استخر بادی سه لایه طرح ماهی کودک

bestway 51009

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه طرح ماهی کودک از سری استخر های بادی کم حجم و سبک برای سنین کودکان و خردسالان بوده که برای تفریحات آبی قابل استفاده در فضای باز و بسته خواهد بود. این استخر بدنه ای ساخته شده از جنس PVC وینیل داشته که به صورت سه لایه طراحی شده است. هر کدام از لایه های بدنه توسط دریچه باد مجزا راه اندازی می شود. این استخر نه تنها به عنوان استخر آب بلکه به عنوان استخر توپ نیز کاربرد خواهد داشت. محصولی که به دلیل حجم و وزن کم خود راحتی قابل حمل و راه اندازی در هر مکانی خواهد بود.

استخر بادی سه لایه طرح ماهی کودک از سری استخرهای فانتزی برند بست وی می باشد که به تازگی روانه بازارهای جهانی شده است و از کیفیت ساخت بالایی برخوردار است . در ساخت بدنه این محصول از وینیل استفاده شده است که مقاومت بالایی را در برابر فشار و ضربه از خود به نمایش گذاشته است . در ادامه این مطلب قصد داریم تا اقدام به بررسی این محصول نماییم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم پس در ادامه این راه و با تحلیل استخر بادی سه لایه طرح ماهی کودک همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

طراحی بدنه این استخر بادی به صورت کاملا جذاب است و دارای رنگ پس زمینه ای سفید رنگ می باشد که بر روی آن از طرح های ماهی استفاده شده است . لبه این محصول به رنگ آبی می باشد و زیبایی منحصربفردی را به این استخر داده است که در جلب توجه کودک نقش بسزایی را ایفا می کند . لازم به ذکر است که این استخر بادی در رنگبندی های متنوعی روانه بازار شده است که از این رو تنوع سلیقه ای بالایی را پوشش می دهد . همچنین به همراه این استخر بادی یک عدد برچسب تعمییرات نیز برای شما عزیزان در صورت درخواست ارسال می شود که در صورت بروز مشکل و توسط آن به راحتی می توانید اقدام به تعمییر محصول نمایید . شایان ذکر است که استفاده از برچسب تعمییرات لازمه آزموزش دیدن را ندارد و استفاده از آن راحت می باشد .

جنس بدنه :

جنس بدنه یکی از مهمترین فاکتورهایی می باشد که در هنگام خرید محصول به آن توجه می شود زیرا تاثیر بسزایی در طول عمر محصولات دارد . جنس بدنه این محصول از وینیل طرح چرم می باشد که کیفیت و مقاومت بالا را در کنار انعطاف پذیری ایده آل برای شما فراهم می آورد . همچنین به منظور بالا بردن مقاومت این محصول در بخش کف آن از وینیل دو لایه استفاده شده است که استحکام آن را در برابر فشار آب دو چندان کرده است . شایان ذکر است که کف این استخر بادی به صورت باد شو نمی باشد و دارای کف دولایه می باشد .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب استخر :

ابعاد این محصول به مشخصات ( قطر : 122 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که فضای ایده آلی را برای استفاده کودکان فراهم می آورد . لازم به ذکر است که این محصول می تواند بهترین گزینه برای استفاده توسط کودکان در حیاط خانه های شخصی باشد . وزن این محصول 0.8 کیلو گرم و ظرفیت آب آن نیز بالغ بر 167 لیتر است که نشان از استاندارد بودن ساخت آن دارد .

جمع بندی :

این استخر بادی ساخته شده از جنس وینیل می باشد که در سال جاری توسط برند اینتکس روانه بازارهای جهانی شده است . دیواره های این استخر بادی از ساختار سه طبقه استفاده می کند که وینیل به کار رفته در آن انعطاف می باشد و علاوه بر آن دارای مقاومت بسیار بالایی در برابر ساییدگی نیز است . همچنین وزن این محصول بالغ بر 0.8 کیلو گرم می باشد که نشان از سبک بودن آن دارد و در حالت جمع شده فضای بسیار کمی را اشغال می کند و از همین رو می تواند بهترین گزیه برای استفاده در سفر باشد . لازم به ذکر است که خدمات پس از فروش برای تمامی محصولات بادی موجود در نمایندگی اینتکس وجود دارد و از این رو خیال شما را پس از خرید نیز راحت می کند . استخر بادی سه لایه طرح ماهی کودک با برترین کیفیت و قیمت درفروشگاه اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل و یا به صورت حضوری تحویل بگیرید .

نوع گرد
 قطر 122 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 وزن 800 گرم
 ظرفیت 167 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی ندارد
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...