استخر بادی سه لایه آبی کوچک

intex 59416 NP

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
520,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه آبی کودک در رنگ آبی محصولی ساده با ارگونومی ساخت سه طبقه ای از شرکت اینتکس برای تفریحات آبی و توپی کودکان می باشد. محصولی ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم بوده که از مقاومت خوبی در برابر دمای مختلف آب بهره می برد. این کالا همانند مدل های بزرگتر خود قابلیت استفاده به عنوان وان بادی و همچنین استخر توپ بادی را داشته و می توان از آن در فضای باز و مسافرت ها نیز استفاده کرد .

این استخر بادی یعنی استخر بادی سه لایه آبی کوچک از ویژگی های بسیار عالی برخوردار است و طول عمر بالایی دارد ، همین موضوع نیز به شما اجازه می دهد تا از استخر بادی به صورت دائمی و در محیط های روباز استفاده کنید زیرا رطوبت ، دماهای مختلف محیط ، نور آفتاب و ... آسیبی به بدنه استخر نمی رساند . با توجه به قطر 114 سانتی متری شما می توانید از این استخر به منظور وان بادی در حمام نیز برای استحمام کودکان خود استفاده کنید . برای کسب اطلاعات جامع از محصول بخش نقد و بررسی استخر بادی سه لایه آبی کوچک را مطالعه کنید .

استخر بادی سه لایه آبی کوچک از سری استخر های بادی با طراحی سه لایه و به رنگ آبی می باشد که در سایز کوچک طراحی شده است ، این استخر بادی در سایز های متوسط و بزرگ نیز طراحی شده اند که می توانید آن ها را نیز از فروشگاه اینتکس سفارش دهید . تنها تفاوت در میان این استخر ها ، ابعاد آن است که شما می توانید به نسبت سن کودک خود ، استخر بادی مدنظرتان را انتخاب کنید ، اما این استخر بادی به واسطه سایز کوچکی که دارد قابل استفاده در حمام می باشد . در ادامه این بخش با نقد و بررسی جامع تر به ویژگی ها ، مزایا و معایب و سایز مشخصه های محصول خواهیم پرداخت .

با توجه به طراحی بادی این استخر ها ، حجم بسته بندی آن ها بسیار کوچک است ، بنابراین به راحتی می توان این محصولات را بسته بندی و نگهداری کرد ، یا آن ها را در مسافرت ها نیز به همراه خود برد . یک استخر بادی به نسبت ابعاد و عمقی که دارد می تواند ظرفیتی متفاوت داشته باشد ، این استخر دارای ظرفیت 132 لیتری است . با توجه به قطر 114 سانتی متری استخر ، شما می توانید از آن به عنوان وان بادی در حمام برای استحما کودک استفاده نمایید . این ویژگی ها تنها در این مدل استخر که سایز کوچک دارد ، میسر است و نمونه های بزرگ نیازمند فضای بیشتری هستند . استخر های بادی از طراحی های مختلفی ساخته می شوند که یکی از پر طرفدار ترین و مقاوم ترین آن ها ، استخر بادی گرد با طراحی سه لایه می باشد .

با توجه به ساختار سه طبقه ای که این استخر بادی دارد ، نام محصول نیز استخر بادی سه لایه آبی کوچک گذاشته شده است ، این نوع طراحی به صورت سه حلقه بادی پرس شده بر روی هم تشکیل شده است ، با توجه به آزمایش هایی که برروی استخر های بادی تک لایه و سه لایه توسط شرکت اینتکس انجام شده است ، طراحان دریافتند که استخر های بادی سه لایه مقاومت بیشتری در برابر وزن آب دارد . هر یک از حلقه ها با استفاده از بهترین دستگاه های پرسینگ به یکدیگر متصل شده است به گونه ای که درزی در آن دیده نمی شود . 

تنها دیواره های این استخر است که به صورت بادی طراحی شده و کف آن غیر بادی است ، کف استخر هایی که به صورت بادی طراحی شده اند ایمنی بیشتری دارند ، اما نیازمند مراقبت بیشتری هستند . برای باد کردن استخر ، نیاز است تا سه حلقه را به صورت مجزا باد کنید ، شما می توانید با خرید پمپ باد ، با سرعت بیشتری استخر را باد کنید . بهتر است از زیرانداز برای راه اندازی استخر استفاده نمایید ، چرا که در صورت زبر بودن زمین ، ممکن است کف استخر ساییده شود . زمین های سنگی ، شنی ، آسفالت و سطح های این چنینی نامناسب ترین و زمین های چمنی ، سرامیکی و خاکی مناسب ترین زمین ها جهت راه اندازی استخر می باشد .

