استخر بادی سرسره دار بست وی

bw 251166

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دارکودک  بست وی محصولی زیبا و جذاب می باشد که قادر است تابستانی شاد و مفرح را برای کودکان شما به ارمغان آورد. جنس این محصول از جنس پی وی سی بوده که بسیار مقاوم بوده و که در برابر نور خورشید دچار پوسیدگی نخواهد شد به همین منظور می توانید با خیالی آسوده آن را در فضای باز مورد استفاده قرار دهید. شما قادر خواهید بود آن را با انواع پمپ های دستی و در کمترین زمان ممکن راه اندازی نموده و همچنین به راحتی هوای داخل آن را تخلیه نمایید. این استخر بادی دارای دو عدد سرسره با طول متفاوت می باشد که این امکان را فراهم می آورد که چند کودک به صورت همزمان در آن به تفریح بپردازند. این استخر بادی دارای چند آبپاش بوده که در حین استفاده کودکان شما را به اوج هیجان خواهد رساند. وزن آن نیز بسیار اندک و در حدود 5 کیلو گرم بوده که به راحتی قابل حمل و جابه می باشد. برای تهیه این محصول مهیج می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیت عالی و قیمت استثنایی از فروشگاه اینتکس دریافت نمایید.

سرسره بادی سرسره دار بست وی

اگر بخواهیم از نظر ابعادی استخر بادی سرسره دار بست وی را با سایر استخر های بادی مقایسه کنیم ، باید بگوییم که استخر بادی سرسره دار برند بست وی که به تازگی تولید شده است ، بزرگترین سرسره بادی این برند است که بیشتر به مانند یک قلعه بادی طراحی شده تا کودکان بتوانند با عشق و علاقه بیشتری به آب تنی بپردازند . هدف اصلی شرکت بست وی از تولید این استخر بادی ، کنار هم قرار گرفتن سرسره و استخر است که همواره جذابیت های خاص خود را داشته و در پارک های آبی نیز معمولا سرسره هایی وجود دارد که به داخل استخر منتهی می شود . جالب اینجاست که استخر بادی سرسره دار  ، از سرسره بسیار بزرگی برخوردار است تا کودکان بتوانند مسیر زیاد تری را سر خورده و تفریحات شاداب تر و پر هیجانی داشته باشند . 

کودکان برای اینکه به بالای سرسره بروند ، باید در ابتدا صخره نوردی کنند . دیواره ای در بخش کناری سرسره قرار دارد که جای پا بر روی آن در نظر گرفته شده است تا کودکان با مقداری چالش روبرو شده و سپس با بالا رفتن از صخره بادی ، بتوانند خود را به بلندی سرسره برسانند و سپس مسافت و ارتفاع زیادی را سر خورده و هیجان مضاعفی را تجربه کنند . از آنجایی که ممکن است در هنگام سر خوردن کودکان ، شتاب بالایی در سرسره داشته باشند ، شرکت بست وی محافظ بلند و دو لایه برای سرسره استخر بادی در نظر گرفته ست تا مانع از افتادن کودکان شود. حتی اگر سرعت کودک در هنگام سر خوردن از سرسره زیاد باشد ، باز هم این محافظ بادی می تواند ایمنی فوق العاده ای را برای آن ها به همراه داشته باشد . 


استخر بادی کودک سرسره دار بست وی از سری استخر های کودک می باشد که با دارا بودن طراحی منحصر به فرد خود توانسته در لیست پرفروش ترین استخر های بادی قرار بگیرد. این محصول قادر است کودک شما را ساعت ها سرگرم نموده و در محیطی شاد و مهیج قرار دهد. این استخر بادی ساخته شده از پی وی سی بوده که از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق جزئیات این محصول پرداخته و شما را در خرید استخر بادی کودک همراهی می نماییم... 

