استخر بادی رنگی اینتکس

intex 57477

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی بزرگ اینتکس با طرح مستطیلی و طراحی ساده و شیک برای مصارف خانوادگی. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم مات و بی رنگ و کف PVC ساده. استخر بادی ای که از ابعاد (طول: 295 سانتی متر، عرض: 157 سانتی متر، ارتفاع: 53 سانتی متر) بهره برده و تا 814 لیتر آب را درون خود جای می دهد. محصولی بسیار مناسب برای کودکان و بزرگسالان به منظور تفریح آبی در داخل و خارج از منزل 

استخر بادی رنگی اینتکس با ابعاد فوق العاده و ظاهری زیبا، محصول سال 2014 اینتکس با ویژگی های منحصر به فرد و سه محفظه باد شو. به همراه نشیمنگان بادی در یکی از قسمت های استخر جهت راحتی بیشتر .  از این استخر بادی می توان در منزل، حیاط، ویلا و یا مسافرت استفاده نمود. اين استخر قابل حمل نيز ميباشد.

حتی استخر های بادی سایز بزرگی همچون استخر بادی رنگی اینتکس راه اندازی بسیار آسانی دارند ، شما برای راه اندازی آن ها می توانید از پمپ باد استفاده کنید که کار راه اندازی را برای شما بسیار راحت خواهد کرد . برای راه اندازی معمولی و با سرعت معقول پمپ باد دستی می تواند گزینه خوبی برای شما باشد ، ولی اگر دوست دارید که با سرعت بالایی استخر بادی راه اندازی شود ، شاید بهتر باشد که به سراغ پمپ های باد برقی بروید . این نوع از پمپ ها نیاز به برق دارند و جدا از مزایای بسیار زیادی که دارد ، در هر جایی قابل استفاده نیست و اگر پریز برقی در دسترس نداشته باشید، نمی توانید استخر بادی رنگی را اینتکس را راه اندازی کنید . برای همین بهتر است که از پمپ های باد دستی یا پدالی استفاده کنید که به کمک دست و یا با پدال زدن با پا ، می تواند پمپاژ باد را انجام دهد . 

تولید کننده استخر بادی رنگی فوق ، برند اینتکس است که از خوش نام ترین برند های حال حاضر می باشد ، برای همین است که فروشگاه اینترنتی اینتکس بیشتر از دو سوم محصولات خود را از این برند انتخاب کرده است تا شما عزیزان بتوانید به بهترین شکل ممکن از استخر بادی استفاده کرده و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنید . معمولا استخر های بادی که از ابعاد بزرگی برخوردار هستند ، بدنه ای ساده و بدون طرح دارند ، اما استخر بادی رنگی از معدود استخر هایی است که بدنه طرح دار داشته و ظاهری شیک و دوست داشتی دارد . تا شما عزیزان بتوانید استخر های بادی سایز بزرگ و زیبایی را داشته باشید . 

استخر بادی خانوادگی مستطیلی اینتکس محصولی ف.ق العاده و زیباست که می تواند در اغلب شرایط بسیاری از نیاز های یک خانواده به نسبت پرجمعیت را بر طرف سازد، از مشخصات این محصول می توان به ظاهر شیک، ابعاد مناسب و بزرگ، مقاومت وجنس بدنه ضخیم اشاره کرد که در حالت کلی باعث انتقال یک حس خوب از استخری با کیفیت به شما می شود. در ادامه با بررسی این محصول از شرکت محبوب اینتکس همراه باشید.

