استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی

bestway 51005

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
820,000 تومان
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی شفاف بست وی محصولی زیبا و کودک پسند برای کودکان بالای 3 سال. استخری ساخته شده از جنس PVC شفاف با طرح های کارتونی بر روی بدنه خود که به صورت سه طبقه ای طراحی شده است. این استخر بادی از بهترین استخر های بادی شرکت بست وی بوده که از وزن بسیار مناسبی بهره می برد. به همین دلیل می توان به راحتی در هر مکانی حمل و راه اندازی نمود. همچنین همراه این استخر بادی یک پمپ باد دستی برای باد نمودن آن قرار داده است.

نوع دیگری از استخر های بادی گرد بست وی استخری ساخته شده با بدنه PVC شفاف بوده که از طرح های کارتونی زیبایی به عنوان روکش در آن استفاده شده است. استخری با ابعاد 183 در 33 سانتی متری که ظرفیت 317 لیتر را به ارمغان آورده است. محصولی که مناسب کودکان بالای 3 سال بوده و از کفی ساده PVC برخوردار است. این کالا دارای وزن 1.7 کیلوگرمی بوده به همین دلیل به راحتی در هر مکانی قابل حمل خواهد بود.

استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی از زیبا ترین استخر های بادی کودک و نوجوان است که به صورت گرد و با طرحی سه لایه ساخته شده است . استخر های بادی محصولاتی شاد و دوست داشتنی برای هر کودکی می باشد که می تواند آن ها را تشویق به بازی های مفرح و لذت بخش کند تا بدین ترتیب در روز های گرم تابستان و در تعطیلات تابستان ، از بازی های اینترنتی و گوشی های موبایل دور شده و بازی های سالم و با نشاط بپردازند ، در این بخش با نقد و بررسی محصول شما را با ویژگی ها و مزایای استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی آشنا می کنیم ، پس اگر قصد خرید استخر بادی دارید ، در ادامه مطلب همراه ما باشید .

یکی از پرطرفدار ترین نوع استخر های بادی ، استخر های گرد هستند که برند های بزرگی چون اینتکس و بست وی با طراحی سه لایه و چند لایه آن ها را با کیفیت بسیار بالا تولید می کنند . بست وی با استفاده از طراحی های سه لایه که در واقع همان حلقه های بادی قرار گرفته بر روی هم می باشد ، سعی کرده است تا دوام دیواره های استخر را ارتقاء ببخشد ، این نوع طراحی حتی در برخی از استخر های بادی مربع یا مستطیلی نیز استفاده می شود . بست وی علاوه بر توجه بسیار زیاد به کیفیت محصول ، به زیبایی آن نیز توجه کرده است چرا که این محصولات بادی برای کودکان تولید شده و می بایست محصولات بسیار زیبا و دوست داشتنی باشند .

به همین منظور بست وی برای ساخت استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی از پی وی سی های ضخیم شفاف و طرح چرم استفاده کرده است . قسمت کف این استخر با استفاده از پی وی سی مات طرح چرم ساخته شده است که به رنگ آبی می باشد ، تا پس از پر شدن استخر با آب ، رنگ آب آبی تر و زیبا تر دیده شود . و اما دیواره های این استخر که همان حلقه های بادی می باشد از پی وی سی ضخیم شفاف و با طراحی زیبای ماهی و موجودات دریایی استفاده شده است تا نور بتواند از دیواره عبور کرده و تلالو آن زیبایی استخر را دو چندان کند . در مدل های دیگر استخر های بادی گرد با همین ابعاد ، طراحی ها و رنگبندی های دیگری نیز استفاده شده است که می توانید در دسته بندی استخر بادی کودک  ، تصاویر آن ها را به همراه مشخصات مشاهده و مطاعه نمایید .

برای راه اندازی این استخر شما می توانید از پمپ های باد دستی استفاده کنید ، این پمپ ها قدرت متوسطی داشته و برای استخر مخرب نیستند ، بلکه پمپ های باد برقی می تواند به استخر آسیب برساند ، همچنین پمپ های باد دستی نیاز به جریان برق ندارند و به راحتی می توانید استخر را راه اندازی و استفاده کنید . البته نگهداری صحیح و استفاده درست از استخر نیز بسیار مهم است که می بایست آن ها را رعایت کنید . نکات مهمی در راه اندازی ، طرز استفاده و نگهداری استخر مطرح است که در ادامه به چندی از آن ها اشاره می کنیم .