استخر های بادی محصولاتی هستند که در صورت سوراخ شدن و یا پارگی های جزئی می توانید آن را تعمیر نمایید . شرکت اینتکس با در نظر داشتن آسیب پذیری محصولات بادی ، برچسب هایی را با کیفیت عالی طراحی کرده است که با کمک آن می توانید استخر بادی خود را تعمیر کنید . بسته های تعمیراتی شامل لیبل( برچسب ) و چسب مخصوص مایع می باشد که با استفاده از آن می توانید استخر بادی خود را از هر نقطه تعمیر نمایید . نحوه تعمیرات استخر بادی در مطالب و مقالات مرتبط فروشگاه اینتکس آورده شده است که می توانید آن را مطالعه نمایید .

نوع گرد
 قطر 114 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 ظرفیت 132 لیتر
 وزن 1 کیلو گرم
 جنس بدنه PVC طرح چرم
 جنس بخش کناری PVC رنگی
 جنس کف PVC دو لایه
 کف بادی 
 پمپ باد 
 نوع پمپ -
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت اینتکس
 ارگونومی ساخت سه طبقه ای
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

استخر بادی سه لایه آبی کوچک از جالب ترین و البته مقاوم ترین استخر های بادی ساخته شده برای کودکان است که شرکت اینتکس آن را در چندین رنگبندی تولید کرده است که از محبوب ترین آن ها می توان به استخر های بادی سه لایه آبی رنگ ، قرمز رنگ و سبز رنگ اشاره کنیم . هر سه رنگ این استخر بادی در فروشگاه اینترنتی اینتکس موجود بوده و شما می توانید تصاویر و مشخصات آن ها را مطالعه کرده و آن ها را خریداری کنید . هر سه رنگ این استخر بادی تفاوتی با یکدیگر ندارد و تنها تفاوت آن ها در رنگ بوده و ابعاد و عمق آن ها یکسان می باشد . برای اینکه بیشتر با ویژگی ها و خصوصیت های استخر بادی سه لایه آبی کوچک آشنا شوید می توانید ما را در این نقد و بررسی دنبال کنید . 

از ویژگی های بسیار خوبی که استخر های بادی سه لایه دارند و این محصول نیز از آن برخوردار می باشد ، این است که استخر های سه لایه بهتر می توانند در برابر وزن آب مقاوم تر باشند و از این رو می توانند در یک شرایط ایده آل تر وزن آب را تحمل کنند و آسیب نبینند . این در حالی است که استخر های بادی اگر به صورت یک تکه ساخته می شدند ، ممکن بود وزن آب باعث آسیب دیدن آن ها شود . برای همین سعی داشته باشید که استخر های بادی را خریداری کنید که به صورت چند لایه ساخته شده باشند . هر چند فروشگاه اینترنتی اینتکس کار شما را بسیار راحت کرده است ، برای اینکه استخر های بادی خود را از برند های معروف انتخاب کرده است و این برند ها به دلیل اینکه تجربه کاری بسیار بالایی دارند ، استخر هایی با ویژگی ها و با دوام های عالی را تولید می کنند . 

برای همین در خرید استخر بادی از فروشگاه تهران اینتکس تردید نداشته باشید و با اطمینان خرید های خود را انجام دهید . در بخش توضیحات ، در رابطه با ویژگی های استخر بادی سه لایه آبی کوچک مواردی اشاره شد . اما در این بخش قصد داریم تا به چند نکته دیگر در رابطه با استخر بادی سه لایه آبی کوچک اشاره کنیم . این استخر های بادی قابلیت تعمیر دارند و حتی فروشگاه اینتکس نیز آن را با خدمات پس از فروشی همچون تعمیرات تخصصی استخر بادی ارائه کرده است ، برای همین اگر در مواقعی استخر بادی سه لایه آبی کوچک نیز دچار آسیب شد می توانید آن را برای تعمیرات تحویل فروشگاه اینترنتی اینتکس بدهید . ولی یک کار ساده تر نیز وجود دارد و آن هم این است که در صورت آسیب دیدن جزئی بدنه استخر بادی ، شما می توانید از برچسب تعمیرات استفاده کنید . 

استفاده از برچسب تعمیرات بسیار کار ساده و آسانی بوده و شما می توانید در مدت زمان بسیار کمی استخر بادی را برداشته و آن را تعمیر کنید . قسمتی که کف این استخر بادی دارد ، به صورت غیر بادی است و طراحی دولایه دارد ، برای اینکه کمتر آسیب ببیند . معمولا بخش های بادی استخر ها آسیب پذیر تر هستند و از آن جا که بخش کف استخر های بادی با زمین در تماس است ، طراحی بادی آن ها می تواند موجب صدمه رسیدن به استخر های بادی شود . استخر های بادی همچون استخر بادی سه لایه آبی کوچک که ابعاد بسته بندی آن ها بسیار کوچک می باشد ، بهترین و مناسب ترین استخر های بادی کودکان برای استفاده در سفر بوده و شما می توانید به راحتی و بدون مشکل آن ها را برداشته و با خود به سفر ببرید و در فضاهای باز و یا در طبیعت آن را راه اندازی کنید تا کودکان مشغول آب تنی و آب بازی شوند .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...