد یک وان بادی را برای استحمام کودکان خود در حمام داشته باشد.

جنس بدنه استخر

جنس بدنه استخر بادی رنگارنگ کودک از نوع وینیل با رویه طرح چرم بوده و از کف دو لایه برخوردار است. وینیل در واقع یک ماده پلاستیکی بوده که دارای وزن کم و کیفیت خوب مانند PVC ها می باشد. این بدنه کیفیت قابل قبولی نسبت به قیمت خود داشته و در برابر عواملی مانند دمای آب و یا قرار گرفتن در معرض نور و گرمای آفتاب به خوبی مقاومت خواهد کرد. یکی از بهترین ویژگی های جنس بدنه این محصول انعطاف بالای آن برای جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر می باشد. قابلیتی که به خریداران اجازه می دهد تا به راحتی این کالا را در هر مکان مورد نظری حمل کنید. زمانی که هر مشکلی برای این استخر مانند سوراخ شدن به وجود آید به راحتی توسط بسته مخصوص تعمیرات محصولات بادی اینتکس قابل ترمیم خواهد بود. این عمل موجب می شود تا استفاده از این استخر تنها به یک بار ختم نشود.

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب

استخر بادی گرد رنگارنگ بست وی کودک تولید شده در بزرگترین ابعاد بوده که معادل (قطر: 157 سانتی متر ، ارتفاع: 46 سانتی متر) می باشد. این ابعاد شانل حالت راه اندازی شده این استخر بوده و تمام قسمت های بدنه را شامل می شود. ارتفاع ذکر شده برای آن نیز تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه استخر می باشد بنابراین عمق مفید آن به حدود 40  سانتی متر خواهد رسید. کم بود عمق این محصول نسبت به ارتفاع آن به دلیل جلوگیری از سر ریز شدن آب می باشد. به همین دلیل ظرفیت آب 522 لیتری را به همراه خواهد داشت. ظرفیت آبی که حجم 90 درصدی بدنه را شامل شده و مقداری بسیار مناسب برای تفریحات آبی و آب تنی کودکان خواهد بود. این استخر وزن 2.8 کیلوگرمی داشته که وزنی سبک و قابل حمل محسوب می شود.

نحوه راه اندای و مراقبت

راه اندازی این استخر نیاز به تهیه یک پمپ باد مخصوص محصولات بادی دارد که برای این کار می توانید به قسمت پمپ های باد فروشگاه اینتکس مراجعه کنید زیرا این استخر به همراه خود هیچ نوع پمپ بادی ندارد. برای باد زدن کافیست با توجه به اندازه دریچه های باد بدنه نازل پمپ باد را به این دریچه وصل کرده و سپس اقدام به باد زدن کرد. باد زدن این استخر را باید تا زمانی ادامه داد که شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد. دقت داشته باشید که اگر بیش از حد به این محصول باد زده شود به مرور زمان درز های بدنه آسیب جدی خواهد دید. بنابراین استاندارد باد زدن به یک محصول بادی می تواند در مراقبت و نگهداری بهتر از آن بسیار تاثیر گذار باشد. همچنین می بایست از برخورد هر گونه اشیای تیز به بدنه جلوگیری کرده و به هیچ عنوان حرکات پرشی روی بدنه نداشته باشید.

جمع بندی

استخر بادی رنگارنگ با قطر 157 استخری با طراحی بدنه گرد بوده که توسط شرکت بست وی برای تفریحات آبی و توپی عرضه شده است. این محصول یکی از پر فروش ترین و ارزان ترین استخر های بادی بوده که قابلیت استفاده به عنوان وان بادی برای استحمام را خواهد داشت. محصولی که با وجود سایز برگ خود در حجم و اندازه های کوچکتری جمع شده و از وزن بسیار مناسبی برخوردار خواهد بود. این استخر دارای 48 ساعت مهلت تست و تعمیر بوده که به وسیله شرکت اینتکس به تمامی نقاط ایران قابل عرضه خواهد بود.

نوع گرد
 قطر 157 سانتي متر
 ارتفاع 46 سانتي متر
 وزن 2.8 کیلوگرم
 ظرفیت 522 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی خیر
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت چهار طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...