استخر بادی زرد شیشه ای کودک

p-32401-y

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
250,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی گرد شیشه ای در رنگ زرد یکی از سبک ترین و مقرون به رصفه ترین استخر های بادی تولید شده برای سنین کودکان و خردسالان بوده که ساخته شده از جنس وینیل شفاف و طرح چرم می باشد. بدنه ای مقاوم در برابر دمای مختلف آب و همچنین نور و حرارت آفتاب که قابلیت استفاده در فضای باز را به فرزندان شما می دهد. این کالا دارای کف بادی که هنگام نشستن در آن احساس راحتی را برای کودکان به همراه خواهد داشت. این محصول قابل استفاده به عنوان استخر توپ و همچنین وان بادی برای استحمام فرزندان خود خواهد بود. استخری که توسط هر نوع پمپ بادی در کمترین زمان راه اندازی شده و به راحتی در هر محل مورد نظری جای می گیرد.

نام محصول : استخر بادی زرد شیشه ای کودک کد محصول : p-32401-y استخر بادی زرد شیشه ای کودک از سری استخر های بادی فروشگاه آنلاین تهران اینتکس می باشد که می توان از آن به عنوان وان بادی نیز استفاده کرد .

استخر های بادی برای هر رده سنی طراحی شده اند که باید به ابعاد آن توجه داشته باشید تا بتوانید استخری را متناسب با رده سنی کودک خود انتخاب کنید . استخر بادی زرد شیشه ای کودک با توجه به قطر و عمقی که دارد برای کودکان و خردسالان سنین 1 الی 3 سال قابل استفاده می باشد .

در ادامه با نقد و بررسی جامع استخر بادی زرد شیشه ای کودک همراه ما باشید . در واقع استخر های بادی کوچک که معمولا طول یا قطر کمی دارند برای استحمام کودکان طراحی شده اند تا والدین با استفاده از این استخر ها در حمام بتوانند کودک خود را بدون مشکل به حمام ببرند و با توجه به اینکه کودکان تعادل خوبی ندارند و همچنین ممکن است رطوبت موجود باعث لیز شدن بدن کودک شود ، امکان سر خوردن کودک از دست بسیار بالاست ، از این رو والدین می توانند از این استخر های بادی به عنوان وان استفاده کرده و کودک را با احتیاط و ایمنی بسیار بیشتری به حمام ببرند . با توجه به این موضوع حتی استخر بادی زرد شیشه ای کودک را با کف بادی طراحی کرده اند تا ایمنی بیشتری نیز داشته باشد . برای تولید این محصول از جنس پی وی سی استفاده شده است ، پی وی سی در واقع همان وینیل است و تفاوتی میان آن دو نیست . با توجه به ضد آب بودن این جنس شاید بهترین جنس برای ساخت استخر بادی ، وینیل باشد .

طول عمر این جنس بسیار بالاست ، از این رو سال های سال می توانید از استخر استفاده کنید . کودک می تواند از 1 سالگی تا 3 سالگی از استخر بادی زرد شیشه ای کودک استفاده کند ، بدون اینکه نیازی به خرید استخر بادی دیگری باشد . ارتفاع استخر کاملا استاندارد است و سر کودک بیرون از آب می ماند ، البته والدین می توانند به دلخواه استخر را بیشتر پر کنند . با توجه به جذابیتی که استخر بادی دارد ، اگر کودک شما از آب می ترسد و یا از حمام کردن فراری است ، استخر ها می توانند آن ها را تشویق به آب بازی و حمام کردن کنند . استفاده از استخر بادی در فضای باز مانند حیاط خانه نیز امکان پذیر است ، بدنه پی وی سی محصول در برابر اشعه های آسیب رسان خورشیدی نیز مقاوم است ، از این رو اگر به طور مداوم از استخر نیز استفاده کنید نور آفتاب به خودی خود هیچ آسیبی به محصول وارد نمی کند .

