استخر بادی رنگی متوسط

intex 59439M

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
800,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی رنگی متوسط

استخر بادی رنگی اینتکس ، با طراحی بسیار جذاب برای کودکان ، همراه با چسب تعمیر ، و پمپ بادی دستی ، حجم و ظرفیت آب : 329 لیتر ، ابعاد بسته بندی 13*50*50 سانتی متر ، وزن کارتن 3 کیلوگرم ، این استخر بادی را میتوان در حیاط منزل برای شادی و نشاط کودکان استفاده کرد ، استخر بادی در فصل تابستان بهترین سرگرمی برای بچه ها در داخل حیاط خواهد بود تا اینچنین کودکان بتوانند به همراه دوستان و در کنار خانواده و زیر نظارت آن ها به بازی و تفریحات سالم آبی بپردازند .  راه اندازی و استفاده از استخر بادی رنگی متوسط بسیار ساده و آسان بوده و می توانید در کمترین زمان آن را راه اندازی کرده و استفاده کنید . طراحی سه لایه ، جنس بسیار عالی و ضخیم استخر و سایر ویژگی ها و خصوصیات استخر باعث شده است تا این محصول دوام و کیفیت بسیار بالایی داشته باشد . شما می توانید با مطالعه بخش نقد و بررسی بیش از پیش با این محصول پر فروش و محبوب آشنا شوید .

شاید این سوال برای شما پیش بیاید که چرا به استخر بادی رنگی فوق ، استخر بادی متوسط گفته می شود. این استخر بادی در سه سایز طراحی شده است که مدل های دیگر یا بزرگ تر و یا کوچک تر هستند، ولی این محصول ابعادی مناسب برای تمامی رده های سنی دارد. به طور حتم شما باید به فضایی که در اختیار دارید دقت داشته باشید و استخر بادی را خریداری کنید. در متن بالا ابعاد بسته بندی محصول اشاره شد که ابعادی کوچک است. ولی اگر آن را راه اندازی کنید، محصولی را خواهید دید که دارای قطر 147 سانتی متر با ارتفاع 33 سانتی متری خواهید داشت. برای همین گفته شد که استخر بادی رنگی متسط برای تمامی سنین کودکان قابل استفاده خواهد بود. وزن کلی استخر بادی 1.5 کیلوگرم و بسیار سبک است. طول عمر استخر های بادی بالاست و اگر با احتیاط از آن استفاده شود، طول عمر آن حتی بیشتر خواهد شد.

به واسطه ابعادی که به آن اشاره شد، برای پر کردن استخر بادی نیاز به 435 لیتر آب بوده که می توانید از همان آب شرب خانه آن را پر کنید. همچنین اگر دسترسی به آب چاه، رودخانه و ... دارید، باز هم مشکلی وجود نداشته و می توانید استخر را با آن آب پر کنید. توجه داشته باشید که برای راه اندازی می توانید از پمپ باد استفاده کنید، ولی زمانی که استخر را باد می کنید، باید مراقب باشید که باد بیش از اندازه به بدنه استخر وارد نکنید، زیرا این کار می تواند باعث آسیب رسیدن به استخر شود. ترکیدن استخر های بادی عمدتا با دشواری تعمیر می شوند، ولی آسیب هایی مانند سوراخ شدن قابل رفع است و می توانید به سادگی با استفاده از برچسب تعمیرات حتی در منزل آن را تعمیر کنید. توجه داشته باشید که از بهترین جنس برای ساخت استخر بادی استفاده شده است. 


نقد و بررسی استخر بادی رنگی متوسط

استخر بادی رنگی متوسط نمونه بزرگتری از سری استخر های بادی رنگی شرکت اینتکس می باشد که نمونه متوسط آن با قطر 147 سانتی متری می باشد ، نمونه اسمال یا کوچک این استخر در قطر 114 سانتی متر ساخته شده است که به دلخواه می توانید استخر بادی را با ابعاد دلخواه از فروشگاه ایران اینتکس خریداری نمایید . هر دو سایز استخر ، دارای تولید و طراحی یکسان می باشند و تنها تفاوت آن ها در سایز است . در ادامه با نقد و بررسی کامل تر شما را با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی رنگی متوسط آشنا خواهیم کرد .

