استخر بادی طرح حیوانات کودک بست وی

bestway 53055E

(دیدگاه {{model.count}} کاربر)
تعداد
نوع
ناموجود
  • {{value}}
کمی صبر کنید...

استخر بادی طرح حیوانات کودک بست وی از سری مجموعه بازی های بادی برای سنین کودکان و خردسالان بوده که به منظور تفریحات آبی در منزل و فضای باز در فصول گرما تولید و عرضه شده است. این محصول یکی از مناسب ترین وسیله های سرگرمی کودکان بوده که دارای سرسره بادی سرخود و همچنین عروسک های بادی طرح حیوان که به بدنه اصلی متصل می باشند بهره می برد. یکی از این عروسک های بادی دارای آبپاش سرخود بوده که با وصل کردن شلنگ آب به آن عمل پخش کردن آب را مانند یک فواره به داخل استخر انجام می دهد.

محصولی که علاوه بر وزن کم خود دارای حجم بسیار مناسبی در حالت جمع شده بوده تا امکان حمل و استفاده در هر مکان مورد نظری وجود داشته باشد . راه اندازی آن نیز بسیار ساده است که می توانید با استفاده از یک پمپ باد دستی به سرعت استخر بادی را راه اندازی و از آن استفاده کنید . ابعاد بزرگ این استخر می تواند اجازه بازی چند کودک به صورت همزمان را فراهم کند . توضیحات بیشتر را می توانید در بخش نقد و بررسی مطالعه فرمایید . برای کسب اطلاع از قیمت استخر بادی و موجود بودن آن با فروشگاه تماس بگیرید .

تفاوت استخر بادی با مجموعه تفریحات آبی

شاید در جستجو های خود در فروشگاه تهران اینتکس برای خرید استخر بادی با نام های دیگری نیز مانند مجموعه تفریحات آبی بادی نیز برخورد داشته باشید که در این بخش به تفاوت آن ها خواهیم پرداخت . محصولاتی که صرفا نام استخر بادی دارند ، عمدتا تنها به عنوان یک استخر که می تواند مقدار زیادی آب را در داخل خود نگهداری کند تا کودکان به بازی ها و تفریحات آبی خود بپردازند .

اما در مجموعه تفریحات آبی ، در کنار استخر بادی که عمدتا مساحت زیاد و عمق کمی دارد ، سرسره و اشیاء و لوازم دیگری نیز قرار گرفته است که کودک می تواند در کنار استخر با آن ها نیز بازی کند . به عنوان مثال در استخر بادی طرح حیوانات کودک بست وی سرسره بادی وجود دارد که کودک می تواند از آن سر خورده و به سمت استخر هدایت شود . همچنین این استخر دارای آبپاش و چندین توپ رنگی برای بازی و هدف گیری عروسک های بادی کناری استخر دارد .

در خرید استخر بادی به چه نکاتی توجه داشته باشیم ؟

در خرید استخر بادی بایستی به رده سنی استخر های بادی توجه داشته باشید چرا که هر استخری مناسب برای سنین خاصی بوده که از سمت تولید کننده و همچنین توسط فروشگاه تهران اینتکس مشخص شده است ، بنابراین حتما به این موضوع توجه داشته باشید . از سوی دیگر نیاز است تا استخر های بادی خود را از برند های معتبر خریداری کنید تا از کیفیت آن اطمینان کامل را داشته باشید . همچنین جنس ساخت استخر بادی نیز بسیار مهم است .

بهترین برند های استخر بادی

برند های تولید کننده فراوانی در سراسر دنیا در تولید استخر بادی فعالیت دارند که تعداد انگشت شماری از آن ها از برند های سرشناس و بسیار محبوب در بازار هستند که در راس آن ها شرکت های بست وی و اینتکس قرار دارند . محصول بادی فوق یعنی استخر بادی طرح حیوانات کودک نیز توسط برند بست وی آمریکا تولید شده است که از بهترین تولید کنندگان بوده و همواره محصولاتی درجه یک و با کیفیت عالی را تولید کرده و در همه جای دنیا از محبوبیت ویژه ای برخوردار است .

راه اندازی استخر بادی و نکات مهم

استخر های بادی نیاز به راه اندازی دارند تا قابل استفاده شوند ، در هنگام خرید استخر بادی شما این محصولات را در بسته بندی ها مشاهده می کنید که پس از خرید می توانید آن را باز کرده و به روش های مختلفی آن را راه اندازی کنید . با توجه به خسته کننده بودن راه اندازی استخر بادی با باد دهان شما می توانید از پمپ های باد به خصوص پمپ های باد دستی که قیمت پایین تری داشته و نیازی به برق ندارند نیز استفاده کنید ، به همین دلیل در حیاط و حتی در مسافرت ها که برقی وجود ندارد می توانید با استفاده از پمپ های باد دستی نیز استخر را راه اندازی کنید . بهتر است از زیرانداز ها استفاده کرده و زمانی که استخر پر از آب است آن را جابجا نکنید .