  • میزان باد استخر نباید بسیار زیاد و یا بسیار کم باشد .
  • میزان آب استخر بایستی 183 لیتر باشد .
  • بهترین ارتفاع آب استخر به صورت چشمی ، تا بالای حلقه دوم می باشد .
  • برای راه اندازی استخر از پمپ های باد قدرتمند برقی استفاده نکنید .
  • در صورتی که از استخر بادی در محیط های باز استفاده می نمایید از زیرانداز استفاده کنید .
  • به کودکان توصیه کنید تا با جسم های سخت و تیز به بدنه ضربه نزنند .
  • چنگ زدن و یا گاز گرفتن می تواند منجر به پارگی استخر شود .
  • برای تخلیه آب ، دیواره های استخر را تحت فشار قرار ندهید .
  • پس از استفاده از استخر به خوبی آن را شسته و خشک کنید .
  • در زمانی که استخر نیمه پر است ، اقدام به جابجایی استخر نکنید .
  • برای راه اندازی ، حتما هر سه لایه را باد کنید .
  • استفاده از استخر برای کودکان زیر 3 سال توصیه نمی شود .
 نوعخانگی، سفری
ظرفیت 317 لیتر
قطر 183 سانتی متر
ارتفاع 33 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپپمپ دستی
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 3 سال
سایر ویژگی ها وزن بسته بندی: 1.7 کیلوگرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی از استخر های بادی بی نظیر و با طراحی زیباست که شما می توانید آن را برای بازی کودکان در خانه و یا در محیط های باز خریداری کنید . استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی حتی برای استفاده در مسافرت ها نیز کاربرد داشته و شما می توانید این محصول را به راحتی در سفر ها به همراه داشته باشید و در هر جایی که دوست دارید ، آن را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . این استخر بادی به شکل گرد ساخته شده است و می توان گفت که محبوب ترین استخر های بادی نیز طراحی گرد دارند ، به خصوص استخر های بادی که برای رده سنی کودکان ساخته شده اند . برای اینکه بیشتر با استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی آشنا شوید می توانید ادامه این مطلب را دنبال کنید ، برای اینکه به نقد و بررسی کامل محصول خواهیم پرداخت و اطلاعات کامل تری را نسبت به این استخر بادی کسب خواهید کرد . 

استخر های بادی شفاف به دلیل اینکه بدنه شفافی دارند و داخل آب دیده می شود از محبوبیت بالایی برخوردار هستند . این محصول یعنی استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی نیز دارای بدنه ای شفاف است و کودکان می توانند از زیر آب بیرون استخر را مشاهده کنند و یا از بیرون از استخر داخل آن را نگاه بیاندازند . این استخر بادی اگرچه به صورت شفاف طراحی شده است ، ولی بدنه ضخیم و مقاومی دارد ، برای اینکه این بدنه از پی وی سی ساخته شده است و پی وی سی ها بهترین مواد برای تولید کردن استخر های بادی می باشند . بدنه این استخر ضد آب است و اگر برای مدت طولانی در مجاورت با آب باشد و یا دائما داخل آن آب باشد ، باز هم آسیبی به آن وان نخواهد شد . 

استخر های بادی راه اندازی بسیار آسانی دارند ، به خصوص استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی که ابعاد نه چندان بزرگی داشته و در کوتاه ترین زمان ممکن می توانید آن را راه اندازی کنید . شما می توانید این محصول را با استفاده از پمپ باد راه اندازی کنید . حتی برای اینکه شما راحت تر بتوانید این کار را انجام دهید . برای استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی یک پمپ باد دستی قرار داده شده است که یکی از بهترین نوع پمپ ها بوده و شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن آن را راه اندازی کرده و از محصول استفاده کنید . این پمپ های باد به دلیل اینکه به صورت دستی طراحی شده اند ، بدون نیاز به برق کار می کنند و شما می توانید محصول را حتی در زمان هایی که در بیرون از خانه و حتی در حیاط استفاده می کنید، بتوانید با استفاده از پمپ باد آن را سریعا راه اندازی کنید . 

بسته بندی بسیار کوچک این محصول که وزنی کمتر از دو کیلوگرم دارد ، به شما اجازه می دهد تا آن را به خوبی حمل کنید . حتی کودکان نیز می توانند استخر بادی را حمل کرده و از ان استفاده کنند . یک نکته مهم در رابطه با استخر بادی سه لایه شفاف کودک بست وی وجود دارد و آن هم این است که جابجایی استخر بادی فقط در زمانی مجاز است که داخل آن از آب پر نشده باشد . ولی اگر استخر دارای آب باشد ، نباید آن را بلند کنید و یا بر روی زمین بکشید و محصول را جابجا کنید ، زیرا این کار به سادگی می تواند به بدنه استخر بادی آسیب وارد کند و شما را با مشکل مواجه کند . هر چند برای رفع آسیب دیدگی ها شما می توانید از برچسب تعمییرات مخصوص که مناسب برای تعمیر بدنه های پی وی سی می باشد استفاده کنید . این برچسب توسط فروشگاه اینتکس نیز به صورت جداگانه به فروش می رسد .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...