طراحی 

زیبایی در دل سادگی کوتاه توین توضیحی است که می توان در مورد ظاهر این استخر بادی بیان کرد، به طور کلی می توان گفت که در کنار ظاهر ساده و شیک این استخر بادی مواردی همانند بخش های رنگی کناری باعث جلوه بسیاری در مورد آن می شود. قسمت داخلی این استخر کاملا مات بوده و دارای یک صندلی بادی نیز می باشد که به واسطه آن استراحت کردن و نشستن درون آب ممکن است.  لایه بالایی در دو قسمت درونی و بیرونی شفاف بوده و درون خود شیار های متفاوت را به رنگ های مختلف نشان داده است، این لایه های درونی علاوه بر ایجاد ظاهر بهتر باعث افزایش کیفیت محصول نیز می شوند و طول عمر آن را طی مدت طولانی بهبود می بخشند. رنگ های استفاده شده در این بخش عبارت اند از زرد، سبز، صورتی و بنفش، لازم به ذکر است که کف این محصول ویژگی باد شوندگی نداشته و برای باد کردن قسمت های کناری می بایست هر دو محفظه باد موجود را باد کنید.

 

ابعاد 

طول، عرض و ارتفاع این استخر برابر است با 295 در 175 در 53 سانتی متر، در صورت مقایسه قیمت و ابعاد این محصول خواهید دید که با یک کالای مقرون به صرفه با مشخصات خوب که می تواند تمامی نیاز های شما را بر طرف کند رو برو هستید. از این استخر می توان در منزل، ویلا، حیاط و در کنار استخر های بتنی استفاده نمود، به علاوه زمانی که استخر خالی از آب باشد می توانید از آن به عنوان محلی امن برای بازی کودکان استفاده کنید .

 

ظاهر و جنس بدنه

همانطور که در بند های پیشین به آن اشاره کردیم، این استخر از زیبا ترین استخر های بادی تولید شده تا به امروز است، قسمت بالایی لبه آن به علاوه محفظه باد پایین آن به صورت کامل رنگ سفید کدر داشته که هم همسان با بازی های آبی می باشد و هم با سادگی موجود می تواند با هر محلی یا رنگی منطبق شود. کف استخر که ساده بوده و باد شو نمی باشد نیز به همین رنگ است. اما دو محفظه باد بالایی استخر در بخش کناره های داخلی و خارجی دارای PVC شفاف هستند که باعث نمایان شدن درون آن می شود. به همین دلیل لایه هایی درونی آن نیز که در رنگ های متنوع و زیبایی وجود دارند ظاهر استخر را بسیار زیبا کرده اند. مواد استفاده شده در این قسمت از جنس PVC یک لایه بوده و بخش های کناری و کف استخر دارای PVC دو لایه هستند تا مقاومت بیشتری در برابر فشار به سمت خارج آب داشته باشند. 

 

نحوه راه اندازی

برای راه اندازی این وان بادی ابتدا می بایست از پاک بودن محلی که قرار است آن را نصب کنید و یا قدرت تحمل آن محل به خوبی مطلع شوید، به طبع آپارتمان هایی که بر خلاف اصول و قوائد ساختمانی ساخته می شوند توانایی تحمل وزن این دتخر را در حالی که به صورت کامل از آب پر شده باشد ندارند، پس از انجام این محاسبات نوبت به اطمینان حاصل کردن از پاک بودن محل نصب از هر نوع شئ می باشد. این اشیاء می توانند منجر به سوراخ شدن استخر شوند. سپس استخر را از بسته بندی خارج کرده و در محل مورد نظرتان که دو مورد قبلی را در آن رعایت کرده اید پهن کنید، در قسمت بالایی استخر دو محفظه باد وجود دارد که با استفاده از پمپ دستی یا برقی می توانید استخر را در کمتر از 5 دقیقه و به صورت کامل باد کنید و پس از پر کردن آن با آب از تفریحات و آبتنی های آبی لذت ببرید.

نوعمستطیل
ظرقیت آب814 لیتر
طول295 سانتی متر
عرض175 سانتی متر
ارتفاع53 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم
ظاهر رویهساده با لبه بی رنگ
کف بادشو 
پمپ 
 نوع پمپ---
رده سنیخانوادگی
سایر ویژگی هاطراحی و ارگونومی ساخت دو لایه
بسته بندی مناسب و قابل حمل
وزن: 7.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...