استخر بادی طرح حیوانات کودک بست وی از سری مجموعه استخر های بادی شرکت bestway می باشد که نه تنها یک استخر ایده آل برای کودک است بلکه دارای وسایل بادی دیگری است که می تواند بازی های شادتری را برای کودک به ارمغان بیاورد . در این بخش قصد داریم تا در قالب یک مطلب به نقد و بررسی کامل استخر بادی طرح حیوانات کودک بست وی بپردازیم و ویژگی ها و مشخصه های آن را مورد بررسی قرار دهیم . پس اگر قصد خرید استخر بادی طرح حیوانات کودک بست وی را دارید در ادامه همراه ما باشید .

طراحی و ساخت استخر بادی طرح حیوانات کودک بست وی

این استخر به صورت بیضی طراحی شده است که در لبه های بادی آن طراحی حیوانات عروسکی چون قورباغه ، حلزون و یک چهار چوب خانه طراحی شده است که جذابیت استخر را افزایش داده است . این طرح های بادی عروسکی متصل به لبه استخر هستند و با راه اندازی استخر باد شده و راه اندازی می شوند . و اما در کنار این عروسک های بادی ، سرسره ای نیز در کنار محصول طراحی شده است که می توان با استفاده از آن سر خورده و به داخل آب هدایت شد . وجود سرسره در این استخر می تواند جذابیت محصول را برای کودک دو چندان کند زیرا سرخوردن و افتادن داخل آب می تواند بسیار لذت بخش باشد .

لازم به ذکر است که بر خلاف عروسک های بادی ، قسمت سرسره محصول به صورت مجزا طراحی گردیده است ، به همین دلیل کودک می تواند به دلخواه از سرسره استفاده کند و یا حتی آن را راه اندازی نکند . در صورتی که از سرسره بادی استفاده نشود ، فضای بیشتری در اختیار کودکان در داخل استخر قرار خواهد گرفت زیرا قسمتی از سرسره در داخل استخر قرار گرفته و فضایی را اشغال می کند . قسمتی از سرسره به صورت فرو رفته است تا بتوان آن را در لبه استخر قرار داد بدون اینکه موجب برهم زدن لبه استخر شود .

ویژگی ها و خصوصیات استخر بادی طرح حیوانات کودک بست وی

سرسره این محصول با لایه های داخلی مقاوم ساخته شده است که آن را از حالت تو خالی بودن خارج کرده است ، به همین دلیل سرسره به خوبی می تواند وزن کودکان را تحمل کند . برای ساخت سرسره از طراحی های تشک و تخت های بادی و تشک های جامپینگ بادی استفاده شده است ، بنابراین نگران استحکام سرسره نباشید . البته توصیه می کنیم که نوجوانان نباید از سرسره استفاده کنند .

در قسمت لبه بادی استخر دریچه ای طراحی شده است که از آن طریق می توانید استخر و تمامی قسمت های عروسکی حیوانات را راه اندازی نمایید .در قسمت گل های رنگی و عروسکی این استخر آبپاشی قرار دارد که می توانید با اتصال آن به شلنگ باغ یا حیاط موجب فوران آب شوید . از سایر اقلامی که در کنار استخر قرار دارد می توان به توپ های رنگی و برچسب تعمیرات اشاره کرد .

کودک می تواند با پرت کردن توپ های رنگی از بدنه عروسکی حیوانات امتیاز کسب کند . برچسب های تعمیراتی بدین منظور در کنار محصول قرار گرفته اند تا در صورتی که استخر دچار آسیب دیدگی و پارگی جزئی شد می توانید با این برچسب ها ، بدنه را تعمیر کنید . البته شما می توانید تعداد بیشتری از این برچسب ها را به صورت مجزا که با نام بسته تعمیرات به فروش می رسد خریداری کنید . همچنین شما می توانید محصول آسیب دیده خود را برای تعمیرات برای فروشگاه اینتکس ارسال کنید تا نمایندگی تعمیرات استخر بادی شما را به صورت تخصصی انجام دهد .

نوعخانگی
ظرفیت داخل بدنه 55 لیتر
طول 210 سانتی متر
عرض 155 سانتی متر
ارتفاع 81 سانتی متر
جنس رویه PVC وینیل
جنس بخش کناری PVC وینیل
جنس کف PVC دو لایه بادی
پمپ 
نوع پمپ ----
ساک حمل 
سایر ویژگی هادارای سرسره بادی
دارای عروسک های بادی سرخود
دارای آبپاش متصل به بدنه
دارای چند توپ کوچک
مناسب سنین کودکان و خردسالان
اقلام همراهبرچسب تعمیرات، دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...