استخر بادی رنگی کودک

intex 48674

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
870,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر توپ بادی گرد اینتکس در سایز کوچک از جمله سبک ترین و ارزان ترین استخر های مخصوص کودکان 1 تا 3 سال که ساخته شده از جنس PVC شفاف در سه رنگ مختلف ساخته شده است. علاوه بر استفاده از توپ در این استخر می توان از آب نیز در آن استفاده نمود. این محصول دارای ابعاد (قطر: 86 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده .

استخر بادی کودک اینتکس، مناسب کودکان یک تا سه سال، ساخته شده از مواد شفاف و با کیفیت پی وی سی درجه یک، از سری محصولات 2015 اینتکس، متناسب استفاده برای آبتنی و حمام کودکان، فوق العاده کاربردی، بسیار زیبا، با رنگ بندی شاد برای جذب کودکان به بازی ها و سرگرمی های سالم، در ابعاد مناسب جهت استفاده در محل های متفاوت. قابل استفاده در هنگام مسافرت 

استخر بادی رنگی کودک

استخری دوست داشتنی با ویژگی های بسیار است که تا حدودی به آن اشاره شده است. کوچک بودن استخر بادی رنگی کودک یک مزیت برای این استخر محسوب می شود، زیرا می توانید آن را به راحتی به هرجایی برده و از آن استفاده کنید. استخر های بادی راه اندازی سریع و ساده ای دارند، به خصوص اگر ابعادی کوچک داشته باشند، این مدل نیز به همین شکل است و شما می توانید حتی از پمپ باد های ضعیف استفاده کنید. یک پمپ باد دستی سایز کوچک می تواند انتخابی خوب برای راه اندازی استخر بادی رنگی باشد. بیشتر استخر های بادی سه لایه و گرد رنگی دارای بدنه شفاف هستند، ولی این مدل تفاوت دارد که تفاوتی بسیار جالب است. ایمنی استخر بادی رنگی کودک برای خردسالان بالا بوده و به دلیل داشتن عمق کم، شرایط خوبی را برای بازی آن ها فراهم خواهد کرد. 

شاید در تصاویر محصول مشاهده کنید که اغلب داخل استخر با توپ های رنگی پر شده است، ولی شما می توانید برای پر کردن استخر از آب استفاده کنید. این استخر قابل تعمیر است و بهترین راه برای تعمیرات آن این است که از برچسب تعمیرات استفاده کنید. برچسب های تعمیراتی جنسی مانند جنس بدنه استخر دارند و با چسب قطره ای مخصوص به خوبی به بدنه چسبیده و می تواند مانع از خروج باد از قسمت آسیب شده شود. برند های مختلفی برای استخر بادی فعالیت دارند، ولی بهترین آن ها، برند اینتکس است. این برند اولین تولید کننده بوده و محصولاتی را با سطح کیفی بالا و جهانی تولید می کند، به طوریکه در سراسر دنیا از محصولات بادی برند اینتکس استفاده می شود و این کمپانی نمایندگی های بسیاری در کشور های مختلف دارد.  ش

استخر های بادی کوچک از معدود محصولاتی هستند که در شرایط بسیاری می توان از آنها استفاده نمود، به دلیل شرایط خاص و منازل کوچک امروزی این کالا ها می توانند در شرایط بسیاری مورد پسند خانواده های مختلف واقع گردند. برای مثال زمانی که در میخواهید کودکتان را در حمام برای مدتی تنها بگذارید می توانید از استخر های بادی با حفاظ مناسب استفاده کنید در حالی که وان های بزرگ و وان های سرامیکی برای کودکان مملو از خطر هستند، وان بادی 48674 نیز از این دسته وان های بادی محسوب می شود که در بسیاری شرایط انتظارات شما از یک استخر بادی را به صورت کامل بر طرف می سازد، این محصول که ابعاد کوچک و وزن بسیار کمی دارد علاوه بر ظرفیت و امکان حمل آسان، دارای 50 عدد توپ بدون پلیسه و استاندارد رایکان می باشد که فوق العاده مقرون به صرفه تر از تهیه جداکانه این دو محصول به حساب می آید. توپ های همراه کاملا بدون پلیسه و با کیفیت عالی تولید شده اند و استخر نیز از مرغوب ترین محصولات تولید شده تا به امروز می باشد. 

