استخر بادی سه لایه کوچک طرح ماهی

bestway 51008

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی سه لایه کوچک طرح ماهی یک استخر بادی با دو قابلیت می باشد. علاوه بر این که می توانید ان را پر از اب کرده و بازی کنید ، می توانید از ان به عنوان استخر توپ هم استفاده کرده و لحظات شادی را برای کودک خود بسازید. این استخر بادی یکی از محصولات جدید شرکت بست وی بوده که جنس ان از وینیل دو لایه می باشد که علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر نور خورشید نیز استحکام خوبی دارد. همراه با این محصول برچسب تعمیرات هم وجود دارد که در صورت بروز هر گونه مشکل بتوانید ان را درست کنید. شکل ظاهری این محصول مانند سه حلقه گرد روی هم بوده که بالا ترین لایه ابی رنگ است و دو لایه دیگر برگرفته از تصاویر انواع مختلف ماهی ها می باشد که زیبایی این محصول را دو چندان کرده است. کف این استخر بادی هم ابی رنگ است. این محصول مناسب برای کودکان بالای 2 سال بوده که می توانید لحظات زیبایی را برای کودک خود خلق کنید. هم چنین به دلیل داشتن وزن کم می توانید به راحتی در منزل ، ویلا و هر مکان دیگری از ان استفاده کنید. این محصول بی نظیر را با کیفیت بالا اکنون از سایت فروشگاه اینتکس می توانید خریداری نمایید.

استخر بادی سه لایه کوچک طرح ماهی یکی از بهترین گزینه ها برای استفاده به عنوان وان کودک و یا استخر های توپ علاوه بر استخر کودک می باشد که توسط برند بست وی به بازار عرضه شده است . در واقع با خرید این محصول شما صاحب یک محصول چندجانبه می باشد و با یک تیر چند نشان می زنید . در ادامه این مطلب قصد داریم تا به بررسی این استخر بادی کودک بپردازیم و شما را در خرید استخر بادی راهنمایی کنیم تا به اطلاعاتی کامل اقدام به خرید و انتخاب محصول نمایید پس در ادامه این راه همراه ما باشید .

طراحی و آرگونومی ساخت :

ساختار ظاهری این استخر بادی به صورت دایره ای شکل می باشد که فضایی با ارتفاع کم و ایده آل را برای آب تنی کودک خرسال فراهم می آورد . رده سنی استفاده از این محصول توسط کمپانی تولید کننده برای کودکان بالای دو سال در نظر گرفته شده است اما با توجه به ابعاد و صلاح دید خود می توانید از این محصول برای کاربرد های مختلف استفاده نمایید . دیواره های بیرونی این استخر بادی دارای طرح هایی از ماهی های دریایی می باشد که لبه آن به رنگ آبی در آمده است . ساختار دیواره های این استخر بادی به صورت سه طبقه می باشد و برای باد کردن آن از محفظه های جداگانه استفاده شده است که روند راه اندازی را به سرعت امکان پذیر می کند . لازم به ذکر است که کف این محصول به صورت بادی نمی باشد و از وینیل دولایه در کف استخر بادی استفاده شده است که استحکام این محصول را بیش از پیش افزایش داده است .

جنس بدنه :

جنس بدنه این محصول که یکی از مهمترین مسائلی می باشد که در هنگام انتخاب استخر بادی مجهز ، خریداران به آن توجه می نمایند از نوع وینیل می باشد . وینیل یکی از محبوب ترین و پر کاربردترین محصولاتی است که از محبوبیت بالایی در میان خریداران و تولیدکنندگان برخوردار است . برند بست وی با توجه به سابقه بالایی که در تولید محصولات بادی دارد در بخش کف این استخر بادی از وینیل دولایه استفاده شده است که استحکام بسیار بالایی را در برابر فشار آب و ضربه فراهم می آورد و از این رو خیال خریداران را راحت کرده است .

ابعاد ، وزن و ظرفیت آب :

ابعاد این استخر بادی به مشخصات ( قطر : 102 سانتی متر و ارتفاع : 25 سانتی متر ) می باشد که برای استفاده کودکان مناسب می باشد . با توجه به این ابعاد این استخر بادی می تواند بهترین گزینه برای استفاده در خانه باشد . لازم به ذکر است که این استخر بادی دارای وزن بسیار سبکی می باشد و با توجه به وزن 0.65 کیلوگرمی که دارد به راحتی قابل جا به جایی می باشد . همچنین این محصول در حالتی که خالی از باد می باشد ابعاد بسته بندی بسیار کوچکی دارد و به راحتی قابل جا به جایی در مسافرت ها می باشد .

جمع بندی :

این محصول به تازگی و توسط برند بست وی برای کودکان بالای دو سال روانه بازار شده است . در ساخت بدنه این محصول از وینیل استفاده شده است که از کیفیت بالایی برخوردار می باشد . ابعاد این استخر بادی مطابق با استانداردهای جهانی می باشد و می توانید با خرید آن چند نشان بزنید و از آن به عنوان وان بادی و استخر توپ نیز استفاده نمایید . ظرفیت آب جای گرفته شده در این استخر بادی برابر با 101 لیتر است که این ظرفیت ابعاد نود درصدی استخر را فرا می گیرد . استخر بادی سه لایه کوچک طرح ماهی در نمایندگی محصولان بادی اینتکس موجود می باشد که پس از بررسی اطلاعات و مشاهده تصاویر می توانید آن را خریداری کرده و درب منزل تحویل بگیرید .

 نوع گرد
 قطر 102 سانتي متر
 ارتفاع 25 سانتي متر
 وزن 650 گرم
 ظرفیت 101 لیتر
 جنس بدنه وینیل 
 جنس بخش کناری وینیل
 جنس کف وینیل دو لایه
 کف بادی ندارد
 پمپ باد ندارد
 نوع پمپ -----
 ساير ويژگي ها ساخت شرکت بست وی
 قابلیت استفاده به عنوان وان
 ساختار سه طبقه ای
 قابل استفاده به عنوان استخر توپ
 اقلام همراهدفترچه راهنما ، برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...