تولید و طراحی استخر بادی رنگی متوسط

وجه تمایز میان استخر های بادی بسته به نوع طراحی و ساختار بدنه آن ها می باشد که موجب شده تنوع بسیار بالایی را داشته باشیم . شرکت اینتکس با به کارگیری بهترین طراحان و استفاده از اجناس درجه یک استخر های بادی را با کیفیت و دوام بسیار بالا تولید کرده است که می توان استخر بادی رنگی متوسط را یکی از آن ها دانست . به عنوان مثال اینتکس این محصول را با طراحی سه لایه تولید کرده است ، طراحی های سه لایه که معمولا در استخر های گرد استفاده می شود سبب افزایش ارتفاع و عمق استخر شده و می تواند دیواره ها را به مراتب مقاوم تر از مدل های تک لایه کند .

نحوه راه اندازی استخر بادی رنگی متوسط

راه اندازی و استفاده از استخر بادی بسیار ساده است ، برای استفاده از محصول تنها می بایست آن را از داخل کارتن در آورده و بر روی زمین پهن کنید . پهن کردن محصول بر روی زمین می تواند سبب باد شدن سریع شود ، شما می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید اما در نظر داشته باشید که پمپ های باد برقی ممکن است به دلیل قدرت بسیار بالای خود ، موجب آسیب دیدن بدنه شود ، بنابراین میزان باد بدنه را کنترل کنید تا تحت فشار قرار نگیرد . کم باد بودن استخر نیز می تواند عملکرد نامناسبی را به دنبال داشته باشد . با توجه به دریچه باد استخر ، نیاز است تا از سری سوزنی یا نوک باریک برای باد کردن استفاده کنید .

پس از باد کردن استخر نوبت به پر کردن آن می رسد ، برای اینکار تنها کافیست شلنگ آب را داخل استخر قرار دهید و شیر را باز کنید تا پر شود . استفاده از پمپ آب می تواند روند پر شدن استخر را سریع تر کند . بهتر است استخر را ابتدا بر روی زیرانداز قرار دهید تا زبری سطوح زمین به کف استخر آسیبی وارد نکند . در صورتی که در حیاط خانه چمن دارید می توانید استخر را بر روی چمن راه اندازی نمایید . زمین های سنگی یا شنی و حتی آسفالت گزینه خوبی برای استفاده از استخر نمی باشد .

توصیه های مهم استفاده و نگهداری

چنگ زدن یا گاز گرفتن استخر می تواند منجر به پاره شدن محصول شود ، بنابراین بزرگتر ها باید به کودکان توصیه های لازم را بدهند تا به درستی از محصولات بادی استفاده کنند . پس از هر بار استفاده به خوبی استخر را خشک کرده و سپس جمع کنید ، با خیس بودن محصول و جمع کردن آن می تواند در دراز مدت باعث کوتاهی عمر استخر شود . محصولات بادی اینتکس یک بار مصرف یا چند بار مصرف نیستند بلکه محصولاتی دائمی هستند که در صورت اسیب دیدن نیز می توانید با تعمیر کردن آن دو مرتبه از استخر استفاده نمایید .

تعمیرات استخر بادی رنگی متوسط

شرکت اینتکس بسته های تعمیراتی را مخصوص استخر بادی طراحی کرده است که در داخل آن تعدادی لیبل ( برچسب ) و چسب مخصوص مایع قرار دارد که می توانید به وسعت پارگی یا سوراخ ها ، برچسب را برش داده و با آغشته کردن به چسب مخصوص بر روی قسمت سوراخ شده قرار دهید و به مدت 24 ساعت آن را تحت فشار بگذارید تا چسب به خوبی بچسبد . تعمیرات استخر ها بسیار ساده است اما شما می توانید جهت تعمیر استخر بادی خود را برای فروشگاه ارسال کنید تا پنچرگیری انجام شود .

نوع گرد
 قطر 147 سانتي متر
 ارتفاع 33 سانتي متر
 وزن 1.5 کیلوگرم
 ظرفیت 435 لیتر
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC طرح دار
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ دستی مجزا
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...