استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی

bestway 54134E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی از سری استخر های بادی بزرگ با طراحی بدنه مستطیلی بوده که ساخته شده از جنس PVC وینیل با ضخامت بالا می باشد. این محصول یکی از استخر های بادی تفریحی برای استفاده در فضای باز منزل بوده که در داخل بدنه خود از چند صندلی بادی متصل به بدنه بهره مند می باشد. این صندلی های بادی به وسیله دریچه باد های مجزا قابل راه اندازی می باشند. همچنین 4 جای مخصوص قرار دادن بطری روی لبه بدنه استخر تعبیه شده که از آنها می توان برای نگهداری اشیای کوچک و قیمتی نیز استفاده نمود.

این استخر بادی بزرگ خانوادگی در قسمت کف خود از دریچه مخصوص تخلیه آب بهره برده که به راحتی می توان از این قسمت اقدام به تخلیه آب استخر کرد. این استخر بادی به سویله پمپ باد های برقی محصولات بادی در کمترین زمان ممکن قابل راه اندازی می باشد.

نام محصول : استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی کد محصول : bestway 54134E استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی از سری استخر های بادی سایز بزرگ طراحی شده برای مصارف چند نفره خانوادگی و گروهی می باشد که اینتکس با بهترین طراحی آن را تولید کرده است . در میان انواع استخر های بادی کودکی که بست وی تولید کرده است ، می توان انواع استخر های بادی بزرگسال را با ابعاد بزرگ مشاهده و خریداری کرد که از نظر دوام و طول عمر بسیار عالی هستند و می تواند بستری آبی را برای چند فرد بزرگسال برای آب تنی و ریلکس کردن در حیاط خانه ، باغ و ویلا ایجاد کند .

در ادامه با ما همراه باشید تا با ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی آشنا شوید . مشخصات ظاهری این استخر همانطور که در تصویر قابل مشاهده است به صورت مستطیلی طراحی شده که در قسمت داخل آن دو صندلی بادی تک نفره و یک سکو یا پله در قسمت روبروی صندلی قرار گرفته است که افراد می توانند بر روی آن ها نشسته و ساعت های طولانی تری را به آب تنی و استراحت بپردازند . به صورت استاندارد و با توجه به ابعاد محصول و چیزی که شرکت بست وی مشخص کرده است ، تعداد 4 فرد بالغ می توانند از استخر استفاده کنند . به طوریکه حتی می توانند پاهای خود را نیز دراز کنند بدون اینکه مزاحم دیگر افراد شوند .

لازم به ذکر است که صندلی های بادی این استخر بادی اینتکس به صورت سرخود طراحی شده است یعنی به بدنه اصلی استخر متصل است بنابراین نمی توان آن را جدا کرد . اما مخزن باد شونده آن ها جدا بوده و دریچه ای مجزا جهت راه اندازی دارند ، از این رو شما می توانید به دلخواه صندلی ها را باد کنید یا حتی ان ها را راه اندازی نکنید تا سطح کف استخر یکدست و مسطح شوند .

لازم به ذکر است که صندلی های بادی استخر دارای محدودیت وزنی نیستند و چه بسا بهتر است زمانی که استخر از آب پر می باشد از صندلی استفاده کنید . ایستادن بر روی صندلی و یا پریدن بر روی آن می تواند منجر به آسیب دیدن شود . دوام و مقاومت بسیار عالی است استخر در وهله اول مرتبط با جنس بسیار مرغوب محصول می باشد ، زیرا استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی از پی وی سی ساخته شده است .

بست وی همواره سعی کرده تا بیشتر محصولات بادی خود را با pvc یا وینیل تولید کند . این محصول کاملا ضد آب و ضد حساسیت است که در برابر فشار و وزن بالا و همچنین نور خورشید مقاوم است ، این وِیژگی های خوب باعث شده است از پی وی سی ها برای ساخت محصولات بادی استفاده کنند .

ضد آب بودن بزرگ ترین مزیت این جنس است که باعث شده تا استخر های بادی ، جکوزی بادی ، تشک بادی روی آب ، استخر ایزی ست ، وان بادی و ... را از این جنس تولید کنند . با توجه به اینکه مواد تشکیل دهنده pvc غیر شیمیایی است ، حساسیت های پوستی در این اجناس وجود ندارد بنابراین اگر پوست حساسی نیز دارید نگران نباشید .

این ویژگی موجب برتری پی وی سی نسبت به مواد پلاستیکی دیگر شده است . شما می توانید ازاستخر بادی خانواده خود در فضای باز و در معرض نور خورشید قرار دهید زیرا اشعه های خورشیدی و همچنین حرارت آن ، آسیبی به استخر نخواهد رساند . در واقع می توان گفت که به خودی خود ، عوامل محیطی نمی توانند به استخر آسیب وارد کنند ، بلکه خود ما هستیم که می توانیم به استخر آسیب وارد کنیم . ساییدگی ، برخورد اجسام تیز و زبر با بدنه ، نزدیک کردن وسایل داغ و عوامل اینچنینی باعث آسیب دیدن استخر خواهند شد .