طراحی 

ظاهر این استخر بادی کاملا ساده و بدون مشکل خاصی می باشد که توسط بسیاری از مشتریان مورد پسند واقع می شود، لبه کناری آن از سه لایه هم اندازه در سه رنگ آبی، زرد و صورتی ساخته شده که به صورت نیمه مات می باشد، به این صورت که نه این ماده به صورت کامل از PVC مات ساخته شده است و نه لایه های آن کاملا شفاف می باشند، اینتکس در ساخت این محصول کمی متفاوت عمل کرده و از ماده ای که تا کنون در هیچ یک از محصولات وجود ندارد استفاده کرده است. کف استخر که قابلیت باد شوندگی ندارد نیز از رنگ سفید مات ساخته شده است.  توپ های همراه استخر نیز قطر 6 سانتی متر داشته و در رنگ های سبز، بنفش، قرمز، آبی نارنجی و زرد در بسته بندی قرار داده شده است. این توپ ها بدون پلیسه بوده و برای کودک خطر خاصی ندارند.

 مشخصات فیزیکی

قطر این استخر برابر با 86 سانتی متر بوده و عمق مفید آن نیز 25 سانتی متر می باشد، توپ های موجود در بسته بندی نیز می توانند تا حدود 20 الی 30 درصد کف استخر را بپوشانند که در این میزان کودک می تواند به خوبی به بازی بپردازد. در حالت کلی ابعاد این استخر با چنین ویژگی هایی مناسب مل و نقل و استفاده در حمام می باشد به علاوه قطر درونی آن به اندازه ای بزرگ است که کودک بتواند لذت کافی را به همراه خود داشته باشند. برای مثال فرض کنید ک می خواهید به مسافرتی طولانی بروید، در این حالت می توان این استخر را برای بازی کودکتان به همراه برده و در هر محلی که مد نظر شماست باد کرده و استفاده کنید. البته در صورتی که تنها یک فرزند دارید و بخش عمده صندلی عقب خالی می باشد می توانید استخر را به دلیل ابعاد کوچک در حالت باد شده در صندلی عقب قرار داده و در شرایط مورد نیاز از آن بهره ببرید. 

طرح و جنس بدنه

همانطور که در بند اول و دم در مورد این استخر بادی و طرح بدنه آن توضیحاتی را منتشر کرده بودیم، بدنه آن کاملا ساده بوده و می تواند با شرایط و حالت های بسیاری و در محیط های مختلفی مورد استفاده قرار گیرد، برای مثال در اتاقی که مختص کودک بوده و در آن از رنگبندی های مختلف استفاده شده است نیز می توانید این استخر را برای بازی کودک قرار دهید، لازم به ذکر است که این کالا از سری محصولات اینتکس دو کاربری داشته و در کنار استخر توپ می تواند یک استخر آب فوق العاده نیز باشد که نیازمند مراقبت شما ار کودکتان در هنگام استفاده می باشد. بدنه این استخر به صورت کلی از ماده PVC ساخته شده است که حالتی نیمه شفاف دارد، بخش کناری نیز در هر سه رنگ سه محفظه باد جداگانه دارد. 

نحوه راه اندازی

همانند بسیاری ویزگی های مسافرتی دیگر از این استخر بادی، نصب آن را نیز می توان در دسته همین مزیت ها بر شمرد، مزیتی که فوق العاده کاربردی می باشد و از خستگی شما در زمان های مسافرت جلوگیری می کند. برای باد کردن و استفاده از این محصول تنها کافیت از پاک بودن محلی که قصد قرار دادن آن را دارید مطمئن شوید، سپس با استفاده از پمپ دستی اقدام به باد کردن سه محفظه باد این استخر کنید، دقت داشته باشید که پس از باد کردن هر کدام از محفظه های استخر بادی دریچه آن را به سرعت ببندید تا از خروج غیر منتظره آب جلوگیری شود. در صورتی که سوالات اضافی برای شما به میان آمده است می توانید از صفحه تماس با ما با همکاران و مشاوران ما در ارتباط باشید.

نوعگرد
قطر86 سانتی متر
ارتفاع25 سانتی متر
جنس رویهPVC طرح چرم شفاف
ظاهر رویهساده رنگی
نوع کاربریبا آب و توپ
تعداد توپ های همراه50 عدد
کف بادشو
پمپ
نوع پمپ-
رده سنیکودک
سایر ویژگی هاطراحی گرد سه لایه
بسته بندی کوچک و قابل حمل
وزن: 0.8 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...