استخر بادی سه تکه کودک با طرح دیزنی

bestway 16478

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه تکه بست وی محصولی جدید و جذاب برای سنین کودکان و خردسالان که از طراحی متفاوتی نسبت به سایر استخر های بادی بهره مند می باشد. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم که از کیفیت مطلوبی برای استفاده در شرایط جوی مختلف برخوردار می باشد. این کالا در واقع از دو استخر بادی و یک گودال مخصوص نگهداری آب و اسباب بازی به شکل متصل به یکدیگر بهره برده و به دلیل داشتن رنگبندی و طرح مناسب در خود می تواند برای فرزندان شما جذاب و دلپذیر باشد. این کالا به دلیل داشتن وزن بسیار مناسب و راه اندازی در مدت زمان کوتاه در مکان های مختلف از جمله مسافرت ها جا به جا شده و راه اندازی شود.

استخر بادی سه تکه کودک با طرح دیزنی

استخر بادی سه تکه کودک از سری استخر های بادی جدید مخصوص سنین کودکان و خردسالان بوده که تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد. محصولی با طراحی جدید و جذاب که نظر فرزندان شما را به خوبی جلب خواهد کرد. این کالا در واقع می تواند در میان بهترین وسیله های تفریحات آبی در سایز کوچک برای فرزندان شما مورد استفاده قرار گیرد. در ادامه همراه ما باشید تا به بررسی بیشتر این محصول بپردازیم...

طراحی و ارگونومی ساخت

همانطور که اشاره کردیم این استخر بادی از طراحی خاص خود بهره مند است. طراحی صورت گرفته در این کالا به صورت سه تکه متصل به هم بوده که هر کدام از قسمت های استخر از سایز های متفاوتی بهره می برند. این قسمت های مختلف هم می توانند برای کودکان و هم برای قرار دادن وسیله های مختلف استفاده شود. در حقیقت دو قسمت آن مورد استفاده کودکان و یک قسمت آن نیز با داشتن سایز کوچکتر از دو قسمت قبلی برای قرار دادن وسیله های مختلف مانند اسباب بازی خواهد بود. همچنین قسمت کف این استخر نیز از نوع ساده برخوردار می باشد.

جنس بدنه

جنس بدنه در این محصول دارای کیفیتی مناسب و قابل قبولی بوده که امکان استفاده در هر نوع شرایط جوی را به مصرف کننده می دهد. این کالا ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش طرح چرم بوده که اط طرح های کارتونی بر رویه آن استفاده شده تا این استخر را بیش از پیش کودک پسند تر کند. این بدنه همچنین در برابر فشار و دمای مختلف آب مقاوم خواهد بود.قسمت کف استخر نیز از PVC دولایه ساده رنگی ساخته شده است.

ابعاد و ظرفیت

ابعاد و ظرفیت که از آیتم های مهم برای خرید هر نوع استخر بادی و یا پیش ساخته محسوب شده در این کالا نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. هم از لحاظ جایگیری و هم از لحاظ استفاده برای سنین مختلف در رنج سنین کودک و خردسالی. اما ابعاد این کالا معادل (طول: 145 سانتی متر ، عرض: 60 سانتی متر ، ارتفاع: 15 سانتی متر) بوده که شامل تمام قسمت های بدنه می شود. ابعادی که می تواند در هر محلی مورد استفاده قرار گیرد. طبق این ابعاد ظرفیت آبی که این استخر سه تکه خواهد داشت برابر 150 لیتر بوده که ظرفیت آبی مناسب برای این کالا به نظر می رسد. گفتنی است که این ظرفیت آب برای تمام قسمت های استخر می باشد.

نحوه راه اندازی استخر

راه اندازی این استخر بادی بسیار آسوده بوده و تنها کافیست پس از خارج ساختن آن از بسته بندی مخصوص، بر روی سطحی صاف و بدون اشیای تیز پهن شود. سپس باید با توجه به اندازه دریچه باد، نازل پمپ باد متناسب با این دریچه را به آن متصل کرد و سپس اقدام به باد زدن نمود. در هنگام باد زدن نیز باید توجه داشت که بیش از حد این محصول را باد نکنیم تا حالت سفت به خود نگیرد. همین که بدنه این استخر شکل گرفت می توان به باد زدن آن پایان داد.

روش های مراقبت از استخر

بهترین و ساده ترین روش های مراقبت از این استخر بادی دور نگه داشتن انواع اشیای تیز به بدنه استخر و همچنین انجام ندادن هر گونه عمل پرش و یا فشار بر روی بدنه می باشد. علاوه بر این محل راه اندازی این استخر نیز می تواند در حفاظت و همچنین جلوگیری از اتفاقات ناگهانی موثر باشد.

سایر ویژگی ها

از ویژگی های کلی این استخر می توان به طراحی جدید و سه تکه بودن آن اشاره کرد. همچنین داشتن وزن بسیار مناسب حدود 500 گرمی نیز در جا به جایی و راه اندازی آسوده آن بسیار تاثیر گذار خواهد بود.

نوعخانگی
ظرفیت 150 لیتر
طول 145 سانتی متر
عرض 60 سانتی متر
ارتفاع 15 سانتی متر
جنس بدنه PVC با روکش طرح چرم
جنس بخش کناری PVC طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 دارای ساختار سه تکه ای
  مناسب سنین خردسالان و کودکان
 قابل حمل و راه اندازی آسوده
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...