استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157

PC-67554

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 سانتی متر یکی از مناسب ترین استخر های بادی برای تفریحات آبی و حتی توپی در فضای باز بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با رویه طرح دار می باشد. این محصول دارای ساختار بدنه سه لایه بوده که هر لایه از بدنه از دریچه باد مجزایی برخوردار می باشد. بنابر این برای راه اندازی این استخر می بایست از هر سه دریچه باد استفاده نمایید. این کالا در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن بوده و به وسیله کوچکترین پمپ های باد قابل راه اندازی خواهد بود.

استفاده از طراحی طراحی سه لایه برای تولید این استخر بادی کودک سبب شده است تا این استخر دوام و استحکام بالایی را در برابر تحمل وزن آب دارد ، به همین دلیل نیز تولید کنندگان استخر های بادی که ارتفاع بیشتری را برای استخر در نظر دارند با طراحی چند لایه استخر های خود را تولید می کند . جابجایی و حمل این استخر نیز بسیار ساده بوده که می توانید در سفر ها نیز آن را به همراه خود به سفر ببرید . از این محصول می توانید به عنوان استخر توپ نیز استفاده کنید .

راهنمای خرید استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157

در خرید استخر بادی خود به خصوص استخر بادی کودک ، حتما به رده سنی محصول توجه داشته باشید ، استخر های بادی در ابعاد مختلفی طراحی و تولید شده اند که هر یک از آن ها بر همین اساس برای یک رده سنی خاص قابل استفاده می باشد که شاید استفاده از آن توسط کودکان سنین کوچک تر خطرناک باشد و یا سنین بیشتر فضای کافی را برای بازی کردن و تفریحات آبی خود نداشته باشند .

به عنوان مثال استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 مناسب برای سنین بالای 3 سال می باشد و استفاده از آن برای بزرگسالان نیز توصیه نمی شود . بهتر است استخر های خود را از برند های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن مطمعن باشید .

طریقه راه اندازی استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157

استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 در بسته بندی و در کارتن شرکت قرار گرفته است که پس از خرید می توانید آن را راه اندازی کنید . استخر های بادی همانطور که از نامشان مشخص است ، محصولات بادی هستند که نیاز به باد کردن و راه اندازی دارند . این ویژگی خوب می تواند به شما اجازه دهد تا پس از هر بار استفاده استخر را در ابعاد کوچک بسته بندی کرده و آن را نگهداری کنید ، بدون اینکه فضای زیادی را اشغال کند .

ساختار استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 به صورت سه لایه بوده و در هر بخش آن دریچه ای مجزا برای راه اندازی قرار گرفته است که می توانید به راحتی از آن طریق استخر را راه اندازی کنید . شما می توانید از پمپ های باد دستی استخر را راه اندازی کنید ، پمپ های دستی مخصوص محصولات بادی دارای سری سوزنی هستند که با اتصال آن به دریچه باد می توانید استخر را راه اندازی کنید . همچنین شما می توانید با دهان نیز استخر بادی را باد کنید .

نگهداری و مراقبت استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157

در بخش نقد و بررسی توضیحات کاملی در رابطه با جنس استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 و ویژگی ها و خصوصیات آن ارائه شده است که بر این اساس می توان به آسیب پذیر بودن آن در برابر اجسام تیز و برنده اشاره کرد . بنابراین توصیه مهم در نگهداری و استفاده از استخر این است که از برخورد این اجسام جلوگیری کرده و حدالامکان از زیرانداز استفاده کنید .

از سوی دیگر توصیه می شود که میزان باد استخر نه خیلی زیاد و نه خیلی کم باشد . توجه داشته باشید که ظرفیت آب استخر 302 لیتر است که به صورت چشمی تا بالای حلقه دوم را پر خواهد کرد . به این موضوع توجه داشته باشید هنگامیکه استخر از آب پر است ، جابجایی آن می تواند سبب پارگی و آسیب دیدن استخر شود به خصوص اگر استخر در زمینی زبر راه اندازی شده باشد .

تعمیرات استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157

با توجه به امکان آسیب دیدن استخر های بادی ، شرکت های تولید کننده مطرح مانند اینتکس و بست وی برای استخر های بادی خود برچسب هایی را طراحی کرده اند که می توانید با استفاده از آن ها به سادگی بخش آسیب دیده استخر را تعمیر کنید و مانع از خروج باد شوید . استخر های بادی در صورت سوراخ شدن عملکرد خود را از دست داده و نیاز است تا تعمیر شوند . این برچسب ها عمدتا از جنس بدنه استخر بوده که با چسب مخصوص مایع می توانید استخر را پنچرگیری کنید .

استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 از نمونه استخر های بادی گرد یک متر و نیمی است که برای سنین بالای سه سال طراحی شده و می تواند بستر آبی ایده آل و مناسبی برای آن ها باشد . استخر های بادی همانطور که از نامشان مشخص است دارای بدنه بادی هستند که قبل از استفاده نیاز است تا مخازن باد شونده آن را باد کنید تا راه اندازی شده و قابل استفاده شود .

نوع طراحی هر استخری با توجه به ایده طراحان متفاوت است ، همین موضوع نیز باعث شده تا تنوع بسیار بالایی را در استخر های بادی داشته باشیم . در این بخش قصد داریم تا ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157 را در قالب نقد و بررسی جامع به شما عزیزان معرفی نماییم .

تولید استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157

همانطور که از نام محصول مشخص است نوع طراحی و تولید این استخر به صورت سه لایه صورت گرفته است ، منظور از سه لایه بودن ، ضخامت بدنه و لایه لایه بودن آن نیست ، بلکه سه حلقه بادی قرار گرفته بر روی هم است که تشکیل دیواره استخر را داده اند ، علت اینکه از طراحی سه لایه برای ساخت این استخر استفاده شده این است که دیواره ها استحکام به مراتب بیشتری در برابر وزن آب داشته باشند ، این ویژگی درابتدا توسط شرکت مورد تست قرار گرفت و سپس به تولید انبوه رسید به طوریکه شرکت های بزرگی چون اینتکس و بست وی نیز از طراحی چند لایه برای ساخت استخر های گرد یا مستطیلی خود استفاده می کنند .

با توجه به اینکه هر لایه محفظه ای جداگانه دارند نیاز است تا برای راه اندازی آن هر یک را به صورت مجزا راه اندازی نمایید . با توجه به ابعاد نسبتا کوچک استخر حتی نیازی به پمپ های باد نداشته باشید اما اگر قصد دارید تا محصول را با سرعت بیشتری راه اندازی نمایید می توانید از پمپ های باد دستی مخصوص محصولات بادی که توسط فروشگاه اینتکس نیز به فروش می رسد خریداری نمایید . پمپ های باد برقی ممکن است بر اثر قدرت بالایی که دارند در صورت خاموش نکردن به موقع باعث آسیب دیدن بدنه استخر شوند .

جنس استخر بادی سه لایه کودک با قطر 157

این استخر از پی وی سی ساخته شده است ، البته بهتر است بدانید که پی وی سی همان وینیل است و تفاوتی ندارد . این اجناس توسط شرکت های بزرگ محصولات بادی به ماده اولیه اصلی برای ساخت محصولات تبدیل شده اند زیرا ویژگی ها و خصوصیات بسیار عالی pvc باعث شده تا تمامی محصولات بادی که انسان با آن در تماس است را از آن تولید کنند .

پی وی سی کاملا ضد آب و ضد حساسیت می باشد از این رو برای سلامت پوست کودکان ضرری ندارد همچنین در صورت استفاده مداوم نیز پوسیده یا ضعیف نمی شود . طراحی چاپی بیرون استخر ثابت بوده و حتی در دراز مدت نیز ضعیف یا پوسیده نخواهد شد .

سخن پایانی

استفاده از استخر بادی کودک فوق در تمامی فصول امکان پذیر است ، شما می توانید در فصول گرم سال از محصول به عنوان استخر آب و در فصول سرد سال از استخر به عنوان استخر توپ استشفاده کنند ، با این تفاوت که شما می توانید استخر را در خانه راه اندازی کنید و داخل آن را با توپ های رنگی زیبا پر کنید .

میزان آب استخر باید تا بالای حلقه دوم باشد ، بهتر است زیراندازی را برای استخر در نظر بگیرید ، مخصوصا زمانی که استخر را در محیط های خارج از خانه و یا در زمین های زبر و سنگی راه اندازی میکنید . این محصولات تعمیر شدنی بوده و به همین منظور در داخل کارتن تعدادی برچسب تعمیرات قرار گرفته است .

نوعخانگی
ظرفیت 302 لیتر
قطر 157 سانتی متر
ارتفاع 25 سانتی متر
سازنده بست وی
جنس بدنه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل طرح دار
جنس کف وینیل دو لایه 
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی ها مناسب سنین بالای 3 سال
 دارای سه دریچه باد مجزا
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 ساختار بدنه سه لایه
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...