استخر بادی سه لایه کودک

bestway 34250

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی تابستانی کودک محصولی از شرکت بست وی با طراحی بدنه سه لایه از سری استخر های بادی سبک و ساده این شرکت برای سنین 5 تا 12 سال بوده که ساخته شده از جنس PVC با روکش طرح چرم می باشد. محصولی که بدنه ای با کیفیت داشته و در برابر  فشار و دمای مختلف آب مقاوم خواهد بود. این کالا دارای دریچه باد مجزا در هر کدام از لایه های بادی بدنه بوده که به صورت جداگانه ای می توان آن ها را باد کرد. این کالا علاوه بر استخر آب می توان از آن به عنوان استخر توپ نیز برای فرزندان خود استفاده کنید.

شرکت اینتکس از تولید کنندگان محصولات بادی در سراسر دنیا می باشد که در این زمینه از برترین تولید کنندگان می باشد . محصولات این شرکت از جنس پی وی سی می باشند زیرا پی وی سی دارای استحکام بالایی بوده و همچنین قابلیت انعطاف پذیری بالایی نیز دارد . استخر بادی کودک اینتکس نیز از محصولات این شرکت می باشد که در ادامه به بیان مزایا و معایب آن خواهیم پرداخت . 

طراحی و ارگونومی ساخت

طراحی این استخر همانند استخر های دیگر شرکت اینتکس می باشد و نسبت به قیمت پایین خود یک محصول ایده آل می باشد .طراحی  این استخر به صورت دایره بوده و در هر مکانی ، حتی محل های کوچک می توان از آن استفاده نمود . رنگ آمیزی استفاده شده در این استخر به گونه ای می باشد که توجه هر کودکی را به خود جلب خواهد کرد . این استخر از رنگ آبی و طرح موجودات دریایی تشکیل شده است که این طرح ها این استخر را به یک محصول ایده آل برای کودکان تبدیل نموده است و همچنین سه لایه بودن استخر موجب زیبایی دوچندان آن شده است . 

جنس بدنه 

بدنه ی این محصول از پی وی سی بوده و دارای استحکام بالایی در برابر فشار و ضربه می باشد . بخش زیرین این محصول از جنس پی وی سی دولایه می باشد و مقاومت بالایی در برابر ضربه و فشار دارد . بخش کناری این استخر نیز از جنس پی وی سی طرح دار می باشد که زیبایی خاصی را به استخر بخشیده است . همچنین بدنه ی این محصول نیز از پی وی سی طرح چرم می باشد . دلیل استفاده از پی وی سی در محصولات بادی این می باشد که پی وی سی در عین زیبایی و استحکام ، قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی می توان از آن استفاده کرد . 

ابعاد و ظرفیت آب

ایناستخر کودک گرد اینتکس دارای 122 سانتی متر قطر و 25 سانتی متر ارتفاع می باشد که مناسب برای استفاده کودکان می باشد . در بدنه و ساخت این محصول ، قسمت اضافی مشاهده نخواهید کرد و از تمامی فضای استخر به خوبی استفاده شده است . ظرفیت آب این استخر بادی نیز 190 لیتر می باشد که مناسب برای استخری با این عمق می باشد . وزن این استخر 800 گرم بوده و به راحتی می توان آن را جابجا کرد و از آن استفاده نمود . 

نحوه مراقبت و راه اندازی

برای مراقبت از این محصول می بایست آن را از اشیاء تیز دور نگهداری کرد زیرا باعث سوراخ شدن آن خواهند شد . البته در صورت بروز مشکل و یا سوراخ شدن نیز می توانید به کمک بسته ی تعمیراتی که همراه محصول وجود دارد آن را تعمیر کرده و از آن استفاده کنید . برای راه اندازی محصول نیز می بایست پس از خارج نمودن محصول از جعبه ی خود ، آن را بر روی سطحی صاف قرار داده و اقدام به اتصال پمپ باد به آن کنید . در هنگام باد شدن نیز می توانید با فشار دادن از میزان باد آن مطلع شوید و به میزان دلخواه آن را باد کنید . 

جمع بندی

استخر بادی گرد کودک اینتکس محصولی با کیفیت و با مقاومت بالا می باشد که مناسب برای استفاده در ویلا ، بالکن و یا پشت بام می باشد . این استخر مناسب برای کودکان تا سنین 5 تا 12 سال بوده و می توان با خیال راحت از آن استفاده نمود .برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این محصول و یا محصولات دیگر می توانید با همکاران ما تماس برقرار کنید تا شما را راهنمایی کنند .

نوعخانگی، سفری
ظرفیت 190 لیتر
قطر 122 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
جنس رویه PVC با رویه طرح چرم
جنس بخش کناری PVC شفاف طرح دار
جنس کف PVC دولایه
پمپ 
نوع پمپ -
ساک حمل 
سنین مورد استفاده بالای 5 تا 12 سال
سایر ویژگی ها ساخت شرکت بست وی
 وزن بسته بندی: 800 گرم
 دارای ساختار سه طبقه ای
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...