استخر بادی زرد شیشه ای کودک با ساختار شفاف و شیشه ای خود به یکی از منحصر به فرد ترین و البته زیبا ترین استخر های بادی فروشگاه اینتکس تبدیل شده است که حتی در صورت پر شدن استخر با آب نیز کودکان می توانند به زیر آب رفته و از دیواره های استخر بیرون را مشاهده کنند و یا از بیرون به دوستان خود که در استخر آب بازی می کنند نگاه کنند . همچنین وجود طراحی شفاف در این استخر می تواند سبب ورود نور به استخر شده و نمای زیبایی را پدیدار کند .

استخر بادی زرد شیشه ای کودک با عمق خوب خود می تواند بستر را برای بازی های شاد کودکان زیر 3 سال را مناسب کرده و حتی استخر را به یک وان برای حمام کردن کودکان در نظر بگیریم . در بخش توضیحات کاملا با این محصول آشنا شدید ، بنابراین در این بخش به معرفی بهترین برند های استخر بادی ، خدمات پس از فروش استخر بادی و همچنین نحوه تعمیرات آن خواهیم پرداخت .

بهترین برند های استخر بادی

حتما بسیاری از شما دوست دارید که استخر های بادی و هر محصول دیگری را از برند های معتبر و شناخته شده خریداری کنید تا اینچنین از خرید خود مطمعن باشید ، این امر در محصولات بادی نیز صدق می کند ، لذا شما می توانید با خرید استخر بادی یا هر محصول بادی دیگری از برند های معتبر ، محصولاتی با دوام و با کیفیت را داشته باشید . در این بخش قصد داریم تا برخی از برند های پر آوازه و محبوب را معرفی کنیم .

در صدر محبوب ترین و بهترین برند های استخر بادی می توان به شرکت اینتکس و بست وی اشاره کرد که به دنبال آن شرکت های جیلانگ و اینتایم نیز به پر فروش ترین برند های محصولات بادی تبدیل شده اند . فروشگاه تهران اینتکس نیز با توجه به این موضوع اغلب استخر های بادی خود را از برند های نام برده موجود کرده است تا با اطمینان بیشتری خرید خود را انجام دهید .

راه اندازی استخر بادی زرد شیشه ای کودک

راه اندازی محصولات بادی به خصوص محصولات بادی برند اینتکس بسیار ساده و آسان است و شما می توانید به سادگی آن ها را راه اندازی کنید و با توجه به اینکه این محصول برای سنین کودکان خردسال می باشد بهتر است که خود شما آن را راه اندازی کنید . ابعاد کوچک این استخر بادی به شما اجازه خواهد داد تا با سرعت زیادی آن را راه اندازی کنید ، این در حالی است که شما می توانید با استفاده از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد شرکت اینتکس که مختص محصولات بادی است ، استخر بادی زرد شیشه ای کودک را در کمترین زمان راه اندازی کنید .

در بدنه استخر بادی دریچه باد قرار دارد که به سادگی می توانید آن را یافته و محصول بادی خود را راه اندازی کنید . در هنگام راه اندازی نیاز است که به میزان باد استخر بادی توجه داشته باشید ، زیرا باد کردن زیاد بدنه این محصولات بادی می تواند به آن صدمه وارد کند که آن هم به دلیل فشرده شدن بدنه می باشد که می تواند منجر به ترکیدن محصول بادی شود به همین دلیل نیز توصیه می شود که برای راه اندازی از پمپ های باد قوی و کمپرسور های باد استفاده نکنید .

مراقبت و نگهداری استخر بادی زرد شیشه ای کودک

نکته هایی در رابطه با نگهداری از استخر بادی زرد شیشه ای کودک وجود دارد که بهتر است به آن ها توجه داشته باشید تا از آسیب دیدن این محصولات جلوگیری کنید . استخر های بادی دارای بدنه بادی هستند که به خصوص در هنگام برخورد اشیاء تیز و برنده می تواند صدمه ببیند . حال این اشیاء می تواند فلزی یا پلاستیکی و حتی چوبی و ... باشد . همچنین سطوح زبر نیز می تواند سبب آسیب دیدن استخر بادی شود .

