استخر بادی سرسره دار طرح کوسه

intex 57448

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سرسره دار طرح کوسه یکی از مهیج ترین استخر های بادی سرسره دار در ابعاد بزرگ بوده که ساخته شده از جنس PVC با رویه کاملا طرح چرم می باشد. این محصول دارای یک سرسره بادی سرخود بوده که توسط دریچه باد مجزایی قابل راه اندازی می باشد. محصولی با ظرفیت آب مناسب که برای تفریحات آبی گزینه مناسبی خواهد بود. یکی از ویژگی های بسیار مناسب این استخر های بادی داشتن وزن و حجم کم برای استفاده در هر مکان مختلف می باشد. این استخر از دو حلقه بادی نیز بهره مند می باشد. این استخر را می توان به دلیل کیفیت قابل قبول بدنه خود در فضای باز نیز برای فرزندان خود استفاده نمایید.

کودکان همواره علاقه زیادی به استخر های بادی دارند که طرح های عروسکی و خاص در آنها به کار گرفته شده است. به همین دلیل استخر بادی سرسره دار طرح کوسه نیز برای آن ها جذاب بوده و می توانند ارتباط خوبی با استخر گرفته و بازی های مفرح آبی خوبی را داشته باشند. استخر های بادی به دلیل اینکه بدنه کاملا بادی دارند و بدنه آن ها انعطاف پذیر است ، کودکان می توانند در یک محیط ایمن بازی و تفریح داشته باشند و لحظه های خوشی را برای خود رقم بزنند. حتی بخش سرسره استخر بادی نیز ایمن سازی شده است. اگر به دیواره های کناری استخر توجه داشته باشید، حاشیه های بادی را ملاحظه می کنید که می تواند به خوبی از افتادن کودکان جلوگیری کند. همچنین انتهای سرسره یک تشک کوچک بادی نیز طراحی شده است تا کودکان پس از سر خوردن به آن برخورد داشته باشند و آسیبی نبینند. 

کف استخر بادی ، به صورت غیر بادی طراحی شده است تا به خوبی بتواند در برابر آسیب دیدگی ها مقاوم باشد. معمولا استخر های بادی که دارای کف بادی هستند، بیشتر در معرض آسیب دیدگی بوده و در صورت برخورد با سنگ ریزه و یا باقی ماندن شاخ و برگ درختان بر روی زمین، می تواند به آسانی به بخش بادی آسیب بزند، بنابراین شرکت اینتکس کاملا فکر شده، این استخر را با کف دولایه غیر بادی ساخته است. با توجه به اینکه امکان جدا شدن سرسره بادی از خود استخر وجود دارد، کودکان می توانند آن را بردارند تا فضای بیشتری در استخر ایجاد شود. قسمت دروازه استخر بادی که شبیه به کوسه است، متصل به بدنه استخر بوده و در صورت باد شدن، این بخش نیز باد خواهد شد. برای جلوگیری از آسیب دیدن استخر بادی می توانید از زیرانداز استفاده کنید. زمانی که استخر راه اندازی شده و پر است، نباید آن را جابجا کنید.

استخر بادی سرسره دار طرح کوسه کد محصول : intex 57448 استخر بادی سرسره دار طرح کوسه از زیبا ترین و محبوب ترین استخر های بادی کودک فروشگاه تهران اینتکس می باشد که توسط شرکت آمریکایی intex تولید شده است ، این استخر بادی برای کودکان زیر 6 سال طراحی شده است که با توجه به ابعاد بزرگی که دارد چندین کودک به طور همزمان می توانند از محصول استفاده کنند . با خرید استخر بادی ، می توانید بستر های شاد آبی را برای آب تنی و آب بازی کودکان در حیاط خانه و حتی در مسافرت ها ایجاد کنید . استخر بادی سرسره دار طرح کوسه دارای ویژگی ها و مزیت های بسیار خوبی است که در ادامه با نقد و بررسی بیشتر شما را بیشتر با این محصول آشنا می کنیم .