طراحی و آرگونومی ساخت 

همانطور که در تصویر مشاهده می نمایید این محصول دارای یک استخر بادی مربع شکل بوده که برای آن یک سرسره بادی درنظر گرفته شده است. همچنین برای سهولت در استفاده از این محصول، قسمتی به عنوان پله در آن تعبیه شده که کودک شما با بالا رفتن از آن می تواند سرسره این استخر بادی را مورد استفاده قرار داده و از آن لذت ببرد. در قسمت بالای آن قسمتی مانند یک اتاقک یا سایبان کوچک طراحی شده که دارای یک آبپاش می باشد که علاوه بر افزایش هیجان، همواره داخل سرسره را مملو از آب نگه میدارد. در قسمت انتهایی این سرسره نیز یک آبپاش درنظر گرفته شده که کودک شما با استفاده از آن بیش از پیش لذت خواهد برد. در اطراف سرسره بادی قسمت هایی به جهت افزایش ایمنی کودک شما نیز در نظر گرفته شده است. این محصول زیبا و مهیج دارای رنگ هایی شاد بر روی بدنه بوده که قادر است هر کودکی را به وجد آورد. همچنین شما می توانید از طریق چند محفظه که برای آن در نظر گرفته شده است، به سادگی و در کمترین زمان ممکن آن را راه اندازی نمایید. 

جنس بدنه

با توجه به اینکه اینگونه استخر های بادی فضای نسبتا بیشتری نسبت به استخر های بادی ساده اشغال می نمایند، اغلب در فضای باز مورد استفاده قرار خواهند گرفت. به همین جهت می بایست از مقاومت بالایی برخوردار باشد. این محصول دارای رویه ای از جنس پی وی سی بوده که در برابر نور خورشید بسیار مقاوم بوده و دچار پوسیدگی نخواهد شد. همچنین برای قسمت های کناری آن و قسمت زیرین، پی وی سی دو لایه درنظر گرفته شده تا در هنگام تفریح و یا جا به جایی دچار ساییدگی و آسیب دیدگی نشود. به همین منظور از طول عمر بالایی برخوردار می باشد. 

ابعاد و وزن و ظرفیت آب

از دیگر مواردی که از اهمیت بالایی برخوردار است می توان به ابعاد و وزن محصول اشاره نمود. این استخر بادی دارای طول 249 سانتی متر، عرض 191 سانتی متر و ارتفاع 109 سانتی متر می باشد که از فضای کافی برای تفریح چند کودک به طور همزمان برخوردار است. ظرفیت آب آن نیز 216 لیتر بوده که برای محصولی با این ابعاد ایده آل به نظر می رسد. وزن این استخر بادی تنها 5 کیلو گرم می باشد که شما به راحتی قادر به حمل و جابه جایی آن خواهید بود. 

مراقبت و نگهداری و خدمات پس از فروش 

با توجه به موارد ذکر شده می توان دریافت که این محصول از کیفیت قابل توجهی برخوردار می باشد. اما نحوه استفاده و مراقبت ما نیز بر طول عمر آن موثر خواهد بود. به همین جهت تنها کافیست از برخورد اشیاء تیز به بدنه آن ممانعت نمایید. در صورت بروز آسیب دیدگی در هر قسمتی از این محصول می توانید با مراجعه به نمایندگی اینتکس آن را تعمیر و مجددا مورد استفاده قرار دهید. 

جمع بندی 

استخر بادی سرسره دار بست وی محصولی مهیج و جذاب برای کودکان بوده که با استقبال فراوانی مواجه شده است. این محصول دارای بدنه ای مقاوم بوده که به راحتی دچار آسیب دیدگی نشده و البته قابل تعمیر می باشد. این استخر بادی قابل استفاده برای چند کودک به صورت همزمان می باشد. برای تهیه این محصول جذاب می توانید به صورت حضوری و یا اینترنتی اقدام نموده و آن را با کیفیتی ایده آل، از طریق نمایندگی بزرگ اینتکس دریافت نمایید.

نوع خانگی
 طول 249 سانتی متر
 عرض 191 سانتی متر
 ارتفاع 109 سانتی متر
 ظرفیت آب 216 لیتر
 جنس رویه PVC
 جنس بخش کناری PVC دو لایه
 جنس کف PVC دو لایه
 پمپ ندارد
نوع پمپ -
 وزن 5 کیلوگرم 
 سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 مناسب کودکان
 دارای سرسره بادی
 دارای آبپاش
 دارای وسیله بازی بادی سرخود
 اقلام همراهبرچسب تعمیرات 

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...