بنابراین نیاز است تا استخر بادی را در محیطی آرام استفاده کنید و همچنین اگر از استخر بادی در محیط های باز و در حیاط خانه استفاده می کنید ، از قبل زمین را جارو زده و همچنین از زیرانداز استفاده کنید تا آسیبی به محصول بادی وارد نشود به خصوص به کف آن که همواره در معرض سایش قرار دارد . زمانی که استخر بادی از آب پر شده است آن را بلند نکنید و حتی بر روی زمین نکشید چرا که می تواند سبب آسیب دیدن این محصولات گردد . 

خدمات پس از فروش استخر بادی زرد شیشه ای کودک

شاید برای شما جالب باشد که خدمات پس از فروشی که فروشگاه اینتکس برای محصولات بادی خود ارائه کرده است چه مواردی می باشد ؟ فروشگاه اینتکس با توجه به امکان آسیب دیدگی محصولات بادی خدماتی را به مانند تعمیرات استخر بادی ارائه کرده است تا مشتریان در صورت بروز مشکل بتوانند در صورت آسیب دیدن محصولات بادی ، نسبت به تعمیرات آن اقدام نمایند .

شما می توانید با برقراری تماس با فروشگاه تهران اینتکس از قابلیت تعمیر شدن محصول بادی خود اطمینان حاصل کنید . شما می توانید به صورت حضوری به دفتر فروشگاه مراجعه کرده و تعمیرات را انجام دهید و یا اگر در شهر های دیگر زندگی می کنید ، می توانید از طریق پست ، محصول خود را برای تعمیرات ارسال کنید .

چگونه استخر بادی زرد شیشه ای کودک را پنچرگیری کنیم ؟

آسیب دیدگی های استخر های بادی و حتی دیگر محصولات بادی بر اثر عوامل خارجی و اشتباهات افراد و عدم استفاده درست از محصول می باشد . بنابراین توصیه این است که به درستی از استخر استفاده کنید . از شایع ترین آسیب دیدگی هایی که ممکن است برای استخر های بادی رخ دهد ، ایجاد سوراخ های ریز در بدنه است که شاید به چشم نیز دیده نشود ، برای این حالت شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی مخصوص ، محصول را پنچرگیری کنید . برای یافتن سوراخ های ریز می توانید از لگن آب یا کف صابون استفاده کنید .

در هنگام تعمیر استخر ، بدنه نباید خیس باشد ، بلکه باید کاملا خشک و تمیز باشد تا برچسب به خوبی به بدنه بچسبد . حتما بعد از تعمیر ، قسمت تعمیر شده را به مدت 24 ساعت تحت فشار قرار دهید . در صورتی که استخر آسیب دیده ، حتی اگر وسعت پارگی کم باشد نیز از استخر استفاده نکنید . زیرا ممکن است آسیب دیدگی بسیار بیشتر شود . اما مهم ترین توصیه به شما عزیزان این است که از آسیب دیدن محصولات بادی و استخر های بادی خود پیشگیری کنید تا دیگر نیازی به تعمیرات نداشته باشید .

سخن پایانی

با توضیحاتی که در بخش های قبلی به خصوص در بخش نقد و بررسی و توضیحات ، شما با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی زرد شیشه ای کودک آشنا شدید و دانستید که استخر بادی زرد شیشه ای کودک یکی از مقاوم ترین و محصولات بادی طراحی شده برای بازی ها و تفریحات آبی کودکان می باشد که کیفیت ساخت بسیار خوب آن سبب افزایش دوام آن شده است ، لذا شما می توانید در صورت پسند این محصول ، آن را با ضمانت و گارانتی 48 ساعته تعمیر و با قیمت ارزان تری نسبت به سایر فروشگاه ها از طریق فروشگاه اینتکس خریداری کنید . این امکان برای شما وجود دارد که به سه روش تلفنی ، اینترنتی و حضوری خرید های خود را انجام دهید .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 41 لیتر
قطر 64 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
وزن 500 گرم
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل شفاف
جنس کف وینیل دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای کف بادی
قابلیت استفاده به عنوان وان بادی
مناسب سنین 1 تا 3 سال
قابل استفاده به عنوان استخر توپ
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...