با توجه به تصاویری که در بالا مشاهده می کنید ، ایناستخر بادی تنها فقط استخر نیست بلکه در کنار خود سرسره و همچنین حلقه هایی جهت بازی دارد که محصول را به یک مجموعه بازی بادی تبدیل کرده است . کودکان می توانند با بالا رفتن از سرسره به داخل استخر سر خورده و بازی کنند . اینتکس همواره سعی بر این داشته تا با طراحی سرسره و یا بازی های دیگر شاد و مفرح در کنار استخر های بادی ، محصولات جذاب تری را برای کودکان طراحی کند ، استخر بادی سرسره دار طرح کوسه نیز یکی از موفق ترین نوع طراحی های شرکت اینتکس می باشد که در میان کودکان نیز بسیار محبوب شده است . علت نام گذاری استخر بادی کودک فوق به استخر بادی سرسره دار طرح کوسه نیز وجود طراحی عروسکی کوسه می باشد که اینتکس به صورت کاملا زیبا آن را طراحی کرده است . این طراحی به گونه ای دروازه مانند ساخته شده است که کودک در هنگام سر خوردن از داخل آن عبور کرده و وارد استخر می شود .

لازم به ذکر است که طراحی این استخر به صورت دو تکه می باشد ، یعنی قسمت سرسره آن مجزا از استخر است ، پس کودک می تواند به دلخواه خود از سرسره استفاده کند یا آن را کنار گذاشته و حتی باد نکند . با نبود سرسره مساحت استخر بیشتر شده و فضای بیشتری نیز در اختیار کودکان جهت بازی قرار خواهد گرفت . ظرفیت کلی استخر به صورت تقریبی 134 لیتر می باشد . اینتکس به مانند بیشتر محصولات بادی و استخر های بادی خود از پی وی سی برای ساخت استخر بادی سرسره دار طرح کوسه استفاده کرده است ، پی وی سی ها امروزه به اولین گزینه تولید کنندگان استخر های بادی تبدیل شده اند چرا که مواد اولیه تشکیل دهنده آن غیر شیمیایی بوده و از این رو ضد حساسیت است ، البته پی وی سی ها در لایه های ضخیم و یا نازک تولید شده اند که حتی در نازک ترین حالت خود نیز در برابر رطوبت ، نور خورشید و فشار مقاوم هستند . این اجناس تنها بر اثر برخورد اجسام تیز ممکن است آسیب بیبند ، اما با نگهداری صحیح می توانید طول عمر استخر خود را تضمین کنید .

بهتر است قبل از استفاده توصیه هایی را از این نظر به کودکان خود کنید . حال ممکن است به صورت سهوی یا عمدی استخر های بادی توسط کودکان آسیب ببیند ، اگر آسیب دیدگی استخر تقریبا جزئی باشد و تنها یک سوراخ شدگی باشد ، شما می توانید با استفاده از برچسب های تعمیراتی استخر بادی خود را تعمیر کنید ، این برچسب ها که به صورت یک بسته شامل لیبل و چسب مخصوص توسط اینتکس ارائه شده است ، می تواند به خوبی استخر را تعمیر کند . محصولات بادی اینتکس پس از تولید مرحله تست رفته و پس از صحت و سلامت خود به مرحله بسته بندی می رسند ، پس جای نگرانی از خرید استخر بادی نمی باشد ، همچنین فروشگاه اینتکس تمامی محصولات بادی خود را با گارانتی 48 ساعته تعمیر به فروش می رساند .

نوعخانگی
ظرفیت 134 لیتر
طول 236 سانتی متر
عرض 158 سانتی متر
ارتفاع 132 سانتی متر
جنس رویه PVC طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح چرم
جنس کف PVC دو لایه طرح دار
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی سرخود
دارای حلقه های بادی
مناسب سنین کودکان
وزن: 4.5 کیلوگرم
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...