با توجه به اینکه ابعاد و ظرفیت این استخر بزرگ است ، معمولا به صورت طولانی مدت از استخر استفاده می شود بنابراین زمین مسطح و تمیزی را برای راه اندازی در نظر بگیرید . حدالامکان از زیرانداز استفاده کنید و در صورتی که استخر پر است از جابجایی آن و کشیده شدن بر روی زمین خودداری کنید . برای تخلیه آب از دریچه تخلیه استفاده نمایید . برای راه اندازی راحت تر می توانید از پمپ های باد استفاده نمایید . اقلام همراهی در کنار استخر مانند برچسب تعمیرات قرار گرفته است که در صورت نیاز می توانید از آن استفاده کنید .

نوعخانگی
ظرفیت 969 لیتر
طول 305 سانتی متر
عرض 183 سانتی متر
ارتفاع 53 سانتی متر
جنس رویه وینیل طرح چرم
جنس بخش کناری وینیل طرح چرم
جنس کف وینیل دو لایه
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای صندلی های بادی سرخود
قابلیت استفاده برای تمام سنین
دارای جای مخصوص بطری
دارای دریچه تخلیه آب
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی از بهترین و محبوب ترین استخر های بادی شرکت بست وی می باشد که با طراحی متفاوتی ساخته شده است و جزء بزرگترین استخر های بادی است که این برند تولید شده است . استخر های بادی بست وی خانوادگی در دسته استخر های سایز بزرگ هستند که شما می توانید به صورت چند نفره از آن ها استفاده کنید . برای همین است که به آن ها استخر بادی بزرگسال و یا استخر بادی خانوادگی گفته می شود . این محصولات بادی دارای ویژگی های بسیار خوبی هستند که این ویژگی ها به مراتب در استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی بسیار زیاد است . به همین منظور در ادامه مطلب به نقد و بررسی کاملی از این محصول بادی خواهیم پرداخت . 

این استخر بادی به صورت مستطیلی ساخته شده است و بدنه آن ها بسیار مقاوم می باشند ، زیرا به دلیل اینکه سایز استخر بادی بزرگ است ، شرکت بست وی نیز برای ساخت این محصول از لایه های ضخیم پی وی سی استفاده کرده است . اگر بخواهیم به صورت تخصصی نسبت به جنس بدنه این محصول با سایر استخر های بادی نظر بدهیم می توان گفت که استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی بسیار لایه های ضخیم تری نسبت به سایر مدل ها دارند . دلیل آن هم همانطور که می دانید و گفته شد ، بزرگ بودن استخر بادی می باشد . بزرگ بودن و داشتن عمق زیاد در استخر می تواند باعث شود که ظرفیت استخر نیز چندین برابر بشود ، برای همین باید استخر بادی دارای بدنه ای ضخیم باشد تا بتواند به خوبی وزن های بالا را به مانند وزن آب تحمل کند . 

برای ساخت این محصول از پی وی سی های رنگی و مات استفاده شده است که طراحی چرمی دارد . در ساخت این محصول از رنگ های سفید و آبی برای تولید بدنه استخر استفاده شده است . دیواره های داخلی و بیرونی استخر از رنگ آبی و کف استخر بادی از رنگ سفید برخوردار می باشد . از مهم ترین ویژگی هایی که استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی دارد ، می توان به داشتن صندلی هایی اشاره کرد که در داخل استخر قرار گرفته اند . از آن جا که این محصول برای رده سنی بزرگسالان و استفاده خانوادگی طراحی شده است ، این صندلی ها از سوی شرکت بست وی طراحی شده و در کف استخر قرار داده شده است تا شما بتوانید برای استراحت کردن و ریلکس کردن در داخل استخر ، بتوانید از آن ها استفاده کرده و یک نشیمنگاه فوق العاده نرم و خوبی را داشته باشید . 

به دلیل بزرگ بودن این استخر بادی ، یک دریچه تخلیه آب برای محصول در نظر گرفته شده است تا ظرفیت بالای آب این استخر را که نزدیک به هزار لیتر است را در سریع ترین زمان ممکن تخلیه کنید . این استخر بادی سبک و قابل حمل است و شما می توانید آن را در هر جایی که دوست دارید راه اندازی کرده  و استفاده نمایید . همچنین استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی یکی از عمیق ترین استخر های بادی است که شما می توانید خریداری کنید . 

معمولا استخر های بادی به دلیل اینکه طراحی بادی دارند و بدنه آن ها به صورت بادی است ، عمدتا عمق زیادی را نمی توان برای آن ها متصور بود ، به همین منظور است که شما عمدتا استخر های بادی را با عمق هایی کمتر از 60 سانتی متر خواهید داشت . این عمق نیز برای کودکان بسیار عالی بوده و بزرگسالان نیز بیشتر برای نشستن و دراز کشیدن می توانند از این استخر ها استفاده کنند . برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی صندلی دار خانوادگی بست وی می توانید با فروشگاه اینتکس تماس بگیرید .

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...